chello willen niet aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

Topicstarter
Ok we hebben ons hier niet netjes aan het boekje gehouden want ons systeem is een :

-Ali chipset moederbord
-Intel Pentium 133 Mhz (geen MMX)
- 64 MB ram
-AGP 8 mb video kaartje

na geen race monster maar voor internet zou deze bak moeten volstaan er zijn genoeg pci soten over en ook nog isa sloten echter de monteur van chello wil niet aansluiten omdat de cpu te traag is en de boel volgens hem zou vastlopen

Ik was er helaas niet bij want het gaat om mijn grootouders die internet op willen anders had ik effe :( geworden want in het chello boekie staat pentium 120 De monteur komt pas terug als er een 166 of beter in zit :S ?

is dit normaal en wat nu te doen behalve mijn opa nog eens lekker op kosten jagen voor een dure oude socket 7 cpu :'(

Sommige mensen....

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Dat is toch belachelijk :? |:( :r

Gewoon nog een keertje aanvragen en dan effe je eigen PC neerzetten, en als de monteur weer weg is, die van opa en oma weer terugzetten...

Aansluiten is een eitje, zelfs op een P133

Gelul, dat de boel gaat vastlopen...internet is toch geen programma |:(

Ik snap werkelijk niet waar die lui zich druk om maken... :(
Daar :r ik op...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
tja maar mijn opa niet zo veel verstand van allemaal en ik dacht nog wel alles geregeld te hebben verse install van windows 98 met legaale windows cd en die daar achtergelaten zodat ie een orginele windows had te overleggen

en dan vallen over die pentium 133 wat een rot streek hoor beetje die oude mensen vervelen :r

het erge is nog wel dat misschien weer 2 weken moet wachten eer ze komen :( maar als we het vandaag nog fixen komt die zelfde gast nog een keer langs maar dan ben ik er wel bij >:)

Sommige mensen....

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 10:51 schreef Koelkasten het volgende:
tja maar mijn opa niet zo veel verstand van allemaal en ik dacht nog wel alles geregeld te hebben verse install van windows 98 met legaale windows cd en die daar achtergelaten zodat ie een orginele windows had te overleggen

en dan vallen over die pentium 133 wat een rot streek hoor beetje die oude mensen vervelen :r

het erge is nog wel dat misschien weer 2 weken moet wachten eer ze komen :( maar als we het vandaag nog fixen komt die zelfde gast nog een keer langs maar dan ben ik er wel bij >:)
Gaat nergens over heb hier een IBM processor 150 Mhz ...Die is dus echt wel trager dan een 133Mhz intel en die heb ik als inetgateway ingesteld voor chello.
2 netwerkkaarten erin gedondert en win95 op gezet. (er zit wel 64mb Edoram in en een 4 mb vga kaartje)
Werkt perfect, ook als ik op die bak zelf ga inetten werkt het gewoon.
Beetje gelul dus...

Maar ik snap het enigzins wel, als die gast gaat installen en het werkt niet dan is het zijn schuld en op een trage pentium waar misschien al 2 jaar windows op staat heb je een verhoogde kans op blauwe schermpjes. :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23

Dennahz

Life feels like hell should.

Wat een onzin.. ik had een p133 toen ik chello kreeg.. ik zei hij is wel wat traag he? hij : nee hoor valt mee

*lol* met ie5.0

Twitter

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 10:58 schreef richardc het volgende:

[knip]

en op een trage pentium waar misschien al 2 jaar windows op staat heb je een verhoogde kans op blauwe schermpjes. :)
nee ik had speciaal een verse install er op gezet voor die monteur gezien 2 dagen oud :'(

Sommige mensen....

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Yep die regels zijn een beetje opgeschroefd bij Sales.. Als je nou gewoon tegen de mensen van Sales zegt dat 't een Pentium 200 is.. nix aan de hand. Dan komt de monteur tenminste.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

een P133 mobo met een AGP slot :?

ow anders zeg je toch gewoon dat je een 233 hebt, dat ziet die Chello d00d toch niet

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 14:32 schreef dreeke het volgende:
een P133 mobo met een AGP slot :?

ow anders zeg je toch gewoon dat je een 233 hebt, dat ziet die Chello d00d toch niet
]

das dus het probleem he bij mijn frootouders komt die man binnen loopt beetje rond zet pc aan en kijkt rond en zecht dan tegen mijn opa ja maar meneer dit is een pentium 133 daar kan ik het niet op aansluiten want dan loopt de boel vast en de man vertrekt weer die vent heeft dus pc aangezet en gekeken wat voor hardware er in zat ;)

dus kan je wel tegen hem gaan zeggen dat er een 233 in zit maar dat ziet die d00d dan wel degenlijk efin volgens chello had die monteur het gewoon moeten aansluiten |:(

voor 120,- gulden hebben we een nieuwe pentium 233 MMX gehaald met cooler en die heb ik net eventjes zitten plaatsen daar had ook nog een reepje ram weggehaald uit mijn kast met zooi en nu is het een 233 MMX met 96 mb ram naja als die gast het nu nog niet wil aansluiten :?

de volgende afsrpaak is wel weer volgende week donderdag kortom weer 10 dagen wachten op internet voor mijn opa :(

Sommige mensen....

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Denk dat ze dat zo zeggen bij Chello omdat veel mensen melden dat het internet zo traag is bij ze, als ze met een ouwe bak die constant zit te swappen zitten de chello-en?
En daarom hebben ze graag dat je een redelijke pc hebt denk ik zo.. ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

minimale systeemeisen zijn een P 133 Mhz met 32 Mb ram ....
heb je minder dan installeer ze op eigen risico(lees: zonder ondersteuning van helpdesk) ...

kortom je hebt een ongelooflijke }:O als monteur getrokken |:( ....

en als ik zijn dispatch was en ik hoorde dit dan had ik hem persoonlijk bij jullie voor de deur afgeleverd...

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 17:47 schreef PvH het volgende:
minimale systeemeisen zijn een P 133 Mhz met 32 Mb ram ....
heb je minder dan installeer ze op eigen risico(lees: zonder ondersteuning van helpdesk) ...

kortom je hebt een ongelooflijke }:O als monteur getrokken |:( ....

en als ik zijn dispatch was en ik hoorde dit dan had ik hem persoonlijk bij jullie voor de deur afgeleverd...
Tja WAS ik er maar bij dan had die man niet weggemogen bij dat huis zonder aan te sluiten :'( maar helaas mijn opa en oma zijn nu niet zo mondig meer oude mensjes he O+ en ja kennis van computers is zeker voor mijn opa aardig hoog hoor voor een hd plaatsen draait ie zijn hand niet om :)

Maar ja de man aan de telefoon bij chello was zeker redelijker alleen jammer dat niet eerder afgeleverd kon worden dan nu een nieuwe afspraak donderdag volgende weet |:(

Leuk begin van internet zo voor mijn grootouders...

Naja laten we hopen op een eind goed al goed :)

Sommige mensen....

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

133mhz is wel een beetje traag maar geen reden om niet te installeren !! ( ik zou het wel doen )

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:13
Hah, ik heb zelfs een keer een chello-er gesproken die had een 486 DX 100 Mhz met win95, en zelfs DAAROP "installeerde" ze chello.. nou nou.. ondersteuning hoefde die gast niet te verwachten, maar alles werd toch wel aangesloten..

I want to live forever, so far.. so good.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Zet JOUW powerdoos daar gewoon een dagje neer.... als ie weg is, netwerkkaart overprikken, en je opa kan lekker internetten.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 21:23 schreef maartena het volgende:
Zet JOUW powerdoos daar gewoon een dagje neer.... als ie weg is, netwerkkaart overprikken, en je opa kan lekker internetten.
het probleem is nu dus al opgelost maar goed hopen dat mijn groodvader volgende keer een wat vriendelijkere redelijkere monteur krijgt :'(

oude mensjes oplichter man :r

Sommige mensen....

• Mindwalker
  • Laatst online: 26-05 22:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Je hebt gewoon net de verkeerde monteur getroffen. De server hier thuis is een ouwe P100 (!) en die monteur maakte er niks van. Hij zag zelfs dat er een netwerk aan vast zat, want dat lag er allemaal al. No problem voor hem.

Gelukkig alles in orde nu bij je opa. Met dezelfde monteur als de eerste keer?

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Verwijderd

kan idd kloppen...
een p133 is namelijk dusdanig traag dan mensen dan gaan klagen over traag inet enzo terwijl dat dan puur aan de pc zelf ligt.

ook is het voor ons een ramp om iets met zon klant te doen omdat je gewoon 5 min moet wachten voordat zon pc uberhaupt is gereboot...laat staan als je een netwerkkaart dient te installeren ...duurt dik 30min (ik spreek uit ervaring).

het KAN wel en het werkt ook, zelfs op een 486 al.
vraag gewoon chello aan, zeg dat je p233 heb en install de boel gewoon zelf in de pc. let wel het kan zijn dat je dus geen hulp krijgt van ons ivm te lage systeemeisen (zie redenen boven).

greetz

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Komen ze ook geen CAI aanleggen als je een zwart/wit TV hebt?

(m.a.w. sinds wanneer heeft de Chello monteur er ene fl#kker mee te maken wat voor hardware ik gebruik. Aansluiten en je bakkes houwen gvd! :+ )

de betaler vervuilt

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 01:18 schreef psychic het volgende:
kan idd kloppen...
een p133 is namelijk dusdanig traag dan mensen dan gaan klagen over traag inet enzo terwijl dat dan puur aan de pc zelf ligt.
ook is het voor ons een ramp om iets met zon klant te doen omdat je gewoon 5 min moet wachten voordat zon pc uberhaupt is gereboot...laat staan als je een netwerkkaart dient te installeren ...duurt dik 30min (ik spreek uit ervaring).

greetz
ja maar als dat zo is beste man waarom staat er dan in die folder dat je minimum een pentium 120 nodig hebt met 32 mb ram als monteurs geen zin hebben om lang te wachten bij zo een machine zet dan de eisen in de folder hoger ;) want dan weet iedereen waar ie aan toe is nu staat in de foldr minumum 120 pentium en blijkt dus bij monteur minumum 133 te zijn

En tja als die monteur zo aardig is om een beetje vriendelijk alles aan te sluiten bij mijn grootouders en hij moet lang wachten op een reboot en hij is dus een toffe peer kan ie wel lekker wachten met koffie en stukje apeltaart van grootmoeders :9~

en welke monteur wil er dan niet wachten :+

Sommige mensen....

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:17 schreef Koelkasten het volgende:

[..]

ja maar als dat zo is beste man waarom staat er dan in die folder dat je minimum een pentium 120 nodig hebt met 32 mb ram als monteurs geen zin hebben om lang te wachten bij zo een machine zet dan de eisen in de folder hoger ;) want dan weet iedereen waar ie aan toe is nu staat in de foldr minumum 120 pentium en blijkt dus bij monteur minumum 133 te zijn

En tja als die monteur zo aardig is om een beetje vriendelijk alles aan te sluiten bij mijn grootouders en hij moet lang wachten op een reboot en hij is dus een toffe peer kan ie wel lekker wachten met koffie en stukje apeltaart van grootmoeders :9~

en welke monteur wil er dan niet wachten :+
in het laatste boekkie staan ook al andere specs... :)

Verwijderd

In de tijd dat ik bij Chello werkte als storingsmonteur heb ik verscheidene 486's aangesloten zonder dat er ook maar enige problemen voordeden.
Is gewoon een lamlendig mannetje geweest die monteur :r die kennelijk veel liever op tijd klaar was met werken.
Ik heb destijds veel van deze onzin-verhalen meegemaakt en ben erg blij dat ik er weg ben :)

• Enforcer
  • Niet online
Als storingsmonteur zijnde zou je juist boos moeten worden op die monteur die het WEL heeft geinstalleert op een pc die NIET voldoet aan de minimale systeemeisen. Kans is nl. aanwezig (99 van 100 gevallen werkt het wel!) dat het toch een keer misgaat, als je dan als storingsmonteur zijnde aan de slag moet met een p100/16mb dan ben je niet blij (spreek uit ervaring)... Vooral niet als er diverse conflicten/foutmeldingen inzitten.
Ik schets zomaar een situatie:
Storingsmonteur komt omdat pc niet goed meer functioneert met het internetten (traag/foutmeldingen/etc..)
Advies is dan formatteren van de pc, uiteraard weet de klant natuurlijk niet hoe dat moet. Dan is de klant boos op UPC omdat de storingsmonteur het probleem niet heeft kunnen oplossen door teveel foutmeldingen in het systeem die de klant zelf heeft veroorzaakt nadat alles geinstalleert is door die monteur.
De tijd die je verspilt aan het evt. goedzetten van je nic (dus ook evt. irc conflicten) op een p100 is net het verschil tussen het wel voor 5en klaar zijn met je opdrachten of niet.
Met andere woorden, ik snap niet hoe ze jouw toen als storingsmonteur aangewezen kunnen hebben aangezien dit dus niet de bedoeling is.
Als een pc niet voldoet aan de minimale systeemeisen, AFBREKEN die zooi, klant moet maar een nieuwe fatsoenlijke pc kopen.

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb toen de installateur kwam, zelf de hele zaak zitten installeren.... Was Windows 2000, en dat mochten ze officieel nog niet installeren, maar onder het oog van de installateur gewoon zelf gedaan.

• tafmaf
  • Laatst online: 17:52
Op maandag 10 december 2001 22:37 schreef Koelkasten het volgende:

[..]

het probleem is nu dus al opgelost maar goed hopen dat mijn groodvader volgende keer een wat vriendelijkere redelijkere monteur krijgt :'(

oude mensjes oplichter man :r
zet de koffie maar klaar dan kom ik wel even langs ;)

• Pc123
  • Laatst online: 21:44
Ik vind dat Chello wel moet aansluiten als je een te oude pc hebt, omdat storingen oplossen op zo'n oude trage pc een ramp kan zijn vind ik het niet fout dat mensen die problemen hebben het dan zelf maar moeten oplossen als het probleem bij hunzelf zit.

Er gebeurt echter in de meeste gevallen helemaal niks met storingsmeldingen, al heb je een 2 ghz pc thuis staan. Het duurt weken voordat er na 10x bellen en na het niet nakomen van afspraken een modem vervangen wordt. Het oplossen van een probleem met een trage internetverbinding (snelle pc, windows 2000 en linux, alle hardware en kabels in orde) waarbij het probleem in het chello netwerk zit duurt een half jaar. Ik spreek uit ervaring.

Als je op deze manier met klanten omgaat dan wordt het nooit wat met zo'n bedrijf. Chello mag best eisen stellen aan de pc van de klant maar ze moeten vooral naar zichzelf kijken, je hebt altijd lastige klanten maar de service van upc is 100x erger dan de meest verschrikkelijke klant die je kan voorstellen. Ze moeten het niet vreemd vinden dat mensen boos worden als er al een half jaar helemaal niks aan hun storing gedaan wordt.

Bijna alle mensen bij de helpdesk en de monteurs proberen te doen wat ze kunnen en doen heel goed werk, hun werkgever is alleen verschrikkelijk, en omdat ze al veel te weinig personeel hebben ontslaan ze er maar weer een hoop |:(

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:44
Op dinsdag 11 december 2001 01:18 schreef psychic het volgende:
kan idd kloppen...

het KAN wel en het werkt ook, zelfs op een 486 al.
vraag gewoon chello aan, zeg dat je p233 heb en install de boel gewoon zelf in de pc. let wel het kan zijn dat je dus geen hulp krijgt van ons ivm te lage systeemeisen (zie redenen boven).

greetz
Dat is dus echt BULL-SHIT.
Ik heb hier p75 16mb EDO RAM staan.
Internet is rete snel zolang je maar een browser window open hebt.
Het vertraagt dus niet internet, maar hooguit het openen van een nieuwe browser.
Aangeziebn het hiet om een systeem met 64mb ram gaat, zal dat dus ook geen probleem zijn.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16
Je moet gewoon zeggen dat je het zelf wel installeert, heb ik ook gedaan, hij legde de kabels aan en ik stelde de computer in, no problemo

Maar eigenlijk was dit geen mannetje van UPC, maar gewoon een mannetje van een bedrijf die UPC heeft ingehuurd :P

De monteur vroeg zelfs nog of die me nog moest meehelpen met het delen van het internet 8-) maar dat lukte me zelf wel :D

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 20:44 schreef EgoH het volgende:

[..]

Dat is dus echt BULL-SHIT.
Ik heb hier p75 16mb EDO RAM staan.
Internet is rete snel zolang je maar een browser window open hebt.
Het vertraagt dus niet internet, maar hooguit het openen van een nieuwe browser.
Aangeziebn het hiet om een systeem met 64mb ram gaat, zal dat dus ook geen probleem zijn.
beste dewd, als je nu eens ff gelezen had , het kan dus prima , zelfs op een 486 al, maar vaak zit hier dan dusdanig weinig ram in dat alles op hd moet worden gecached/virtual mem en dat is suckie ass traag. als je meer ram hebt is dat zekers een voordeel. en hoelang duurt het om die bak van jou te rebooten met win95/win98 en een zooi software als msn/icq/kazaa/virusscan/firewall etc , want dat heb echt bijna iedereen op zijn pc aanstaan. zet die crap maar eens uit , scheelt heel wat tijd. ook heb je dan mensen die flash willen gaan bekijken en dat gaat gewoon slecht op zon oude machine. en daarom davitamon hehehe lol ...nee ff serieus je wil echt niet zelf aan de tel zitten met een gast die een p75 heeft, 16mb ram , win98 (want w95 is soms TE buggy) met uiteraard een zooi opstartsoftware, active desktop aan met een of ander jpg wat ie moet omzetten op de achtergrond etc etc. das is gewoon NIET te doen in 10 min om daar iets fatsoenlijks mee te doen als inet eruit ligt.

dus om al enigzins wat frustraties te voorkomen is een goede pc nodig en daar komt ook bij dat er uiteraard steeds meer met flash/shockwave wordt gedaan wat eerst nog niet zo was. en ook i.e. doet er een schepje bovenop. dat bepaald allemaal de min systeem eisen.

al met al is het dus zeer logisch dat de sys-specs worden opgeschroefd en ik ben er zelf een voorstander van om deze voor officiele ondersteuning hoger te leggen. ik vind wel dat elke pc moet worden aangesloten, maar zodra de specs onder het boekje ligt, mag de persoon het zelf uitzoeken als er pc-problemz zijn.

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 19:54 schreef Master_of_HellSound het volgende:
Als een pc niet voldoet aan de minimale systeemeisen, AFBREKEN die zooi, klant moet maar een nieuwe fatsoenlijke pc kopen.
Maar de pc voldeet dus wel in boekje wat een weeker voor ontvangen was bij inschrijven op zo een demonstratie staat dus Pentium 120 met 32 ram

Het was dus een pentium 133 met 48 ram

windows 98 geen achterlijke opstart software geen desktop troep enz pc start in minder dan minuutje hoor :)

Sommige mensen....

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

IK WEET DE OPLOSSING !!!

Je klokt je 120 ff over naar 133!! Goed idee, right? :o Kan best..

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Deze week nog op een 120mhz met 32 mb geinstalleerd , liep goed hoor !!

Firefox Browser
KINKpuntnl

• Enforcer
  • Niet online
Koelkasten: ik had het over het algemeen :) niet specifiek over jouw geval ... die monteur had inderdaad gewoon zun werk moeten doen aangezien jouw pc wel voldoet aan de systeemeisen.
Maar hier krijg je ineens voorbeelden van p75/16mb ed. en daar wordt je als (storings)monteur niet vroluk van als je daarop moet gaan installeren, tevens hebben de meeste mensen dan inderdaad msn/kazaa/ms office/etc.. geinstalleert waardoor het opstarten nog retetraag wordt. Gewoon een clean install er opzetten van windows en die monteur doet niet moeilijk en kan gewoon 'normaal' zun werk doen...mits de pc uiteraard voldoet aan de min. systeemeisen. Wat je daarna allemaal installeert dat zal die monteur aan zun reet roesten :)

Verwijderd

en ?? was je er nog bij :?

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
volgende week donderdag komt er een monteur mag hopen dat het de zelfde is want dan ben ik er wel bij :)

Sommige mensen....

• ElCondor
  • Laatst online: 20:47

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik heb ooit gesolliciteerd naar een baantje als kabeltrekker. Het heet in de advertentie "Techniciën in de buitendienst" Ik denk, leuk bij de mensen langs om te helpen met pc problemen, maar nee hoor, het was dus snelsnel kabel net installeren :( en dan weer weg. Leuk hoor! Ik had toendertijd helemaal geen netwerkervaring. Een beetje wellicht, wist net wat een IP adres was en dat je kabels voor een netwerk nodig hebt :P
Je krijgt op die sollicitatie een test. Zitten er dus een paar luitjes die uiteindelijk wel aangenomen werden en ik werd naar huis gestuurd. Overgekwalificeerd! Ik wist al veel te veel!!! |:( Had die test een beetje op de gok zitten maken en had per ongeluk meer dan 50% goed beantwoord. De hoogste score die dag, maar dat was voor hen natuurlijk niet zo voordelig. Zo'n monteurtje zou zijn mondje eens opentrekken over de zooi die ze afleveren.
Maar goed. Ik werk nu heel ergens anders en heb het er uitstekend naar mijn zin. Beter iig dan kabeltrekker... :Z

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• PhiKwadraat300
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

zeker by die planhold jongens ?

• Enforcer
  • Niet online
Als kabeltrekker ? Versta jij dat daaronder ?
Dat doe je goed dan, als je pc naast de wcd staat in de woonkamer, wil jij dan die utp kabel door een buisje eerst naar boven (2e verdieping) laten lopen om hem vervolgens weer naar beneden (waar de pc staat) te trekken. Toch knap als je dat wil doen bij een klant waar je in principe maar 15minz mee bezig kan zijn.
Als je met een nic bezig bent die een irq conflict heeft of weet ik veel wat... beetje hobbyen lijkt me dan en altijd toch klasse als je het voor mekaar weet te krijgen, maar toch vindt je het een baantje als kabeltrekker.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:10
ik heb 2 jaar lang zitten internetten met een p75 met 24 mb ram:D:D 2 mb videokaart
momenteel heeft mijn zus hem voor te internetten met een netwerk:D:D gaat als een trein, alleen neit al te nieuwe proggies draaien (duhhhh)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Op donderdag 13 december 2001 21:02 schreef PhiKwadraat het volgende:
zeker by die planhold jongens ?
Jup, hoe raad je het zo? :)

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Op donderdag 13 december 2001 21:25 schreef Master_of_HellSound het volgende:
Als je met een nic bezig bent die een irq conflict heeft of weet ik veel wat... beetje hobbyen lijkt me dan en altijd toch klasse als je het voor mekaar weet te krijgen, maar toch vindt je het een baantje als kabeltrekker.
catch your drift... Inderdaad het uitpuzzelen van IRQ-conflicten is natuurlijk wel leuk om te doen en dat was ook het idee dat ik had bij dit baantje. Maar helaas, er werd mij letterlijk gezegd, dat het niet echt de bedoeling was om op die wijze met klanten om te gaan. Puur en alleen het installeren van de aansluitingen. Vandaar: kabeltrekker *D
was semi-denigrerend bedoeld (Semigrerend?? :D ).

Verwijderd

Kick ..

zie onder

Verwijderd

vergeet ons chellonieuws gierige aagjes niet ;)

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
wel de beste man is langs geweest was ook een uizend kracht maar een reuze vriendelijke man deze man heeft alles netje aangesloten en aan mijn grootvader netjes een beetje de basic dingen van internet uitgelegd

Alles doet het daar dus nu prima en zo is alles dan alsnog goed gekomen :)

Sommige mensen....

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
zorg eerst maar eens dat er een fatsoenlijke pc staat!!!!

Verwijderd

De monteur die bij mij langs kwam had duidelijk een pest humeur hij begon over al over te zeiken... maar met wat vrouwelijke charmes lukte het me toch dat die man.. Hij heeft zelfs me kastje van me kabelaansluiting opnieuw zitten aansluiten omdat die niet goed aan de muur zat... :9

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 00:36 schreef Mar126 het volgende:
De monteur die bij mij langs kwam had duidelijk een pest humeur hij begon over al over te zeiken... maar met wat vrouwelijke charmes lukte het me toch dat die man.. Hij heeft zelfs me kastje van me kabelaansluiting opnieuw zitten aansluiten omdat die niet goed aan de muur zat... :9
Ja, daarvoor ben je vrouw... ik krijg zoiets niet voor mekaar... :P

• twiekert
  • Laatst online: 25-07 15:22
Dde chello monteur die bij mij kwam heeft de kaart in een pentium 60 met 16 mb gebouwd, met NT4. dat was mijn oude router. nu gesloopt >:)

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 00:27 schreef harryslinger het volgende:
zorg eerst maar eens dat er een fatsoenlijke pc staat!!!!
dam wat is jou probleem :(

voor internet is een pentium 133 dus niet genoeg |:( dam wat een L@me opmerking zeg :(

Trouwens mensen lezen kenbaar de posts niet een veel vriendelijkere monteur is al langs geweest bij mijn grootouders en hebben geweldig gewoon alles in mekaar gezet :)

Sommige mensen....

Verwijderd

die monteur is gewoon te lui om op een trage machine te werken! dan moet ie te lang wachten denk ik
vind dat wel schandelig van die gozer hoor :(

bij mij werkte chello prima op een 486 dx2/66 met 48meg ->
gewoon om eens te testen... downloaden ging net zo hard als op m'n athlon (die paar honderd kb trekt een 486 zelfs) :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 00:48 schreef Leonstyle het volgende:

[..]

Ja, daarvoor ben je vrouw... ik krijg zoiets niet voor mekaar... :P
Het enige nadeel was dat die Chello man niet meer weg te branden was.. heel irritant.

Verwijderd

Mijn verhaal blijf komisch, @Home komt 2 jaar geleden, krijg ik te horen dat mijn pc te snel was volgens die gozer en zat te vloeken dat ie thuis een langzamere had, duidelijk een idoot, mijn mening dan...

Verwijderd

chello??? Hoezo opa's systeem traag. Chello werkt toch nog met 286 servers?

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Heb vandaag nog op een Intel 1 /100mhz met 64 mb chello gezet , werkt prima!!

Firefox Browser
KINKpuntnl

Pagina: 1