Toon posts:

Koude dagen voor cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
damn nu dat het zo koud is op men kamer loopt men pc op 27° met een chrome orb en normaal als de kamer temp boven de 20 ligt loopt ie zo op 40°, ik heb een duron 800. loopen die temps bij jullie ook zo laag :) ik vind het wel tof zelf als ik ut speel blijft de temp onder de 30°

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Scheelt niet zo heel veel bij mij (2 graden), maar heb de verwarming hoog staan, anders is het f*king koud op m'n kamer. De pc staat daar redelijk in de buurt. Alleen in de zomer als het 30+ graden wordt (zolder) dan loopt de temperatuur een paar graden (5-7) op.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

je kunt ook buiten gaan zitten dan is het nog kouder en blijft je cpu lekker koel. zo'n 20c denk ik.
toppie.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:49

bonzz.netninja

Niente baffi

hij's bij mij altijd onder de 30 graden

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Ik heb hier hier tegen de 20 graden op m'n kamer en m'n proc'je wordt niet warmer als 26 graden :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
heb nu men verwarming opgezet en de temp is weer gestegen naar 35° zoals anders :)
Pagina: 1