Leef lekker in het nu, er is niks anders
Thomson. Die stengun is wel precies ook maar wordt snel warm. Die mp40 schiet nogal scheef.
Verwijderd
Thomson, jammergenoeg komt het paratrooper geweer niet in de multiplayer voor
Mijn favorite level is dat je moet voorkomen dat de axis in je basis komen. Staat een vliegtuig in het midden.
BEN NAAM FF VERGETEN
Mijn favorite level is dat je moet voorkomen dat de axis in je basis komen. Staat een vliegtuig in het midden.
BEN NAAM FF VERGETEN
Verwijderd
Sten ruled absoluut! (vind ik) 
Sten is samen met sniper rifle zo'n beetje de enige die lekker weinig afwijkt.
Om over de mp40 maar niet te spreken
(schiet 7 kanten tegelijk op
)
Het lolligste is nog als je enemy 2 mp40 magazijnen op je leegknalt en jij mikt even rustig met je sten op zijn hoofd, en "prrtt", dood
Sten is samen met sniper rifle zo'n beetje de enige die lekker weinig afwijkt.
Om over de mp40 maar niet te spreken
Het lolligste is nog als je enemy 2 mp40 magazijnen op je leegknalt en jij mikt even rustig met je sten op zijn hoofd, en "prrtt", dood
Verwijderd
AssaultOp maandag 10 december 2001 11:54 schreef Stevio4u het volgende:
Thomson, jammergenoeg komt het paratrooper geweer niet in de multiplayer voor![]()
BEN NAAM FF VERGETEN
1: die map ownt ja
2: sten is gewoon TE goed, hij ownt zo hardt ik wil er zelf ook 1
tis idd HEEL leuk om 2 mp40 debielen in hun hoofd te pompen met 10 kogels van de sten op 50 meter afstand
2: sten is gewoon TE goed, hij ownt zo hardt ik wil er zelf ook 1
tis idd HEEL leuk om 2 mp40 debielen in hun hoofd te pompen met 10 kogels van de sten op 50 meter afstand
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
in smalle gangetjes heb ikt och het liefst een mp40, maar anders toch de thompson, de sten gebruik ik niet omdat de frustratie te groot is als dat ding overhit als er nog een vijandje leeft
Gun: MP40 of grenade
Level: Village als Axis of Allies en Base als Axis
Level: Village als Axis of Allies en Base als Axis
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Voor 'close combat' is de sten ook niet echt geschikt, dan kan je idd beter de mp40 nemen (schiet in korte tijd veel kogels af) maar voor het lange afstands werk is de sten geweldigOp maandag 10 december 2001 16:47 schreef Bert-Jan het volgende:
in smalle gangetjes heb ikt och het liefst een mp40, maar anders toch de thompson, de sten gebruik ik niet omdat de frustratie te groot is als dat ding overhit als er nog een vijandje leeft
Iemand met een mp40 raakt jou dan nooit maar jij hem wel zeer makkelijk
thompson of sten, mp40 is irritant, niet alleen omdat ie alle kanten op schiet maar omdat er voor de thompson meer ammo is te vinden
Ja vet level is datOp maandag 10 december 2001 13:50 schreef arko19 het volgende:
[..]
Assault
Pagina: 1