oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Alsof het verboden is om "oude" en "langzame" hardware te moddenOp dinsdag 11 december 2001 13:34 schreef Tijn_3d het volgende:
leker nuttig een savage 4 moddem snel is ie zowiezo niet
die jongen vraagt om advies/hulp , geen commentaar op z'n hardware.
juist !!Op dinsdag 11 december 2001 14:27 schreef DRG het volgende:
Alsof het verboden is om "oude" en "langzame" hardware te modden
die jongen vraagt om advies/hulp , geen commentaar op z'n hardware.
als er iemand je kan vertellen hoe brak zon ding is hè, dan ben ik t wel
maar dat inspireerd mij nét om dat ding te oc-en
en ik wil dat ook blijven doen totdat ik de centjes voor mijn radeon 8500 bij elkaar heb
met powerstrip krijg ik de core clock overigens niet hoger dan 152, kan iemand me uitleggen hoe dat kan? ik bedoel dus dat ik hem wel hoger kan instellen, maar dat ie dan gewoon terugspringt. raar
es kijken, wat wilde ik nog zeggen...
ohja, ik heb de 3,3 voltage nu maar hoger gezet om een beetje te kunnen kijken hoeveel de savage hebben kan
resultaat:
standaard: 110/115
o-clocked: 150/145 toch leuk
je hebt er nuatuurlijk niks aan om die core speed zo hoog te zetten, maar t is just voor o-clockers sake hè
maar ik wil dat voltage hoger krijgen op mijn savage zonder dat de rest van de 3,3 volt apparaten 3,68 volt krijgen....
@ polaris
ja daar heb ik dit al eens gepost maar dat topic was ondanks 3 kicks jammerlijk gestorven
dus wie zegt me wat ik moet solderen om t kreng meer volt te geven ??? alvast bedankt
I/O voltage verhogen kan een S3 chipset slecht tegen helaas, krijg je alleen maar meer strepen en corruptie (en eerder hangers).
Kijk ff op de chip die de spanning verzorgt, is een chippie met 4 of 5 pootjes. Tik ff wat erop staat in google en je bent klaar. heb ik ook gedaan met mn Viper2, vervolgens een voltmod voor een vaag merk GF2MX gevonden die ook werkte
Tis maar net wat die fabrikant van je Savage4 gebruikt heeft, het ene chippie is de andere niet
Kijk ff op de chip die de spanning verzorgt, is een chippie met 4 of 5 pootjes. Tik ff wat erop staat in google en je bent klaar. heb ik ook gedaan met mn Viper2, vervolgens een voltmod voor een vaag merk GF2MX gevonden die ook werkte
Tis maar net wat die fabrikant van je Savage4 gebruikt heeft, het ene chippie is de andere niet
Thnx JGC !
dit stond er op t chippie met overigens 2x6 pootjes
ACT08
en
02DHF2K
met die laatste string vind ik helemaal niks, en met die eerste vind ik alleen maar een aantal electronica sites, iig niks met voltage mods, hoe heb jij dat gevonden ??
dit stond er op t chippie met overigens 2x6 pootjes
ACT08
en
02DHF2K
met die laatste string vind ik helemaal niks, en met die eerste vind ik alleen maar een aantal electronica sites, iig niks met voltage mods, hoe heb jij dat gevonden ??
Ik kreeg een spaanse site van iemand, waar ik dus vervolgens nix van snapte 
Heb em door babelfish gegooid, waardoor ik het ietsjes kon volgen. Vervolgens ook nog ff een search in google gedaan en ik kreeg zomaar een Geforce2MX voltmod met dezelfde chip, dezelfde SMD weerstanden en dus de zelfde voltages. Heb er een 220 Ohm weerstand opgesoldeerd en toen was ik klaar.
Heb em door babelfish gegooid, waardoor ik het ietsjes kon volgen. Vervolgens ook nog ff een search in google gedaan en ik kreeg zomaar een Geforce2MX voltmod met dezelfde chip, dezelfde SMD weerstanden en dus de zelfde voltages. Heb er een 220 Ohm weerstand opgesoldeerd en toen was ik klaar.
Pagina: 1