Toon posts:

FSB Gezet op 140....Maar nu ff een vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb de FSB veranderd in 140, op een Xp 1700+ , Loopt nou op 1533 mhz (als ik me niet vergis}, moet ik nou mijn voltage van de core ook hoger doen? en zo ja, wat is het standaard voltage van een xp?

[NextQuestion]
ik kan mijn FSB ook op 145 zetten maar dan boot mijn computer tijdens het spelen van spellen, Wat zal dat zijn? Geheugen? of Videokaart? voeding? voltage van mijn proc telaag?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

wat is je temp?? als die onder de 40-45 graden zit, kan je je voltage wel verhogen...

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op maandag 10 december 2001 12:35 schreef pr0t0type het volgende:
Hallo ik heb de FSB veranderd in 140, op een Xp 1700+ , Loopt nou op 1533 mhz (als ik me niet vergis}, moet ik nou mijn voltage van de core ook hoger doen? en zo ja, wat is het standaard voltage van een xp?

[NextQuestion]
ik kan mijn FSB ook op 145 zetten man dan boot mijn computer tijdens het spelen van spellen, Wat zal dat zijn? Geheugen? of Videokaart? voeding? voltage van mijn proc telaag?
als ie niet stabiel is moet je het voltage verhogen.
std van een xp = 1,75v

als ie gaat rebooten dan staat je fsb te hoog ja, dit kan overal aan liggen (temp, voeding, geheugen, pci bus, hd, nic, sb etc etc)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 12:39 schreef RonnieB82 het volgende:
wat is je temp?? als die onder de 40-45 graden zit, kan je je voltage wel verhogen...
Hij is nu vreemd genoeg 49, terwijl ie altijd rond de 39 graden loopt met gewoon internetten..

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 12:43 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

Hij is nu vreemd genoeg 49, terwijl ie altijd rond de 39 graden loopt met gewoon internetten..
je hebt hem gekieteld natuurlijk word ie warmer

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op maandag 10 december 2001 12:43 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

dan zou ik eerst je CPU beter gaan koelen voordat je het voltage omhoog gooit...

bij mij was ie eerst (op 1.75V) 35 graden, en op 1.85 (max) zit ie rond de 40...

maar dan heb ik wel een reuze cooler...

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de FSB nu op 141 gezet :), en de voltage op 1.775, en hij is nu 51 Graden.
en ik d8 hem zo te laten, anders krijg ik rare errors.

Maar mijn vraag was dus als de temperatuur niet te hoog is? en ook geen kwaad kan nu die wat warmer is.

Ik heb trouwens deze cooler:

http://www.spire.nl/pics/products/5E34B3.gif
http://www.spire.nl/pics/products/5E34B3_2.gif

Trouwens Kut dingen om er op te zetten :(
Ik wou hem zostraks er afhalen om er ff Silver pasta op te smeren, maar schoot een paar keer uit met mn schroefjesdraaier.... :'( heb hem er maar opgelaten :(
Pagina: 1