Ik heb met dit spul dus mijn volledige unlock verklooid. Ik had Bison Electro gehaald, niet wetende hoe het er precies uit moest zien, en ben gaan unlocken. Ik vond het wel wat lastig werken maar kreeg het er met veel moeite wel op. Uiteindelijk na vele malen geprobeerd te hebben kwam ik erachter dat het spul gewoon te droog was om in de contacten te stromen enzo. Ik dus een nieuw potje gehaald dat opeens vloeibaar bleek te zijn, geweldig dacht ik, kan ik eindelijk unlocken. Maar nee, blijkt door dat al dat geklooi met die oude troep een mini krasje te zitten tussen twee laatste bruggen. Hierdoor kan een heel klein stroompje lopen aangezien de weerstand tussen de twee bruggen niet oneindig als ik het meet. Ik heb alles geprobeerd om die kras niet te laten geleiden maar geen plakband, lijm, aceton of weet ik veel zorgde ervoor dat ik die bruggen kon schilderen zonder ze aan elkaar te linken. Jammer, ik kan nu alleen de multipliers 7,9 en 11 instellen. De rest wordt teruggezet naar de dichtsbijzijnde werkende multiplier.
Du pas op met te veel klooien met oud spul en ga gewoon voor lekker jong en vers