Toon posts:

[XBOX] Ombouwmogelijkheden en XBOX is gehacked!

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het het de ombouwmogelijkheden voor de xbox ?

Dit weet ik al:

De Xbox heeft veel PC hardware, een leuk klusje dus voor menig Tweaker om eens wat te veranderen daaraan. Zo meldden wij een tijdje terug dat je de HDD aan je PC kan koppelen, extra RAM kan plaatsen en zelfs extra USB poorten toevoegen.

Bunnie wist de BIOS chip van de Xbox te verwijderen, en deze te vervangen door een ander. Waarom is dit interessant? Misschien zou je andere BIOS chips kunnen plaatsen om bijvoorbeeld import (of backup) games te draaien.

Bron: h**p://web.mit.edu/bunnie/www/proj/anatak/xboxmod.html

Weet er iemand nog wat nutttige links over dit onderwerp, is het al gehacked etc. ?

Thx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm waar komt die zin toch vandaan ;)

Wat ik wel weet is dat men er in is geslaagd om online te gamen (niet echt hacken, meer handigheidje) maar ook ram toevoegen (alleen hoor ik nu net dat als er meer dan 64mb ram inzit hij het niet meer doet..) USB poorten toevoegen, HDD linken met PC.. verder nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Als ze de bios kunnen hacken, moeten ze dus ook een emulator kunnen maken, zodat we de spellen op de pc kunnen spelen. Vind namelijk 1200 gulden voor een opgevoerde Pentium3 nog steeds teveel geld... |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 15:16 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Als ze de bios kunnen hacken, moeten ze dus ook een emulator kunnen maken, zodat we de spellen op de pc kunnen spelen. Vind namelijk 1200 gulden voor een opgevoerde Pentium3 nog steeds teveel geld... |:(
zit wel een mooie snelle geforce in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is 1050,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
En het is nog geen eens een P3. Een opgevoerde celeron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 12:49 schreef WouteRF het volgende:
Hmm waar komt die zin toch vandaan ;)
Ja ik was weer eens heel origineel hehe

MAar ff Ontopic gepraat:

Iemand een idee of ze er al ingeslaagd zijn om eigen backups :D :D van spellen te maken en te spelen voor de XBOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 10 december 2001 20:38 schreef Stevio4u het volgende:

[..]

Ja ik was weer eens heel origineel hehe

MAar ff Ontopic gepraat:

Iemand een idee of ze er al ingeslaagd zijn om eigen backups :D :D van spellen te maken en te spelen voor de XBOX?
Ehm, zijn DVD's harrie... En voor zover ik weet ken ik nog niemand met een DVD-Burner... |:(

Ik snap ook niet dat mensen een week na de release van een console al zitten te zeiken om crack, patches, back-ups en andere shit... W8 gewoon, of ga zelf experimenteren...

No flame intended, maar je koopt een console toch niet om em te gaan verbouwen? Nee om er spelletjes op te spelen, en tot nu toe zijn dat er 3 ofzo op De x-box... :Z

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog niemand geslaagd om backups te maken cq te draaien. Ook verdere andere interessante hacks zijn er nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 20:50 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Ehm, zijn DVD's harrie... En voor zover ik weet ken ik nog niemand met een DVD-Burner... |:(
Ik wel :P

Ze zijn van HP: 1600,- bij de Makro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij doelt hij eerder op dat HIJ niemand kent met een dvd burner
ze zijn er al zat en ik ken er ook wel iemand mee

maar het zijn meeste dvdrw die gebruikt worden nog niet dvdr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 22:40 schreef WouteRF het volgende:
Het is nog niemand geslaagd om backups te maken cq te draaien. Ook verdere andere interessante hacks zijn er nog niet..
kwesti van tijd.

XP was na 3 seconden al gehackt ofzo?

De XBOX duurt gewoon ff wat langer.

Word heus wel gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 23:23
de Xbox is gewoon een pc met andere firmware. als je die weet te cracken/kopieren kan je idd vanalles veranderen.
maar wat hebbie eraan...alles games worden voor de standaard Xbox gemaakt...tis niet dat je opeens meer detail kan krijgen ofzo.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

franklin

denkt teveel...

Volgens mij zag ik vorige week HALO een keer voorbijkomen, dus je zou zeggen dat het al mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox games staan op DVD-9, daar zijn NU nog geen branders voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 14:55 schreef WouteRF het volgende:
Xbox games staan op DVD-9, daar zijn NU nog geen branders voor..
Ja, maar de xbox kan wel normale DVD's lezen, dus dat moet geen probleem zijn. Kan ie dus meerdere soorten DVD's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt.. je zou ze dan moeten backuppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 17:56 schreef WouteRF het volgende:
dat klopt.. je zou ze dan moeten backuppen..
Hehe heb ik toch een beetje gelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 19:55

[..]

Ik snap ook niet dat mensen een week na de release van een console al zitten te zeiken om crack, patches, back-ups en andere shit... W8 gewoon, of ga zelf experimenteren...

No flame intended, maar je koopt een console toch niet om em te gaan verbouwen? Nee om er spelletjes op te spelen, en tot nu toe zijn dat er 3 ofzo op De x-box... :Z
euhhh...of je nu een spel van 70 euro moet kopen of voor 5 euro.

Snap je het dan wel?

Maar als spellen alleen op DVD uitgebracht worden dan word het illegale prijskaartje natuurlijk anders.

Maar ik denk dat hier de tweakers die een xbox gaan kopen natuurlijk graag willen weten of hij om te bouwen is zodat import en backups ;) te draaien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
*zucht* De drie kenmerken van PC-gamers die klaarblijkelijk geen verstand van console hard-en software hebben gaan weer in... waaronder dus de vergelijking van de hardware met PC's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

En nog altijd probeert men peesee en console te vergelijken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 00:30 schreef Lord_Mithril het volgende:
de Xbox is gewoon een pc met andere firmware. als je die weet te cracken/kopieren kan je idd vanalles veranderen.
maar wat hebbie eraan...alles games worden voor de standaard Xbox gemaakt...tis niet dat je opeens meer detail kan krijgen ofzo.
je slaat de spijker op den koppe! :P

xbox modden daarom idd leuk maar nutteloos, vergelijken met een pc al helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Nu dit topic toch omhoog gekicked is..

3 games op de Xbox :? Bij de amerikaanse launch waren er al 10+ en nu liggen er in de winkel in de US zon 50 tot 60 games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 16:46 schreef WouteRF het volgende:

[..]

3 games op de Xbox :? Bij de amerikaanse launch waren er al 10+ en nu liggen er in de winkel in de US zon 50 tot 60 games..
Idd...dat vond ik ook een hele vage opmerking. Ik heb drie spellen, dat zijn ze echt niet allemaal :D Maar goed, naast het feit dat de X-Box spellen op DVD-9 staan (waar geen burners voor zijn) zijn ze ook niet zo makkelijk te lezen op een PC. De eerste 13 MB van de DVD's zijn namelijk leeg, op een AVI filmpje na 'you need an X-Box to play this disc'. Ook niks wat niet gekraakt kan worden, maar wederom iets moeilijker.

Daarbij hoor je spellen gewoon te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ja, mijn Halo DVD in de PC gaf wel dat Xbox intro filmpie, maar daarna draaide mn hele pc vast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is gewoon een stukje dvd-film, dat je ook krijgt als je het spel in een standalone dvd-speler legt. Die emu werkt sowieso niet. Een pc-dvd kan niet zomaar beginnen met het lezen van de 2e laag en de 1e laag negeren, en daar staat nou net het spel op het schijfje (op de 1e laag staat eerdergenoemd filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 13:44

NightHawk4

Lotte is Liev :>

k da's lachuh met zn allen de X-Box kraken dan is er weer een console minder en weer een x-aantal uitgevers failliet |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Op zondag 24 februari 2002 02:45 schreef NightHawk het volgende:
k da's lachuh met zn allen de X-Box kraken dan is er weer een console minder en weer een x-aantal uitgevers failliet |:( |:( |:(
Overdrijven is ook een vak.
9 van de 10 psx-consols (1 en 2) zijn omgebouwd en worden copieen gedraaid. Maar noem mij eens een software huis dat failliet is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modden is niet helemaal zinloos volgens mij, je kunt games er dan wel niet beter laten uitzien, maar je kunt er 'm wel modden zodat ie regiovrij wordt, divx kan afspelen en nog meer van zulke dingen.

/me koopt geen XBox, veels te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 09:15 schreef Artwido het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
9 van de 10 psx-consols (1 en 2) zijn omgebouwd en worden copieen gedraaid. Maar noem mij eens een software huis dat failliet is gegaan.
Hoeveel moet je er hebben?

Crystal Dynamics
Domark
Grandslam Interactive
Interplay UK
Virgin Interactive Entertainment
Psygnosis
Compile co.,Ltd
Quintet
Gremlin Interactive
Sega Europe
Ocean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 23 februari 2002 16:46 schreef WouteRF het volgende:

[..]

Jah allemaal ports van bekende games jah, met die 3 games bedoelde ik Originele (ehum) games die de X-box zogenaamd speciaal zouden moeten maken. Spellen als Halo, Project Gotham en DOA3. Wat ik trouwens nog smrig vond van Microsoft om alle goeie spellen weg te sneeken van de PC en PS2.... :(

Als die klote X-doos er nooit was geweest zaten we nu vast te multiplayer mahem'en met Halo... En DOA3 op de PS2 was ook geen overbodige luxe geweest...
Op zaterdag 23 februari 2002 14:39 schreef Artwido het volgende:

[..]

euhhh...of je nu een spel van 70 euro moet kopen of voor 5 euro.

Snap je het dan wel?

Maar als spellen alleen op DVD uitgebracht worden dan word het illegale prijskaartje natuurlijk anders.

Maar ik denk dat hier de tweakers die een xbox gaan kopen natuurlijk graag willen weten of hij om te bouwen is zodat import en backups ;) te draaien zijn.
In et begin zei microsoft dat et mogelijk was om de X-box spellen wel op de pc te draaien, maar andersom niet. Dat was interesant geweest, als et ook echt waar was geweest.

Maar opzich heb je wel gelijk, maar om een X-box van 1000 piek te kopen en em vervolgens om te bouwen voor nog een paar honderd gulden om dan illegaal gekopieerde DVD's te spellen. Nee, geef me dan maar een emulator... moet volgens mij nog steeds mogelijk zijn... Zeker nu de GeForce4 er aan komt (geen MX... |:()
Op zondag 24 februari 2002 16:25 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Hoeveel moet je er hebben?

Crystal Dynamics
Domark
Grandslam Interactive
Interplay UK
Virgin Interactive Entertainment
Psygnosis
Compile co.,Ltd
Quintet
Gremlin Interactive
Sega Europe
Ocean
Kan je er ook ff bij zetten waardoor ze failliet zijn gegaan? Want lijkt me sterk dat ze allemaal door kopieren failliet zijn gegaan. Sega kon de strijd (helaas) niet aan tegen nintendo en sony... en Microsoft... :r
Rest weet ik weinig over...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op maandag 10 december 2001 16:09 schreef WouteRF het volgende:
het is 1050,- :)
euro? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 16:36 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Jah allemaal ports van bekende games jah, met die 3 games bedoelde ik Originele (ehum) games die de X-box zogenaamd speciaal zouden moeten maken. Spellen als Halo, Project Gotham en DOA3. Wat ik trouwens nog smrig vond van Microsoft om alle goeie spellen weg te sneeken van de PC en PS2.... :(

Als die klote X-doos er nooit was geweest zaten we nu vast te multiplayer mahem'en met Halo... En DOA3 op de PS2 was ook geen overbodige luxe geweest...
[..]
Mwah...ik HEB Doa3 en ik ben op de PS2 veel blijer met Tekken 4 straks denk ik :) DOA3 is wel mooier dan TTT bijvoorbeeld, maar niet leuker. Mijn mening over HALO is wel bekend :)
In et begin zei microsoft dat et mogelijk was om de X-box spellen wel op de pc te draaien, maar andersom niet. Dat was interesant geweest, als et ook echt waar was geweest.

Maar opzich heb je wel gelijk, maar om een X-box van 1000 piek te kopen en em vervolgens om te bouwen voor nog een paar honderd gulden om dan illegaal gekopieerde DVD's te spellen. Nee, geef me dan maar een emulator... moet volgens mij nog steeds mogelijk zijn... Zeker nu de GeForce4 er aan komt (geen MX... |:()
Over een jaar of 2, 3 zal dat wel redelijk lukken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 24 februari 2002 16:38 schreef urf het volgende:

[..]

euro? :P
Nee jongen, in de tijd toen opa nog klein was betaalde wij nog in guldens... :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 24 februari 2002 16:39 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Mwah...ik HEB Doa3 en ik ben op de PS2 veel blijer met Tekken 4 straks denk ik :) DOA3 is wel mooier dan TTT bijvoorbeeld, maar niet leuker. Mijn mening over HALO is wel bekend :)
[..]

Over een jaar of 2, 3 zal dat wel redelijk lukken ja.
Precies, microsoft heeft er de ballen verstand van. En als ik et niet verkeerd had gelezen wilde ze Squaresoft ook nog naar de X-box toe lokken!!!

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je er ook ff bij zetten waardoor ze failliet zijn gegaan? Want lijkt me sterk dat ze allemaal door kopieren failliet zijn gegaan. Sega kon de strijd (helaas) niet aan tegen nintendo en sony... en Microsoft... :r
Rest weet ik weinig over...
Crystal Dynamics -> te hoge produktiekosten tegenover te weinig inkomsten, met name door het uitlekken van de Goldmaster van Gex 2 weken voor release (het failliete bedrijf is later opgekocht door Eidos)

Domark -> maakte gewoon geen goede spellen :)

Grandslam -> de directeur was fan van Tottenham Hotspur..dan moet het wel fout gaan :)

Interplay UK -> door te hoge kosten afgestoten op aanraden van Brian Fargo, Interplay UK was een onafhankelijke developmentstudio die ± in het derde jaar van de PSX behoorlijk actief waren en de twijfelachtige eer kregen het meeste gekopierde spel van het jaar te maken (Earthworm Jim)

Virgin Interactive -> mij ophalen met een limo, en elke vrijdag een buffet op kantoor met kaviaar en champagne...duid op wanbeleid :)

Psygnosis -> geen idee eigenlijk

Compile co.,Ltd -> te veel kopieren, en te laat overgestapt naar andere platforms (inmiddels wel een doorstart gemaakt gelukkig!)

Quintet -> nou, hoeveel mensen hebben Soulblazer en Illusion of Gaia origineel? Zelfs ik niet...voor een startend bedrijf funest.

Gremlin -> eigenlijk opeens verdwenen...ken het verhaal erachter niet

Sega -> noem je zelf al, het kantoor van Sega Europe zit nu Malaysian Airlines zag ik laatst...toch triest :(

Ocean -> kocht alle spellen van Team 17, bestormde de PSX markt in de tijd van de ombouwers...in het geval van Ocean had het zeker te maken met kopieren, dat heb ik helaas van dichtbij mogen meemaken (werkte goede vrienden van me) en het was 1 van de oudste publishers ook nog. De naam en inboedel is tegenwoordig in handen van Infogrames volgens mij.

edit:

Op PC is het kopieergehalte vele malen erger trouwens, in sommige gevallen zal het bij failiet gegane bedrijven ook wel mee samenhangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 24 februari 2002 16:50 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Crystal Dynamics -> te hoge produktiekosten tegenover te weinig inkomsten, met name door het uitlekken van de Goldmaster van Gex 2 weken voor release (het failliete bedrijf is later opgekocht door Eidos)

Domark -> maakte gewoon geen goede spellen :)

Grandslam -> de directeur was fan van Tottenham Hotspur..dan moet het wel fout gaan :)

Interplay UK -> door te hoge kosten afgestoten op aanraden van Brian Fargo, Interplay UK was een onafhankelijke developmentstudio die ± in het derde jaar van de PSX behoorlijk actief waren en de twijfelachtige eer kregen het meeste gekopierde spel van het jaar te maken (Earthworm Jim)

Virgin Interactive -> mij ophalen met een limo, en elke vrijdag een buffet op kantoor met kaviaar en champagne...duid op wanbeleid :)

Psygnosis -> geen idee eigenlijk

Compile co.,Ltd -> te veel kopieren, en te laat overgestapt naar andere platforms (inmiddels wel een doorstart gemaakt gelukkig!)

Quintet -> nou, hoeveel mensen hebben Soulblazer en Illusion of Gaia origineel? Zelfs ik niet...voor een startend bedrijf funest.

Gremlin -> eigenlijk opeens verdwenen...ken het verhaal erachter niet

Sega -> noem je zelf al, het kantoor van Sega Europe zit nu Malaysian Airlines zag ik laatst...toch triest :(

Ocean -> kocht alle spellen van Team 17, bestormde de PSX markt in de tijd van de ombouwers...in het geval van Ocean had het zeker te maken met kopieren, dat heb ik helaas van dichtbij mogen meemaken (werkte goede vrienden van me) en het was 1 van de oudste publishers ook nog. De naam en inboedel is tegenwoordig in handen van Infogrames volgens mij.

edit:

Op PC is het kopieergehalte vele malen erger trouwens, in sommige gevallen zal het bij failiet gegane bedrijven ook wel mee samenhangen
Jammer van Virgin en Ocean, de rest klinkt me niet bekend in de oren... Alleen Psygnosis, die had volgens mij Destruction Derby uitgebracht :D

Je nick komt akelig bekend voor, maakte jij geen GBA spellen?

Maar ah, tis al vaker gezegd, gooi de prijzen omlaag van de spellen en et kopieren zal geheid afnemen...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 21:09 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Jammer van Virgin en Ocean, de rest klinkt me niet bekend in de oren... Alleen Psygnosis, die had volgens mij Destruction Derby uitgebracht :D

Je nick komt akelig bekend voor, maakte jij geen GBA spellen?

Maar ah, tis al vaker gezegd, gooi de prijzen omlaag van de spellen en et kopieren zal geheid afnemen...
En het is ook vaker gezegd: dit is best wel bullshit en geld maar voor een klein deel van de copyers. De meesten vinden 1,25 nog steeds goedkoper namelijk. Maar eigenlijk komt het er op neer dat software voor velen geen waarde heeft, in tegenstelling tot hardware (wat iets tastbaars is). Vroeger werd er meer verkocht, en waren de spellen niet goedkoper, nu wordt kopieren min of meer als normaal beschouwd en hebben zelfs gamespeciaalzaken het al moeilijk (vraag maar aan Nighthawk).

Psygnosis is een grootheid trouwens, DD is maar 1 van de vele spellen die ze maakte, vraag een (ex-)Amiga eigenaar maar eens naar Psygnosis. Compile co.,Ltd is verantwoordelijk voor o.a. Puyo Puyo, Zanac, Aleste en Golvellius. Grandslam maakte onder andere Reunion. Domark vroeger alle Bond games, Interplay o.a. Earthworm Jim en Redneck Rampage (van Xatrax Entertainment dat trouwens ook failiet is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 24 februari 2002 21:15 schreef MrRudi het volgende:

[..]

En het is ook vaker gezegd: dit is best wel bullshit en geld maar voor een klein deel van de copyers. De meesten vinden 1,25 nog steeds goedkoper namelijk. Maar eigenlijk komt het er op neer dat software voor velen geen waarde heeft, in tegenstelling tot hardware (wat iets tastbaars is). Vroeger werd er meer verkocht, en waren de spellen niet goedkoper, nu wordt kopieren min of meer als normaal beschouwd en hebben zelfs gamespeciaalzaken het al moeilijk (vraag maar aan Nighthawk).

Psygnosis is een grootheid trouwens, DD is maar 1 van de vele spellen die ze maakte, vraag een (ex-)Amiga eigenaar maar eens naar Psygnosis. Compile co.,Ltd is verantwoordelijk voor o.a. Puyo Puyo, Zanac, Aleste en Golvellius. Grandslam maakte onder andere Reunion. Domark vroeger alle Bond games, Interplay o.a. Earthworm Jim en Redneck Rampage (van Xatrax Entertainment dat trouwens ook failiet is)...
Ik koop een spel ook alleen maar als ik et echt waard vind. Ik hoef geen dvd'rtje van Final Fantasy X of MGS2, of kopietje van Renegade voor de PC, nee die haal ik ook echt in de winkel. Maar de meeste spellen zijn wel leuk om te spelen, maar zijn die 100 gulden of weet ik hoeveel euro gewoon niet waard. Zoek trouwens nog steeds final fantasy 7 voor de PSX... origineel natuurlijk... |:(

Maar neem bijvoorbeeld Serious Sam, fantasische graphics en gewoonweg simpel monsters kan neerraggen en dat voor 50 piek. Kijk dat maakt et aantrekkelijk. *D

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 12:57 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Ik koop een spel ook alleen maar als ik et echt waard vind. Ik hoef geen dvd'rtje van Final Fantasy X of MGS2, of kopietje van Renegade voor de PC, nee die haal ik ook echt in de winkel. Maar de meeste spellen zijn wel leuk om te spelen, maar zijn die 100 gulden of weet ik hoeveel euro gewoon niet waard. Zoek trouwens nog steeds final fantasy 7 voor de PSX... origineel natuurlijk... |:(

Maar neem bijvoorbeeld Serious Sam, fantasische graphics en gewoonweg simpel monsters kan neerraggen en dat voor 50 piek. Kijk dat maakt et aantrekkelijk. *D
Mee eens, nu koop ik zelf vrij veel (met name consolegames toch) maar heb ik daar ook wel eens spijt van gehad. Mocht het nog niet duidelijk zijn, FPS games vind ik 99% zowiezo geen geld waard. Laatst RTCW gekocht, daarvoor was UT de laatste (ze komen me de keel een beetje uit). Ik ben dus gewoon selectief, ik koop geen 3 spellen per maand, want ik speel ook geen 3 spellen per maand. En als ik een spel koop dat ik een maand met veel plezier speel, was ie het geld wel waard. (en sommige spellen speel ik nog veel langer zoals Starcraft, UT, Championship Manager, Pro Evolution Soccer, MGS2 enz. enz.).

Het gaat er dus niet om of je een bepaald spel het geld waard vind, dat verschilt per persoon, een spel dat je een keer een weekje bekijkt koop ik OOK niet (en kopieer het zelden trouwens, kijk meestal bij vrienden). Het gaat erom dat mensen de waarde van plezier moeten erkennen, en dat gebeurt zelden.

Dus om on-topic af te sluiten, dat er topics gaan over ombouw, hack en copy mogelijkheden van een console die hier nog niet eens verkrijgbaar is, voor spellen die nog weinig mensen hebben kunnen spelen...dat vind ik eigenlijk diep triest.

edit:

FF7 heb ik trouwens wel, alleen in het Japans...ik weet niet hoe goed je Japans is :? :P Engelse heb ik alleen voor de PC (zo'n zuigport)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Op maandag 25 februari 2002 13:52 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dus om on-topic af te sluiten, dat er topics gaan over ombouw, hack en copy mogelijkheden van een console die hier nog niet eens verkrijgbaar is, voor spellen die nog weinig mensen hebben kunnen spelen...dat vind ik eigenlijk diep triest.
Ik vind het wel belangrijk om te weten of de console om te bouwen is.
Als dit niet had gekund, of als dat in verhouding te duur was geweest had ik nooit een psx gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 15:02 schreef Artwido het volgende:

[..]

Ik vind het wel belangrijk om te weten of de console om te bouwen is.
Als dit niet had gekund, of als dat in verhouding te duur was geweest had ik nooit een psx gekocht.
Ik moet zeggen dat ombouwen op zich wel makkelijk is, het was zelfs veel beter geweest als ze die krengen standaard 'regiovrij' zouden maken, dan was het hele ombouwen niet nodig. Mijn PSX heb ik nooit om hoeven bouwen trouwens, aangezien ik 1 van de eerste modellen heb, die wel regiovrij is :D Zo heb ik bijvoorbeeld Tekken 2 uit Amerika over laten komen omdat de PAL versie veel slomer is. En spellen als FF7, MGS, Arc the Lad 2 en Alundra uit Japan omdit ik ze zo graag meteen wou hebben (en MGS was de Premium Pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 15:07 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ombouwen op zich wel makkelijk is, het was zelfs veel beter geweest als ze die krengen standaard 'regiovrij' zouden maken, dan was het hele ombouwen niet nodig. Mijn PSX heb ik nooit om hoeven bouwen trouwens, aangezien ik 1 van de eerste modellen heb, die wel regiovrij is :D Zo heb ik bijvoorbeeld Tekken 2 uit Amerika over laten komen omdat de PAL versie veel slomer is. En spellen als FF7, MGS, Arc the Lad 2 en Alundra uit Japan omdit ik ze zo graag meteen wou hebben (en MGS was de Premium Pack).
Als de PSX'en regiovrij waren geweest dan konden ze veel eerder het ombouwen tegen gaan want ik gok dat 90% van de mensen die zijn PSX omgebouwd heeft het gedaan om illegale spellen te spelen. (is echt gok maar ik denk dat ik er niet ver naast zit).
Waren ze regiovrij dan was al het ombouwen alleen voor illegaal gebruik en dus illegaal nu kunnen ze nog met het excuus komen dat het is om de regiocode te doorbreken zodat ze japanse spellen kunnen spelen.

Nu heb je ook weer mensen die alleen een Xbox,GC of een PS2 kopen als hij omgebouwd kan worden |:(.
Ik hoop dat de aparte techniek van GC goed genoeg is om de illegale kopieen tegen te gaan.
Maar ik gok dat de Xbox (jammer genoeg) binnen de kortste keren gehackt gaat worden omdat:
1) Het heeft veel PC achtige onderdelen (m.a.w men is bekend met de hardware)
2) Het is van Microsoft dus er zijn al standaard een boel mensen die het willen hacken alleen al om de naam.
3) DVD branders worden goedkoper net als DVD-RW

:edit
punt 3 is niet echt een punt hoe hij gekraakt word maar meer dat het lucratiever is (voor de hackers/kopieerders)als hij gekraakt word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:20 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Als de PSX'en regiovrij waren geweest dan konden ze veel eerder het ombouwen tegen gaan want ik gok dat 90% van de mensen die zijn PSX omgebouwd heeft het gedaan om illegale spellen te spelen. (is echt gok maar ik denk dat ik er niet ver naast zit).
Waren ze regiovrij dan was al het ombouwen alleen voor illegaal gebruik en dus illegaal nu kunnen ze nog met het excuus komen dat het is om de regiocode te doorbreken zodat ze japanse spellen kunnen spelen.

Nu heb je ook weer mensen die alleen een Xbox,GC of een PS2 kopen als hij omgebouwd kan worden |:(.
Ik hoop dat de aparte techniek van GC goed genoeg is om de illegale kopieen tegen te gaan.
Maar ik gok dat de Xbox (jammer genoeg) binnen de kortste keren gehackt gaat worden omdat:
1) Het heeft veel PC achtige onderdelen (m.a.w men is bekend met de hardware)
2) Het is van Microsoft dus er zijn al standaard een boel mensen die het willen hacken alleen al om de naam.
3) DVD branders worden goedkoper net als DVD-RW

:edit
punt 3 is niet echt een punt hoe hij gekraakt word maar meer dat het lucratiever is (voor de hackers/kopieerders)als hij gekraakt word
Een waarheid als een }:O hier heb ik niks op aan te merken.

En de aparte techniek van de NGC, met name het formaat en de tegengestelde draairichting zal er iig voor zorgen dat ze een (waarschijnlijk) dure copybox moeten maken zoals op de SNES vroeger ipv gewoon kopietjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegengestelde draairichting, geniaal! Wist ik niet dat de NGC die had.

Naar het schijnt heeft MS er alles aan gedaan om illegale handel en hacken tegen te gaan, maar uiteraard is alles wat door de mens gemaakt wordt ook door een mens te slopen, dus is het een kwestie van tijd voordat dat gebeurt. Er hoeft maar 1 developer uit de school te klappen en de inhoud van de XDK prijs te geven (gefrustreerde ex-werknemer?) en het is prijsschieten.

Ze hebben al foefjes toegepast door de eigenlijke game pas op de 2e laag van de dvd te laten beginnen, en vrijwel alle dvd-rom drives in pc's kunnen daar niks mee beginnen zonder speciale stuurcodes op de 1e laag (en die zijn er niet). Plus de Xbox accepteert geen recordable media. Maar iets zegt me dat die hindernissen simpel te nemen zijn.

Dat is de prijs die je betaalt als je compatible wilt zijn met een bestaand medium (dvd in dit geval). Nintendo heeft besloten om geen dvd-support in te bouwen, en dat biedt voordelen. Microsoft had er ook voor kunnen kiezen om de schijfjes 1cm kleiner te maken of zo.

Nu ik over die tegengestelde draairichting van de GC nadenk: hoe zit dat dan met die japanse deluxe-uitvoering die WEL dvd's kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Is het trouwens wel mogelijk om een gewoon audio CDtje af te spelen op de X-box? En als dit kan dan moet het zeker ook een origineel zijn ipv een CDR?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:51 schreef Ruud2001 het volgende:
Is het trouwens wel mogelijk om een gewoon audio CDtje af te spelen op de X-box? En als dit kan dan moet het zeker ook een origineel zijn ipv een CDR?
Yep, je kunt audio-cd's zelfs rippen naar de harddisk. En inderdaad, geen cdr. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Wel[/b] CD-RW, so I've heard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:46 schreef RefriedNoodle het volgende:
Nu ik over die tegengestelde draairichting van de GC nadenk: hoe zit dat dan met die japanse deluxe-uitvoering die WEL dvd's kan spelen?
Volgens mij (onder voorbehoud) zit daar gewoon een extra drive in. Of hebben ze de drive zo aangepast dat ie de goeie richting op spint als ie DVD movie formaat herkent. Vraag het Panasonic eens :P
Op maandag 25 februari 2002 17:33 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Yep, je kunt audio-cd's zelfs rippen naar de harddisk. En inderdaad, geen cdr. :(
En de mp3'tjes in Project Gotham Racing op je autoradio afspelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam dit tegen, hiermee kun je schijnbaar echt Xbox games mee spelen. Ik heb het alleen niet kunnen testen omdat ik geen xbox gamez heb :'(

Maar bij ons op het board had wel een Amerikaan Halo en die zei dat het werkelijk waar echt werkte :)

Ik kan natuurlijk niets garanderen, dus begin als het toch blijkt dat het niet werkt op mij te flamen ofzo, ik probeer ook alleen maar te helpen.

xbox_emu.zip

Ow ja, ik wist niet of dit mag, anders mijn excuses en verwijder de link aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh DIE emu weer... die ook Soul Calibur 2 kon emuleren (die nog niet eens uit is). Die emu met onderdelen uit een of ander illuster chatprogramma en een dll uit RtCW. Die emu die pretendeert Xbox-dvd's te kunnen lezen terwijl een pc-dvd-drive dat fysiek niet kan. Die emu die alleen maar zegt dat hij je videokaart niet kan initaliseren. Die emu met gephotoshopte screenshots op hun website.

Oftewel: die emu die een ontzettende hoax is. :+

Neem het je niet kwalijk, MM... Maar het is die maker wel goed gelukt om een hoop mensen in zijn hoax te laten trappen. Ik kon me ook niet beheersen en heb Halo getest, maar zoals ik al zei, huidige dvd-drives kunnen fysiek die schijfjes niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay, dan is dat ook weer duidelijk :)
bedankt voor het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zou natuurlijk een emu kunnen maken met ingebouwde drivers voor je dvd speler waardoor die de eerste laag skipt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 22:56 schreef johnnyv.nl het volgende:
Je zou natuurlijk een emu kunnen maken met ingebouwde drivers voor je dvd speler waardoor die de eerste laag skipt.......
Normale drives schijnen dat fysiek niet te kunnen, heb ik me laten vertellen. Het wijkt namelijk ontzettend af van het standaard filesystem van de dvd. Als dat zo is, dan is de enige methode een nieuwe firmware gaan schrijven, maar elk merk/type heeft dan weer een eigen revisie nodig, en dat zie ik nog niet gebeuren. Maar nogmaals, dat is wat ik me heb laten vertellen, weet niet of het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik denk dat als er ooit een emulator uitkomt deze op zeer weinig configuraties gespeeld kan worden want ik heb het idee dat ze met de firmware moeten gaan rommelen. Over gekopieerde dvd's op een xbox te laten spelen krijg ik steeds meer het idee dat ze er een aparte dvd speler in moeten gaan zetten met een nieuwe bios chip want dan zou het wel kunnen lukken alleen dan wordt ombouwen ook weer iets van 250 euro ofzo maarj dat haal je er wel uit.
Ik hoorde trouwens van een vriend van mij dat hij een adres kent die ps2 spellen kan kopieren weet niet of deze speciale beveiligen hebben of dat dit gewoon dvd's zijn met enkele laag want ik ken nog geen dvd burners die 2 laags kunnen branden.
Wat nintendo heeft gedaan met hun gc is niet echt een beveiliging want ik ken machines die het origineel over nemen en dat direct op een cd zet dus dan maakt het niet uit of hij achterstevoren spint of niet, en jappen maken die kleine cd recordables makkelijker dan ze een sushi naar binnen krijgen. Ze hebben zelf machines waarmee je spellen van de gba kunnen kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

damn heerlijk verfrissend om eindelijk wat mensen hier te horen lullen met kennis!

ben gewoon helemaal verbaast dat er ook spielerij mensen zijn die tegen kopieren zijn... (of iig het grootschalig kopieren en nixs meer kopen)

zowiezo die xbox kan nog wel ff duren vooradt ie gehacked is.... die hackers zeiden toch dat "doen" we wel ff... tis nu hoeveel maanden? 3? na de release en het enige wat ze hebben aangepast is dat je de udm33 kabel kan vervangen ofzo ;)

ik ben eik niet zo'n console persoon, maar ik ben wel van mening dat als je een console koopt voor de games je ook gewoon de games maar moet kopen, en niet llame kopieren want die makers willen graag ook wat brood op de plank

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 21 maart 2002 15:05 schreef eendje het volgende:
ik ben eik niet zo'n console persoon, maar ik ben wel van mening dat als je een console koopt voor de games je ook gewoon de games maar moet kopen, en niet llame kopieren want die makers willen graag ook wat brood op de plank
Dus als je een PC koopt mag je wel kopieeren vindt je? :Y)

Alles wordt gehackt.. dus ook de XBOX.. kost misschien wat tijd.. maar het gaat zeker gebeuren.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Alles kan Gehacked worden, dat is niet zo moeilijk.
Alleen is het op de PC wel erg makkelijk om te copieren. Op mijn Snes moest ik een copybox van 700,- kopen om mijn spelletjes vanaf disk te spelen. En dan nog moest ik de mooie games kopen omdat ik maar een 24mbit box had.

ik hoop dat de console's toch een betere beveiliging krijgen dan bv. de DC, dan worden er na twee jaar tenminste nog games voor gemaakt.

ps. MrRudi, je vergeet Team17 ,T&E soft, Hudson, Treasure (weet ik niet zeker) en vele,vele andere softwarehuizen die helaas vergeten zijn door de nieuwe generatie gamers. :'( Als ik aan Compile denk, denk ik aan Aleste 2 *D , dat was pas knallen.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Alles kan Gehacked worden, dat is niet zo moeilijk.'

Lol- altijd de mensen die er niets van weten die zulke onzin uitkramen.

Lees dit voor een pro hacker van de Xbox, en durf nog een keer te zeggen dat t makkelijk is>>>>>

http://web.mit.edu/bunnie/www/proj/anatak/xboxmod.html

Greetz,

---X---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op donderdag 21 maart 2002 15:54 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
'Alles kan Gehacked worden, dat is niet zo moeilijk.'

Lol- altijd de mensen die er niets van weten die zulke onzin uitkramen.

Lees dit voor een pro hacker van de Xbox, en durf nog een keer te zeggen dat t makkelijk is>>>>>

Lol, mensen die nog steeds denken dat iets niet gehacked kan worden.

Alles, maar dan ook echt alles wat wij kunnen maken kan gereproduceerd worden. Het enige wat ze kunnen doen is het zo moeilijk mogelijk maken. Ik loop al zo'n 15 jaar rond in het games-wereldje en ben nog niets tegengekomen waar je niet op kon copieren. Zij het met een mod-chip, copy-box en noem maar op. Het heeft alleen tijd nodig. Ik wou dat het anders was maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Lol, mensen die nog steeds denken dat iets niet gehacked kan worden.'

Dat zeg ik niet.

Ik zeg dat t niet MAKKELIJK is om een xbox te hacken.

Jij vind van wel? Ik zie graag een handleiding van je hoe je m hebt omgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op donderdag 21 maart 2002 16:14 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
'Lol, mensen die nog steeds denken dat iets niet gehacked kan worden.'

Dat zeg ik niet.

Ik zeg dat t niet MAKKELIJK is om een xbox te hacken.

Jij vind van wel? Ik zie graag een handleiding van je hoe je m hebt omgebouwd.
Ik heb niet eens een X-box. Maar er is veel geld mee gemoeid met het ombouwen van consoles. Geloof maar dat er binnen enkele weken de eerste dingen gevonden zijn, als is het maar spelen vanaf een HD ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 21 maart 2002 16:19 schreef udenjpg het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een X-box. Maar er is veel geld mee gemoeid met het ombouwen van consoles. Geloof maar dat er binnen enkele weken de eerste dingen gevonden zijn, als is het maar spelen vanaf een HD ofzo.
Denk echt niet dat het zo makkelijk gaat worden, reken maar dat Microsoft hier rekening mee gehouden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox schijnt toch wel errug goed te zijn beveiligd jah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Laatst online: 31-08 10:48
Microsoft heeft eindelijk een combo in handen die niet binnen een uur gehackt is....

Er kan nu veel meer geld aan de games worden uitgegeven omdat alle spellen gekocht worden door mensen. Resultaat : "betere" games? ik denk het wel..... ze zien er in ieder geval beter uit (mijn mening!)

dus voldende maand een x-box voor deze power cow....(kan niet wachten!)

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:06
Op zaterdag 11 mei 2002 20:10 schreef vries335 het volgende:
Microsoft heeft eindelijk een combo in handen die niet binnen een uur gehackt is....

Er kan nu veel meer geld aan de games worden uitgegeven omdat alle spellen gekocht worden door mensen. Resultaat : "betere" games? ik denk het wel..... ze zien er in ieder geval beter uit (mijn mening!)

dus voldende maand een x-box voor deze power cow....(kan niet wachten!)
Ik wil niet vervelend doen, maar inmiddels is de xbox dus WEL gehackt en komen er 4 (!) verschillende 'bedrijven' uit met een modchip.

Meer info op:
http://www.headliner.nl/index.php?c=us&p=headliner&storyid=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14:32
Maar hoe zit dat dan met cd-r's? Hoe Leest ie die dan ineens wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-10 18:31

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op zaterdag 11 mei 2002 20:36 schreef Shagura het volgende:
Maar hoe zit dat dan met cd-r's? Hoe Leest ie die dan ineens wel :?
Volgens Activewin.com niet, zij zeggen dat de laser gewoon technisch niet in staat is om de meeste cd's te lezen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14:32
Op zaterdag 11 mei 2002 20:46 schreef Duracell het volgende:

[..]

Volgens Activewin.com niet, zij zeggen dat de laser gewoon technisch niet in staat is om de meeste cd's te lezen.
headliner.nl meldt vrolijk:
CDR/CDRW/DVDR/DVDRW (However DVD media should be used for best results)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 19:19

Armada

-Wat wil je weten?-

Op donderdag 21 maart 2002 15:54 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:

k heb een beetje moeite met de precieze betekenis van deze zin, het gaat over de ROM van de GameCube:
my current suspicion is that it's part of a multi-chip package (or maybe even integrated into the same die--that's unlikely, though, due to the volatility of ROM code as the console matures)
Wat wordt hier precies mee bedoeld? Verandert de ROM code over de levencyclus van een console??

[add]
Ik zie ook dat de ROM van de Xbox vier keer dezelfde info herbergt (config 0, dus) en die zou geupgrade kunnen worden. Meerdere kopieën zodat verschillende spellen verschillende BIOS configs zouden kunnen aanspreken. Dus aangenomen dat dit zo is, dan zou dat dus betekenen dat mijn vraag over de GameCube dus bevestigend beantwoord moeten worden. Worden die upgrades dan op een spel aangeleverd? En wat als je twee spellen intensief speelt die beide een upgrade herbergen (bijv. config 1 en config 2). Pingpongt de BIOS dan heen-en-weer tussen de verschillen de versies (als je de spellen om de beurt speelt?) en zou het kunnen dat een ouder spel op config 1 steunt en ineens config 2 in de bios tegenkomt, waardoor iets minder goed zou kunnen werken of zo? (Bij de xbox zou dit dan ondervangen zijn door de laatste vier versies te hebben).

:?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

iemand al een emulater geinstalleerd? dan heb je nu een probleempje hehe http://www.snpx.com/cgi-bin/news.cgi?target=www.newsnow.co.uk/cgi/NGoto/13748726?-2622 trojan :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 16:38

Yoda

Can you feel it?

Op maandag 13 mei 2002 10:17 schreef sh4d0wman het volgende:
iemand al een emulater geinstalleerd? dan heb je nu een probleempje hehe http://www.snpx.com/cgi-bin/news.cgi?target=www.newsnow.co.uk/cgi/NGoto/13748726?-2622 trojan :)
- hoezo oud topic ophalen?
- hoezo oud nieuws?
- hier loopt nog een topic over -> [topic=486322/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 19:19

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 13 mei 2002 11:39 schreef Yoda het volgende:

- hoezo oud topic ophalen?
- hoezo oud nieuws?
- hier loopt nog een topic over -> [topic=486322/1/25]
Waar heb jij het nou over? Mijn reactie is nog van afgelopen zaterdag en dat noem jij een oude topic? :?

Bovendien had ik nog een zooi vragen openstaan over de bios van een spelcomputer en dan heb jij het over dat andere topic???

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 17:33 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Mij is het wel gelukt op een cd-r schijfje met muziek te doen afspelen en te rippen naar de harddisk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Op maandag 10 december 2001 22:40 schreef WouteRF het volgende:
ik ken wel iemand die 60 backups heeft en nu een chip aan het onwikkelen is

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 21:39
Op maandag 20 mei 2002 11:06 schreef interdeath het volgende:
http://www.lik-sang.com/catalog/product_list.php?category=88&

euhhhhh *D
Psssst Click :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 21:39
Hmmmz, kmag mijn andere bericht niet wijzigen..

Kreeg net een mailtje van HotBit. Zij verkopen daar de Enigmah chip voor de Xbox.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe duur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik denk dat ik die chip al zaterdag ga ontvangen (me heeft connecties ;) )

Maar ik heb nu een shop nodig die dit ding voor me kan solderen, wie kent er een shop IN Rotterdam die het voor me kan doen, voor niet al teveel geld ;)

Zo die gasten bij Hotbit zijn gek

Het ombouwen van de Xbox kost 175 Euro, als u de Xbox zelf wilt ombouwen kunt u bij ons ook een Xbox modchip kopen de prijs daarvan is 85 Euro.

Ze vragen gvd 90 euro voor het ombouwen bijna 200 gulden, wie verdient hier 200 gulden voor een half uurtje werk :@

* B0MBACI denkt soldeer cursus te gaan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke van de 2 heb je besteld ?
en dat solderen is goed te doen in vergelijking met de ps2
ik ben benieuwd keb al een stuk of 5 backups klaar liggen om te testen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Op donderdag 23 mei 2002 09:36 schreef interdeath het volgende:
welke van de 2 heb je besteld ?
en dat solderen is goed te doen in vergelijking met de ps2
ik ben benieuwd keb al een stuk of 5 backups klaar liggen om te testen *D
Ik ga voor de Enigmah. Ik heb je gemailt.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 14:59
Op maandag 25 februari 2002 19:44 schreef MM het volgende:
Ik kwam dit tegen, hiermee kun je schijnbaar echt Xbox games mee spelen. Ik heb het alleen niet kunnen testen omdat ik geen xbox gamez heb :'(

Maar bij ons op het board had wel een Amerikaan Halo en die zei dat het werkelijk waar echt werkte :)

Ik kan natuurlijk niets garanderen, dus begin als het toch blijkt dat het niet werkt op mij te flamen ofzo, ik probeer ook alleen maar te helpen.

xbox_emu.zip

Ow ja, ik wist niet of dit mag, anders mijn excuses en verwijder de link aub.
Is een hoax en een trojan!!

Gelukkig werkt de link niet meer.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Wie wet er een plek in Rotterdam dat zon modchip voor me kan solderen, ik heb mijn enigmah test sample al binnen >:) alleen nu heb ik iemand nodig die dat ding erin kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 25-09 16:07

RvE

Op vrijdag 31 mei 2002 19:36 schreef B0MBACI het volgende:
Wie wet er een plek in Rotterdam dat zon modchip voor me kan solderen, ik heb mijn enigmah test sample al binnen >:) alleen nu heb ik iemand nodig die dat ding erin kan zetten.
Probeer het hier eens http://www.simlockvrij.nl zit in capelle.

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 16:47

markvt

Peppi Cola

psxshop.nl
omgebouwde XBOX met enigmah chip:
+ 1 : € 470.25

ze hebben geen losse chippies

futuremax.nl heeft ze nog nie :s

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

gedetailleerd geschreven hoe je je eigen modchip kan maken:[url="http://xbox.******.co.uk/"]http://xbox.*****.co.uk/[/url]

Ik heb gehoord dat het niet toegestaan is dus haal ik ff de link weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een Emulator werkt het perfect allemaal. Alleen problemen met UFC. En DOA3. Jamer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op dinsdag 04 juni 2002 21:39 schreef B0MBACI het volgende:
gedetailleerd geschreven hoe je je eigen modchip kan maken: http://xbox.modchips-mogen-niet-meer.com
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/485929/1?limit=200/#13677339

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Laatst online: 19-10 10:06
Ik ken al redelijk veel mensen die de xbox kunnen ombouwen, omgeving randstad geen probleem... Mail maar op playstation.info@wanadoo.nl

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook omgebouwd. Nou ja maat van me dan. Omgeving Rotterdam. Ik heb de xtender chip en die werkt goed moet ik zeggen. Heb al meerdere backups leggen. Alleen je moet wel ff kijken welke cd's je xbox pakt. Bij mij alleen maar lenco rw, en die van fuji RW. Dus wacht ff met branden totdat je weet welke cd's goed zijn voor jouw box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook je Xbox software matig ombouwen. Heeft iemand deze software toevallig?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:13

Wimo.

Shake and Bake!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die heeft niemand, want op GoT doen we niet aan ombouwen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.