Microsoft Sidewinder FF Wheel op Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 22:13
Hellup gezocht.

Ik heb een Microsoft Sidewinder Force Feedback Stuurtje en dat wil ik onder XP aan de praat krijgen.
In het gamcontroller scherm detecteert ie em OK. Als ik naar de properties wil gaan krijg ik echter de melding dat ie niet goed aangesloten zou zijn.

Hij zit in mijn SB Live gameport die volgens mij goed geinstalleerd is.

Onder Windows ME werkt ie overigens prima op dezelfde PC.
:?

Verwijderd

Neem er een op USB. Die werkt wel.*D

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:39
Nou die voor USB is ook niet alles. Die heb ik dus thuis, maar ik al problemen met Colin McRea Rally 2. Daar werkt 't stuurtje dus bijna nooit.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Heb je nog andere game controllers in het lijstje staan. Zo ja, verwijder die, was bij mij de oplossing :)

• wdv
Nope, geen andere controllers. En ik ga toch echt geen nieuw stuurtje halen omdat ik dan USB heb! Op een gewone gameport van een SB Live hoort het toch echt te werken.

XP detecteert em en zegt dat de status OK is. Echter zodra ik op de properties wil klikken geeft ie pas een foutmelding.

Welke drivers gebruiken jullie ervoor?
:'(

• wdv
Is er dan helemaal niemand die problemen heeft met Windows XP Professional en een MS stuurtje??

Ligt het misschien aan het feit dat ik XP professional heb en geen Home Edition??

:'( :? :(

Verwijderd

Ik heb geen problemen met het stuur.
Ik heb ook XP professional en hij hangt bij mij ook aan de gameport van mijn sblive.
Op woensdag 12 december 2001 13:05 schreef wdv het volgende:
Is er dan helemaal niemand die problemen heeft met Windows XP Professional en een MS stuurtje??

Ligt het misschien aan het feit dat ik XP professional heb en geen Home Edition??

:'( :? :(

• wdv
Welke drivers gebruik jij voor de SB Live! ? Misschien ligt het daar dan wel aan.

:D
Pagina: 1