Toon posts:

Office 2000 op Windows XP probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Office 2000 wil installeren op Windows XP, dan vraagt de installer op een gegeven moment om de Windows XP cd, omdat hij daar bestanden van nodig heeft. Als ik de XP cd erin doe, zegt hij dat dit NIET de goede cd is (fout 1933). Raar maar waar... Nu heb ik natuurlijk niet de Legale versie, maar toch. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, of welke bestanden er nodig zijn?

Gr mies

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 21:32

Dennahz

Life feels like hell should.

Op maandag 10 december 2001 10:54 schreef micheldejoode het volgende:
Nu heb ik natuurlijk niet de Legale versie.

Gr mies
Zo tuurlijk is dat niet hoor ;)
enne geen groeten enzo onder je post ajb

Twitter

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 19:27
Ik heb zelf Office 2000 Premium, en heb nergens last van :?

Verwijderd

hij vraagt bij mij hetzelfde maar als ik de xp (ook niet legaal) erin doe dan doet deze het wel.
Met mijn legale doet hij het btw ook

Verwijderd

office 2k doet bij ons ook wazig op Windows XP
hij vraagt bij het instaleren om een key :? terwijl het een premium is (zonder key dus)
op Win2k of Win98 werkt het wel gewoon..

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:39
office 2000 Premium werkt bij mij perfect op winXP Pro. Misschien heb je een rotte CD ofzo?

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Werkt hier ook perfect onder Windows XP

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op maandag 10 december 2001 10:58 schreef repulse het volgende:
office 2k doet bij ons ook wazig op Windows XP
hij vraagt bij het instaleren om een key :? terwijl het een premium is (zonder key dus)
op Win2k of Win98 werkt het wel gewoon..
Premium geen key :?

Mhh heb ik hier toch een verkeerde (legale) premium liggen met key :)

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op maandag 10 december 2001 10:54 schreef micheldejoode het volgende:
Als ik Office 2000 wil installeren op Windows XP, dan vraagt de installer op een gegeven moment om de Windows XP cd, omdat hij daar bestanden van nodig heeft. Als ik de XP cd erin doe, zegt hij dat dit NIET de goede cd is (fout 1933). Raar maar waar... Nu heb ik natuurlijk niet de Legale versie, maar toch. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, of welke bestanden er nodig zijn?

Gr mies
precies dit probleem heb ik ook gehad..... ik had office NL en Engelse, en XP engelse, dan kreeg ik ook die error dat ik die cd erin moest doen, maar dan zei die dat het de foute was :? heb hier ook toen een topic over geopend en kreeg alleen maar reply;s dat ik de enige was.......toen kreeg ik toevallig de nederlandse XP dus moest toen formatten, en na de format installeerde office 2000 wel gewoon :? :?

dus nu werkt het perfect bij mij.....snap dus nog steeds niet waar dat aan gelegen kan hebben :?

misschien toch iets met taalconflicten tussen engelse windows en nl office en omgekeerd :?

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Dan moet je microsoft bellen om ondersteuning te vragen. O ja, vergeet niet om eerst even beide pakketten aan te schaffen.

Snif snif, ik ruik een slotje. |:(

• Noedelsupke
hier is mijn topic over dit probleem:

[topic=289903/1/25]

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 14:32 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

heel verhaal
Dude, er zitten op je toetsenbord een aantal toetsen die de leesbaarheid verhogen. Denk hierbij aan een komma, een punt, de enter toets en jawel, de aloude shift toets. |:(

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 14:37 schreef www.hadecom.nl het volgende:

[..]

Dude, er zitten op je toetsenbord een aantal toetsen die de leesbaarheid verhogen. Denk hierbij aan een komma, een punt, de enter toets en jawel, de aloude shift toets. |:(
NOu het is best leestbaar hoor. Je kan ook van een mug een olifant maken. Maar dat doe je wel vaker op dit forum.

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 14:45 schreef Nephilium het volgende:

[..]

NOu het is best leestbaar hoor. Je kan ook van een mug een olifant maken. Maar dat doe je wel vaker op dit forum.
Sorry meneer ultrawuft. Joe roel, mie not. :+

• Noedelsupke
Op maandag 10 december 2001 14:37 schreef www.hadecom.nl het volgende:

[..]

de punt had ik wel gevonden :+

maargoed das nou eenmaal mijn schrijfwijze ik heb 3183 posts op die manier getypt en jij bent de eerste die er zo op reageert :)

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1