Ik wil inloggen via een popup window. Ik open dus een popup window met daarin een formulier en zet de target naar mijn main window. Nadat het formulier submit moet het popup window closen. Klinkt niet zo moeilijk dacht ik.
Internet Explorer doet het op tig manieren. Zelfs in Netscape 4.7 heb ik het voor elkaar gekregen, maar Netscape 6.2 wil maar niet werken...
Ik heb het geprobeerd met onSubmit in de form tag, onclick in de button, met een link die een javascript functie aanroept en dit nog in verschillende combinaties, maar niets lijkt te werken. Of hij doet de submit actie, of hij sluit het venster, maar nooit allebei.
Mijn code (op dit moment):
Internet Explorer doet het op tig manieren. Zelfs in Netscape 4.7 heb ik het voor elkaar gekregen, maar Netscape 6.2 wil maar niet werken...
Ik heb het geprobeerd met onSubmit in de form tag, onclick in de button, met een link die een javascript functie aanroept en dit nog in verschillende combinaties, maar niets lijkt te werken. Of hij doet de submit actie, of hij sluit het venster, maar nooit allebei.
Mijn code (op dit moment):
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <FORM ACTION="index.php" METHOD="post" NAME="frmLogin" TARGET="mainframe"> <P>Username:<BR> <INPUT TYPE="text" NAME="username" SIZE=15 MAXLENGTH=120></P> <P>Password:<BR> <INPUT TYPE="password" NAME="password" SIZE=15 MAXLENGTH=120></P> <INPUT TYPE="submit" VALUE="Go!" onClick="document.frmLogin.submit(); window.close();"> </FORM> |