Behuizing nieuwe PC -- Geschikt voor Processor?

Pagina: 1
Acties:

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Waar moet ik opletten bij het kopen van een behuizing+voeding i.c.m. processor en mobo?

Ik zie hier en daar dat sommige moederborden niet in bepaalde kasten kunnen, maar ik dacht dat ATX gewoon een universele standaard was.

Ik wil zelf een PC in elkaar zetten, met een Asus moederbord en Athlon XP. De aanduiding P4 brengt me af en toe aan het twijfelen vandaar.

|_____vakje______|

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

De meeste zijn idd ATX dus daar zit je wel goed mee. Ik zou zeggen, als je voor een Maxi Tower kiest ben je bijna zeker dat je mobo er in kan en als je dan nog eens een AMD XP wil kies dan voor een voeding van minumum 300 Watt

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48

EraZor

Don't mention the war

Dat P4 slaat op je voeding. Danb zit er een extra stekkertje met 4 contrastekkertjes aan je (atx) voeding, die je op je p4 moederbord moet hangen. kan je ook gewoon voor je athlon gebruiken (blijft dan dus gewoon los hangen)

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 15:47 schreef EraZor het volgende:
Dat P4 slaat op je voeding. Danb zit er een extra stekkertje met 4 contrastekkertjes aan je (atx) voeding, die je op je p4 moederbord moet hangen. kan je ook gewoon voor je athlon gebruiken (blijft dan dus gewoon los hangen)
Mooi! Onwijs bedankt :)

|_____vakje______|