Demon 24 Connect

Pagina: 1
Acties:

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 14:01
Hallo,

Iemand ervaring met Demon 24 Connect ?!
(Dit is voor bedrijf waar nog steeds geen adsl beschikbaar is)

Weet iemand een vergelijkbare service ?

Ik ben op zoek naar een betrouwbare service met domain naam, en een onbeperkt aantal email adressen (via eigen mail server) en uiteraard een acceptabele internet verbinding. :)

Op het moment bellen we in via isdn, maar de laatste tijd heeft onze provider nogal eens storing etc. Ook lopen de telefoon tikken behoorlijk op !! :(
Omdat ik zowieso al aan het kijken was voor een nieuwe provider en dus logischer wijze ook interesse had in een 24 uurs verbinding zonder telefoon tikken leek mij demon.nl 24 Connect een leuke optie. :7

Iemand ervaring met demon.nl 24 Connect? (of een andere 24h service) en zo ja, was deze positief, etc ?

Alvast bedankt !!!!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Met demon isdn inbellen had ik erg goede ervaringen, demon heeft zijn zaakjes wel goed voorelkaar. Met de 24 variant geen ervaring maar technisch is het een gewone ISDN verbinding dus zou hetzelfde moeten werken

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

dat heeft Femme toch? :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 14:01
Op zich is demon dus wel een aanrader dus ?

Nou goed... Er is verder geen provider die een soortgelijke service heeft ? Ofwel ?
(Ik heb er tenminste niet zo snel eentje gevonden.)

Dan denk ik dat ik maar eens ga overstappen (na mijn vakantie dan hehe, anders zit ik dalijk meer op het werk dan dat ik daadwerkelijk vakantie heb)

Verwijderd

euronet heeft 24 uurs connect voor isdn, @home heeft dit ook (moet je alleen bellen, staat niet op de website)

Verwijderd

Bah, afzetters :r

Demon 24 Connect (ISDN 64k)

75 Euro aansluitkosten.
Abbo: 200 Euro per maand. :'(
- Excl. BTW-

Da's 5x te duur helaas :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Als dat te duur is, jammer |:(

Want idd Demon heeft zijn zaakjes wel goed op orde bel er zelf ook met ISDN in... Gewoon de volle snelheid haal je. B-)
Pagina: 1