Toon posts:

ONLINE-gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met welke verbinding is online gamen te doen... dus snelheid en prijs kosten...

Ik namenlijk nu nog 56K shit modem ... in feb krijg ik hopenljik mxstream gelukkig...

Nu wil ik van af dan lekker online RTCW en CS kunnen doen en dan ook een lekker snelheid hebbben (lage ping dus)

dus mxstream al vast bedankt jullie hebben hoogst waarschijnlijk al een klant erbij !!! >:)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 16:27
Ik heb zelf @Home thuis, en dat gaat erg goed, (bijna) altijd lage pings (30-100).

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Ja ik heb chello en dat is net als 14,4 k modem :r :r
maar me too in feb MXtream >:)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik ben pas overgegaan op ISDN (kan nix anders krijgen :r)

En dat gaat erg goed!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op maandag 10 december 2001 10:52 schreef knarfyboy het volgende:
:X

Steam

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

@home, haal amper hoger dan 60ms (nl servers ej)

Verwijderd

Chello lijkt een 14.4 modem. Jezus waar woon jij dan in verwegistan of zo... ik blaas met chello met een ping van 20 to 80 en een download van 200 tot 300 kb/s over het internet. :P

• knarfyboy
In nijmegen. Ik haal max 60 kb/sec ofzo maar mijn ping is wel stabiel (80-100).

Verwijderd

Topicstarter
aha dus 56K is uitgestorven voor uhm... tja de gamez... Maar uhm wat ik nog niet heb gelezen is de prijs verschillen

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• Romio
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik haal met @home meestal rond 30 (ping) maar dat is afhabkelijk van de buurt waarin je woont.

Mijn speelgoed

• knarfyboy
Mwa eigenlijk wel maar als je met een ping van +/- 150 ms zit kan je best online gamen. Alleen de tikken is en nadeel.
Zullen je ouders leuk vinden. bv: "Telefoonrekening: F 1250,-" :D

Verwijderd

Topicstarter
He almar,

ik weet het wij zitten nu op op max 200 piek straks lekker minder, ons pa weer blij... Ik moet wel als ik ADSL wil denk ik wel alles zelf betalen... die kosten vallen nog best wel mee...

• knarfyboy
Ja MXtream heft een nadeel: De aansluitkosten.
Maarja das 1 bedrag en voor de rest valt het wel mee ;)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 11:59
chello omgeving eindhoven is goed behalve op zondag ;P
Het ligt bovendien toch voor overgrote deel aan de server waar je op speelt want die zijn 9/10 tamelijk bout

Verwijderd

Topicstarter
he lekker belangrijk strax lekker kunnen online-gamen ...

.... CS .... :9~:9~:9~:9~:9~:9~

• FireFoz
  • Laatst online: 03-01 01:51
Op maandag 10 december 2001 11:03 schreef Wraith het volgende:
Chello lijkt een 14.4 modem. Jezus waar woon jij dan in verwegistan of zo... ik blaas met chello met een ping van 20 to 80 en een download van 200 tot 300 kb/s over het internet. :P
Dream on... :z :z :z :z :z :z :z
Chello heeft een max van 180 kb/s dussuh

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Chello is voor online gamen wel goed hoor, ik heb bij 70& van de servers een ping tot 100, dus daar is makkelijk mee te spelen.
Op maandag 10 december 2001 10:52 schreef knarfyboy het volgende:
Dat zou ik zeker niet doen, ik heb slechte ervaringen gehoord van MxStream gebruikers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe ook nog een onderzoekje voor school erbij dus... uhm meer post svp...

En nee ik doe niet alleen voor school want anders had ik het ergens anders neer gezet

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 11:26 schreef loona35 het volgende:
chello omgeving eindhoven is goed behalve op zondag ;P
Het ligt bovendien toch voor overgrote deel aan de server waar je op speelt want die zijn 9/10 tamelijk bout
mee eens :)

Gisteren was het bout , maar normaal is het goed.

(gisteren af en toe ping-spikes met CS, en redelijk traag I'net)

Verder vind ik Chello echt RULEN!!!

Verwijderd

Ja ik heb ook chello (amsterdam), en het gaat lekker hard.
Je woont toch niet in Almere he :-)))

Verwijderd

Online gaming is niet te doen met de meeste casema basic abos :)

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 10:48 schreef mauricelogtje het volgende:
ik zie dat je in Wijchen woont, aangezien ik geen flauw benul heb van waar dat ligt weet ik ook niet of je @Home kunt krijgen...

@Home is iig één van de betere kabel providers (lage pings, hoge downloadsnelheden) en is goed betaalbaar, denk aan 80/maand ongeveer...

ADSL van mxstream is ook prima voor online gamen, echter meot je daarbij wel rekening houden met hoger maandelijkse kosten zowel als eventuele setupkosten...

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 11:03 schreef Wraith het volgende:
WoW, das knap , chello is namelijk capped @ 180 download en 16 upload.....

Verwijderd

Topicstarter
he jongens svp niet over iets anders hebben dan wat de topic is... maar uhm jullie lopen nu over chello te praten ... DAT KAN IK NIET IN WIJCHEN... en een boerengat zijn we ook niet omdat we toch ADSL kunnen krijgen... De enigste reden waarom wij geen kabelinternet kunnen krijgen is omdat de burgemeester dat nie wo-u...

Nog een kleine request: Prijs verschillen tusen de 2 en krijg je ook waar voor je geld, tenmiste als dat er is dan...

Verwijderd

Topicstarter
ff voor de duidelijk heid ik heb op het moment een 56K modem met een free provider = 12MOVE... wel redelijke snelheid ... Maar uhm een bestandje downen van 11.4 MB (DIRECTX) is gewoon niet te doen...

Verwijderd

met m'n 56K blaas ik me tog ff wat bytes naar binnen man!, met nadruk op bytes .. hehe

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Bloodclot

Jawier!

Ik zit hier in de buurt van heerenveen (jobbegea) en ik als ik iets wil downloaden bv. directX zoek ik natuurlijk geen server uit in japan of op mars. gewoon een server hier in europa en zit toch steeds tot aan de limiet van chello
(180KB/sec, k hij geeft wel vaak 190-210 aan maar kan aan progje liggen)

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
MxStream is prima voor online gamen.

neem gewoon het basic abo, dan heb je 50 kb download, en ongeveer 6 kb upload. goed te doen voor spelletjes.

Verwijderd

heb TELENET (belgië) zéééér snel ,lage ping

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ja met chello haal ik MAX. 170 kb/s met download constant en upload had ik een tijdje geleden wel MAX. 20 kb/s gehaald maar nu is het regelmatig gewoon 15 kb/s.
In ede (gelderland) is chello wel te doen.

• Grablinco
  • Laatst online: 20-08-2023
ik heb een keer als maximum gehad: +/- 300kb!!!
zo doe dat maar eens na.... hoe het kan weet ik niet en ik geloof het ook niet maar realplayer liet dat wel zien.
wie kan hier nog verder over opscheppen.
(via Chello)
*D

• Virgil
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op maandag 10 december 2001 11:11 schreef knarfyboy het volgende:
In nijmegen. Ik haal max 60 kb/sec ofzo maar mijn ping is wel stabiel (80-100).
Net als mij, ligt aan de server van chello waar je naartoe connect. En in je buurt, als daar veel met chello wordt geinternet....

Btw, maurice ik zie dat je in wijchen woont, ken jij mischien ken je renée van den broek ?
gewoon een vragie.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 11:38 schreef FireFoz het volgende:

[..]

dat dacht ik ook altijd 1,5 mbit maar dusnie he... sommige plaatsen echt hoger (2mbit volgens mij)

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Bij quicknet (Tiscal aka Sonera aka Multiweb) gaat het ook wel aardig nu!

Bij RTCW vaak ping van 40 tot 80 :)

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
met chello lekkere pings (in nieuw gebied) in het begin toen het net aangesloten was toen haalde ik met downloads vaak 300 KB weet niet of het aan het proggie lag of nie maar nu haal ik 180 bijna altijd met een beetje goeie servert.
En voor de topicstarter: ik zou niet voor mxstream gaan, aangezien je voor minder geld een kabel abo hebt (ligt er dan aan als het casema is dan zou ik toch wel weer voor mxtream gaan }:O) want de kosten van mxstream zijn IMHO te hoog, en met kabel gaat het met geluk nog sneller ook

Verwijderd

Kabel is technisch inferieur aan ADSL en daarom (voor lange termijn) een slechte oplossing. Dat gezegd is mijn Mxstream ADSL verbinding perfect om mee te online gamen. Grootste factor dat van invloed is op de 'online-game-ability' van een verbinding is trouwens niet eens het *type* verbinding maar je provider cq. de routing. XS4ALL is op dat gebied uitstekend. Combo van mxstream via xs4all kan ik je dus ten zeerste aanraden.

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 12:48 schreef SaURoN het volgende:

[..]

WoW, das knap , chello is namelijk capped @ 180 download en 16 upload.....
Ja ik haal met download accelerator ook wel eens over de 200 kb/sec met een chelloverbinding maar met flashget zie je dat hij niet over de 186 wil dus het kan wel...

Verwijderd

Topicstarter
Nee die ken ik niet sorry...

jeetje ik had niet verwacht dat ik al zo snel vrij veel replys had gekregen... Maar dat vind ik ook niet erg...

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op maandag 10 december 2001 10:48 schreef mauricelogtje het volgende:

Ik namenlijk nu nog 56K shit modem ... in feb krijg ik hopenljik mxstream gelukkig...

Nu wil ik van af dan lekker online RTCW en CS kunnen doen en dan ook een lekker snelheid hebbben (lage ping dus)

dus mxstream al vast bedankt jullie hebben hoogst waarschijnlijk al een klant erbij !!! >:)
pff ik zou ze nog maar niet bedanken als je het nog niet hebt.
het heeft bij mij (door verschillende fouten in hun administratiesysteem) 5 maanden geduurd voordat ik het had terwijl het in 6 weken gepiept zou zijn.

maar nou heb ik het eenmaal en het is wel w0000000t!!!!!!! :D

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Bootje
  • Laatst online: 19:07
Ik game thuis via de kabel van slownera (quicknet tegenwoordig) en met cs haal ik altijd een ping beneden de 30. En dat kost me maar 89,- per maand. Lijkt me niet onaardig. :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Op maandag 10 december 2001 11:38 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Dat is niet waar!, ligt eraa nwaar je zit.

• White Dust
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Kheb MXstream en bevald mij best, MXstream is geloof ik op meerdere plaatsen te verkrijgen dan kabel

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

ik zit ook in heerenveen, met chello, currently 180KB/s down en 16KB/s up

ik kan me de dage nog herinnere dat we 256kbps up hadde lekker uploade met 32KB/sec,. enne vroeger was de download speed hier ook nog onbeperkt.. maar toen, iedereen wilde internet en toen was de fun voorbij.

voor een chellow accountje ken je beter 99,95 neerlegge dan over de 110 piek voor zo`n crappy MXstream ding. MXstream is ZOOO snel, je ken er zelfs mee emailen !! wow >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Interstice
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Op dinsdag 11 december 2001 22:53 schreef Soccubus het volgende:
Kheb MXstream en bevald mij best, MXstream is geloof ik op meerdere plaatsen te verkrijgen dan kabel
Nou HIER dus niet he. Dan maar kabel van chello : ( Bevalt wel netjes de max download en maxupload ping van 50 tot 150

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 15:38
Op maandag 10 december 2001 17:48 schreef NielsVanRooij het volgende:
Kabel is technisch inferieur aan ADSL en daarom (voor lange termijn) een slechte oplossing. Dat gezegd is mijn Mxstream ADSL verbinding perfect om mee te online gamen. Grootste factor dat van invloed is op de 'online-game-ability' van een verbinding is trouwens niet eens het *type* verbinding maar je provider cq. de routing. XS4ALL is op dat gebied uitstekend. Combo van mxstream via xs4all kan ik je dus ten zeerste aanraden.
Daarom zat ik de afgelopen weken aan te hikken tegen pings van soms wel 800-900 (+ een aangename dosis PL om het af te maken) in de avonduren bij onze vrienden van xs4all ? Te veel mensen te snel aangesloten en zo, en aan reageren op mailtjes doen ze in zo'n geval ook al niet :(

Overigens is de implementatie van Mxstream voor games helaas niet optimaal omdat je op bij de eerste hop al minimaal 30-40 ms krijgt aangesmeerd. In games op servers net buiten Nederland zit je dus al snel aan de 100 ms, niet dramatisch, maar als er in jouw stad een goede kabelprovider zit kan dat een veel betere oplossing zijn.
Pagina: 1