Toon posts:

in-win S508 Diskette drive Past niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een in-win S508 gekocht vette kast hoor alleen 2 nadelen. Ik moet waar je je diskette drive monteert de diskette drive ondersteboven vast schroeven en dan zit ie nog steeds nie recht. EN ik kan er maar via de linker kant bij. Ik kan er niet via de rechter kant bij.

Klopt het dat je ook je moederbord plaat vaak uit de kast kan. De vraag is alleen hoe?

Wie kan me helpen.
Ik heb inwin al gemaild over het probleem maar nog gene antwoord ontvangen.

Help me FF beste tweakers.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die moederbord tray zit aan de achterkant volgens mij met EEN schroefje vast en dan trek je dus je PCI sloten en alles er uit.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

breinonline

Are you afraid to be known?

Hum, je kan de kast toch aan 2 kanten openen? En dan kan je inderdaad ergens met een of twee schroefjes je moboplaat losmaken en zo de hele handel eruit schuiven. En dan kan je dus ook van alle kanten makkelijk overal bij.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Vertel mij maar eens want die mobo plaat zit zo vast als beton

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:23
Aan de achterkant zit je tray met een schroefje vast.
Dan moet je de tray OPTILLEN en dan kun je hem er langs achter uittrekken.

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

ot is dit niet meer aan hardware algemeen onderwerp?

Verwijderd

Topicstarter
je moest de diskette drive niet vast schroeven, er zitten een soort bevestigings beugels bij klik je op de diskdrive en dan schuif je ze zo in je kast en dan zegt ie klik en vast.
en je kunt ze er dus ook weer makkelijk uithalen
best een mooi systeem beter dan met die schroeven zitten te fucken
Pagina: 1