Verwijderd
dat hij wel aangeboden wordt maar nog niet
fysiek in je handen is te krijgen.
MAW nog ff wachten.
En de prijs mag ook wel zakkgen gvd.
Verwijderd
Verwijderd
boarden.
Zie pricewatch, en ook al voor 499, wel vage winkel
die etelcom
Was er op de hcc ook. Beetje dozen schuivers.
Enfin als ik voor 499, die doos met ee KR7a raid naar
mezelf laats schuiven is dat OK. Als dat board maar niet
een DOA is of later het begeeft.
Verwijderd
Verwijderd
je hebt verschillende soorten raid(redundant array of independent disks)... maar de raid op de KR7 zijn 0/1/0-1
raid 0: 0 is striping, dan gebruik je 2 disks als een => sneller
raid 1: is mirroring => full backup
raid :0+1 is't beste (combinatie)
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Verwijderd
Funprice zal ze morgen niet hebben, ons hoofdkantoor heeft ze helaas nog niet binnenOp maandag 10 december 2001 15:32 schreef Yoda het volgende:
hopelijk heb ik hem morgen
en waarom!?!?!?Op maandag 10 december 2001 19:48 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Funprice zal ze morgen niet hebben, ons hoofdkantoor heeft ze helaas nog niet binnen
bestel maar bij jun computers daar hebben ze wel, ze verkopen die bord voor 589 incl verzendkosten.Op maandag 10 december 2001 20:22 schreef Yoda het volgende:
[..]
en waarom!?!?!?![]()
![]()
ze hebben mij net gemaild maar ik vind die prijs nog steeds belachelijk
Wat zouden ze nou mogen kosten volgens jullie? (serieus?)
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Verwijderd
en accepteerd de KG7 een XP processor als de bios nog niet geflashed is ?
Ja natuurlijk accepteert ie de CPU, maar herkent ie de CPU niet correct (niet zodanig als bijv "Athlon XP 1700+" maar als "Athlon 1466MHz CPU" of zoiets). Alles werkt dan nog wel gewoon hoor.Op maandag 10 december 2001 21:10 schreef chainsaw2000 het volgende:
als voor jou de raid en ata 133 niks uit maakt is de KG7 dan geen betere oplossing?
en accepteerd de KG7 een XP processor als de bios nog niet geflashed is ?
Verwijderd
Mocht ie echt te duur zijn, dan ga ik voor de KG7 met raid controller. Wel jammer want die KT266A chipset is super hot!
edit: typo's
Hij herkent het gelijk.
dze cpu is niet bedoeld voor deze mobo maar wou het uitproberen en ik wacht nog op de kr7a. vandaar
Verwijderd
maar wat is er nu zo hot aan die KT266A chip?
Verwijderd
Omdat het de snelste chipset voor de XP is op het moment denk ik.maar wat is er nu zo hot aan die KT266A chip?
Verwijderd
En dan benchmarken!
Verwijderd
Alleen als je een RAID-array hebt hangen kun je het gaan merken.
Laat ik nu net 4 udma100 schijven hebben klaarliggen voor dat doel.Op maandag 10 december 2001 23:46 schreef HlpDsK het volgende:
Dat ATA133 merk je dus echt niet hé. Zelfs niet met een ATA133 drive er aan.
Verder ik begrijp dat deze Raid Controller van Highpoint wel 4 schijven aan kan sturen als één Raidconfiguratie?
Verwijderd
En waarom zou ik dan NOG een ATA133 schijf willen hebben??Op maandag 10 december 2001 23:46 schreef HlpDsK het volgende:
Dat ATA133 merk je dus echt niet hé. Zelfs niet met een ATA133 drive er aan.
Je zit met een piep klein probleemOp dinsdag 11 december 2001 08:59 schreef The_PoweRHead het volgende:
[..]
Laat ik nu net 4 udma100 schijven hebben klaarliggen voor dat doel.
Verder ik begrijp dat deze Raid Controller van Highpoint wel 4 schijven aan kan sturen als één Raidconfiguratie?
Namelijk :
4 harde schijven waarschijnlijk in striping mode, dan krijg je 2 aan iedere IDE poort. Wanneer 1 schijf bezig is met de bus , is het BEZET. Duz je zou nooit het volle winst uit een (2x2) delige raid setting halen
Ik snap niet wat jullie toch om die prijs zitten te mopperen, ik heb 489 keiharde guldens neer moeten tellen voor kt7a-raidV 1.2
Verwijderd
[meuh]Op dinsdag 11 december 2001 08:59 schreef The_PoweRHead het volgende:
[..]
Laat ik nu net 4 udma100 schijven hebben klaarliggen voor dat doel.
Uhmmm zou je niet eerder 4 ATA133 schijven nodig hebben om dat te testen
[/meuh]
Volgens mij kan de HPT372 idd 4 schijven beRAIDen, in tegenstelling tot de promise light-zooi waar alleen de masters beRAID worden
(is dacht ik wel te verflashen zodat een light denk dattie een full is)
klote....heb ik net bijna alle onderdelen bij Eynstein bestel, maar een Kr7a bij SWW leveren ze hem een dag later ook......Op dinsdag 11 december 2001 09:16 schreef hjs het volgende:
Eynstein heeft hem op voorraad, maar niet goedkoop terwijl het toch geen dure zaak is. fl 544,-
Ach...maakt ook niet uit....
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
Bij was vandaag een KR7A-raid aan de deur.. Ik was niet thuis.. GrrrrOp dinsdag 11 december 2001 10:53 schreef Masselink het volgende:
[..]
klote....heb ik net bijna alle onderdelen bij Eynstein bestel, maar een Kr7a bij SWW leveren ze hem een dag later ook......![]()
Ach...maakt ook niet uit....
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
Heerlijk
Del XPS 13