[Xircom Cardbus] Problem met 95

Pagina: 1
Acties:

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
WIj hebben hier op het bedrijf allemaal toshiba met xircom carbus kaartjes. Die dingen geven bij ons allemaal problemen. Een paar keer toshiba gebeld en xircom zelf en dan krijg je de normale oplossingen te horen. Infrarood uitzetten en cardbus instellen in de bios. Maar soms kappen die dingen er gewoon mee. Moet je even in veiligemode op starten, zonder kaart en dan doet hij het soms. Heeft iemand een wat betere oplossing.

thanks alex

"Is your mother proud of you ?"

Verwijderd

win98 draaien?
mijn xircommetje is er nog nooit mee gekapt :)

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
bekend probleem is, dat ze op een ander irq/port willen draaien dan standaard wordt ingevuld door de install.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Wij gebruiken ze ook, dit wil wel helpen:
in de bios zet het interne modem van Toshiba uit (behalve als je die gebruikt natuurlijk, dan zal je er mee moeten blijven leven...)
suc6

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ik ken het probleem !

Die Xircom ISDN kaarten zijn iig NIET compatible met win95, dus moet win98 erop.

Wij hadden het probleem met een nieuwe Toshiba Sattelite PRO 4600 met origineel win98 maar van het bedrijf moest er win95 op |:( omdat ze dat overal draaien |:( |:( ben er nu gelukkig weg :)

Verwijderd

Ze zijn wel compatible met win95, alleen moet de nieuwste versie van de dialup adapter geïnstalleerd worden...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op dinsdag 11 december 2001 10:09 schreef cyberwarior het volgende:
Ze zijn wel compatible met win95, alleen moet de nieuwste versie van de dialup adapter geïnstalleerd worden...
Werkt ook niet altijd. Maar bij mij kon dat ook niet omdat het per sé nederlands moest zijn en dial up update niet in het nederlands was.
Pagina: 1