Toon posts:

Welke van de twee GF2-TI zal ik kiezen...?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen....

Ik ben nog steeds op zoek naar een GOEDE en BETROUWBARE GF2-titanium! Nu heb ik ff gezocht en heb nu nog twee keuzes over:

- Leadtek Geforce 2 Titanium, TH + TV, 64 Mb DDR, Retail voor F 385,-

specs op: http://www.leadtek.nl/new/nl/pages/video/gf2tith.htm#1

- MSI GF2 Ti Pro-VTG 64mb AGP, Retail voor F 396,-

specs op:
http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/spec/8836.htm

Welke raden jullie aan...? En waarom...? (op welke gebieden zoals betrouwbaarheid, overklokbaarheid, prijs/kwaliteit etc.)

Alvast bedankt...!

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

In mijn ogen maakt het niet zoveel uit. Daarom moet je de belangrijkste verschillen zoeken in snelheid van het geheugen en extraaaz.....

:)

specs

Verwijderd

Leadtek, hele goede 2d-kwaliteit, en hele goede overclockbaarheid.

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:33
Leadtek heeft Hardware monitoring, waarmee je de temperatuur van je proc en de spanning kan bewaken. Werkt goed. Ik heb de Leadtek GF2-ti en hij draait als een tierelier

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik zou de Asus of Leadtek nemen. Asus heeft zeer goed geheugen op de chipsets, waardoor je ver kunt overclocken. Zijn ook zeer goed in driverondersteuning en leveren een zeer goed produkt. Leadtek biedt ongeveer dezelfde kwaliteit, maar doet vaker iets onder voor het aantal ns geheugen. Leadtek heeft echter, zoals eerder iemand poste, een zeer goede 2D filter.

Beiden zijn uitstekende chipbakkers. MSI heb ik persoonlijk minder goede verhalen over gehoord, maar dat is gewoon mijn mening.