Frontpage 2000 probleem!

Pagina: 1
Acties:

• Hartfield
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11-2024
Weet iemand toevallig hoe ik een webpagina kan publiceren op een netwerkschijf? zodra ik een webpagina publiceer geeft frontpage 2000 een foutmelding vanaf de server. wij gebruiken een server met Windows 2000 Advanced Server met win 98 werkstations.
alvast bedankt!

"wel frontpage extensions maar geen bestands en printer deling op de client.

Een collega van harteveld hiero,
Die staan aan frontpage extensions, ook de nieuwste servicepack staat er op, (SP2 voor office 2000) maar jij maakte een opmerking over HTTP waar ik even op in wil springen.

We draaien op dat netwerk met restricties, en heeft er mee te maken dat, met ie 5.01 (sp1), de NORUN restrictie aan staat, want met http://www.bedrijfsnaam.nl geeft IE een foutmelding (van toeganggeweigerd ivm NORUN) als we gewoon www.bedrijfsnaam.nl in tikken, dan geeft ie geen foutmelding. Kan dat er mee te maken hebben????"

HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB

Verwijderd

Ok, een advies:

NEEM NOTEPAD

Voordelen:
*Stabieler
*Goedkoper
*Beter(verneukt je code niet)

edit:

Ik heb Frontpage 2000 ook, en ben gauw weer afgestapt van dat why(si)why(g) gekloot. Altijd problemen, lange code's, grote html's en classes ed. Gauw weer naar kladblok gegaan.
Duurt dan wel langer maar resultaat is er.

Edit:
Doe anders een combi, eerst frontpage en dan met kladblok de fouten eruit halen.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

"notepad adepten zijn irritante newbies die zich voordoen als veteranen"
RM-tf
Ik denk dat je beter in een netwerk/hosting forum hier vragen over kunt stellen. Anders krijg je weer allemaal flames over van alles en nog wat.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 11:29 schreef Viviev het volgende:
Ok, een advies:

NEEM NOTEPAD

Voordelen:
*Stabieler
*Goedkoper
*Beter(verneukt je code niet)
uhum...ik zeg niets....

Wat is de foutmelding precies??

• Hartfield

HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB

• Hartfield
Ja ok ok ,allemaal leuk en aardig die voordelen maar dit is voor een klant. Zij hebben een Windows 2000 Advaced Server draaien met Win 98 werkstation waar deze pakketten op staan.

nog enige ideeen?? :?

Verwijderd

Dreamweaver?
Homesite?

Verwijderd

domme vraag: Maar heb je het betreffende log-bestand gechekd?? (ms kennende zal daar wel niets instaan maargoed). Tja, ik zou zeggen, check je instellingen ed, maar dat heb je waarschijnlijk al 10x gedaan.... Ik zou zeggen probeer het op dit forum eens in softe goederen...het klinkt een beetje als een typisch ms problemm...

• Hartfield
ja daar dachten wij ook aan we hebben alles na gecheckt, en NOGMAALS voor de domme lezers onder ons, we weten nu wel dat homesite en dreamweaver bestaat etc. MAAR het gaat hier om Frontpage 2000 wat een klant al heeft aangeschaft. ZIE TEKSTEN hieroven!!! als er mensen zijn met hetzelfde probleem let us know! alvast bedankt!

greetz, Hartfield

Verwijderd

Die eerste begrijp ik niet, maar die tweede zou kunnen zijn dat ze met een verkeerde gebruiker ingelogd zijn en er dus geen rechten over hebben, wel eens gehad in XP. Opgeslagen door de ene gebruiker en daarna bewerkt door een ander, maar die heeft er geen rechten over.

Hopelijk heb je er wat aan, suc6

edit:

Het kan zijn dat de oude gebruiker verwijderd is dus dat moeten ze dan ff checken.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het lijkt me duidelijk een probleem van de server en niet van fp2000, dus de vraag stellen in Internet&telefonie, of advanced Networking lijkt me beter (post dit dan even in SU en laat een mod bepalen waar hij het beste thuishoort, hier lopen teveel mensen die enkel flamen op de term frontpage [tja, misschien hun eigen frustaties])

de eerste foutmelding krijg ik niet te zien, nogal corrupt jpeg-je
de tweede adviseert om de server-logs van de webserver door te nemen.

ik dacht (en denken is slecht) dat frontpage extensies gewoon op het ftp protocol gebaseerd zijn, enkel met wat aanpassingen; mogelijk is het dan zo dat er fouten in de inlogprocedure zijn opgetreden.

iig zou de log jullie verder moeten helpen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Hartfield
Thx for the advise! alhoewel het probleem blijft, en ik heb er genoeg van! haha nou ja, als er nog ideeen zijn? let me know, maar het ziet er hopeloos uit !

greetz Hartfield

Pagina: 1