Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet voor iemand een advies geven over een goedkope (simpele) mp3speler (met geheugen) en nu zag ik toevallig bij alternate de volgende mp3speler gevonden van MicroBoss:
Alternate:
http://www.alternate.nl/cgi-bin/info/showtechdata.pl?artnr=KM%23O01

Microboss:
http://www.microboss.de/mp3/mp3_english/mp3pocket_e.htm

Hij is vrij goedkoop ongetwijfeld omdat er geen
CompactFlash geheugen in zit (werken trouwens alle mp3 spelers met geheugen met CompactFlash).

Ik weet alleen of dit een goed merk is. Kan iemand mij dat vertellen of een alternatief geven voor een goedkope, degelijke mp3 speler (met geheugen)

Alvast bedankt

edit Ik kwam toevallig in de search, maar ik wil er graag 1 die in nederland te koop is. het alternatief dan.

Verwijderd

D'r zit ook geen reader/writer ingebouwd, dus die zal je nog apart moeten kopen.

Misschien is de Yepp New E wat voor je. Is een mooie stevige speler met 64 MB, USB, backlight LCD afstandbediening, enz. Kan je nog 64MB smartmedia bijplaatsen (geen 128MB helaas).

Verwijderd

Heb je al wel gekeken naar de MICROBOSS MP3 POP.
Die klinkt mij heel wat interessanter.
-Compact Flash 1 and 2
-LCD-Display: ID3 Tag
-ingebouwde reader/writer

Alleen is (nog) niet in Nederland te koop

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 11:27 schreef lexz het volgende:
-Compact Flash 1 and 2

Compact Flash 1 and 2 (Microdrive up to 1GB only with external powerconnection)
:( Geef mij dan maar m'n Nex II :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 11:27 schreef lexz het volgende:
-Compact Flash 1 and 2

Kan iemand mij vertellen wat een Reader/Writer is?
Is dat gewoon het opnemen van de mp3tjes in het geheugen?

Verwijderd

Een reader/writer sluit je aan op je compu om de mp3'tjes in het geheugen te zetten of omgekeerd. Meeste Mp3Spelers hebben er eentje ingebouwd.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 01:35
ik heb m'n pa deze mp3 speler (de pocket) kadeau gedaan voor sinterklaas :)

De mp3s zet hij erop met een externe adapter voor in een PCMCIA slot van de laptop (hfl 40 bij dixons)

De speler zelf is ERRUG simpel. Hij kan niet resumen als hij is uitgeweest, je kan niet spoelen binnen een nummer en hij ondersteund GEEN directory's !

maar als je gewoon de mp3's op de root van de flashcard zet, werkt hij voor de "simpele" gebruiker prima :)

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07
klein O-) kickje:

Dit ding is lekker goedkoop, maar is ie ook geschikt om mee te sporten?
Dat is eigenlijk het voornaamste waar ik m voor wil gebruiken.
En wat zijn dat precies voor batterijen die er in gaan, zijn die oplaadbaar, duur?

Verwijderd

heh, neem een adere goedkope speler, ik denk dat niet de moeite meer waard is tegenwordig 8)7

andere spelers zoals Mambox P505 128MB zijn dan meer spelers die in de richting gaan van ''bruikbaar onder het sporten en geen gezijk van allemaal opties die er bij zitten geleverd die je dan toch niet gebruikt'''de speler is overigens 89 euro en lekker kompakt.

heh, die speler van dit topic is zowat antiek te noemmen

• Azrael
Ja vast, maar ik wil er een met compact flash, en deze is wel erg goedkoop, duzz.. :P

Verwijderd

jah... maar er zit zo te zien ook geen lcd schermpje op, en das toch wel een heeeeeel groot nadeel, dan kun je netzogoed een goedkope cd speler kopen.

het voordeel van mp3 spelers is dat ze klein zijn, de speler waar dit topic over gaat is niet bepaalt ''klein'' ook heeft een mp3 speler tegenwoordig bijna altijd een lcd scherm wat het luisteren en uitkiezen van muziek gewoon veel prettiger maakt.

ik heb ondekt dat het aantal mb's helemaal niet zo belangrijk is, ik heb eerst de nex ia gehad die ook uitbreidbaar was met CF, maar waneer zou ik dat gaan gebruiken? koop je voor 150 euro een CF kaart van 512 mb, en wat heb je dan?
jah, meer als 256, maar nog steeds niet ''veel''

daarom heb ik uiteindelijk gekozen voor de i-bead, als ik echt goedkoop veel geheugen wil hebben koop ik wel een harddisk based mp3 speler, dan wel gelijk 60 gig natuurlijk :9

het is maar hoe je het bekijkt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 15:57 ]

• Azrael
Ja das waar :)
Nouja, ik kijk wel ff.
Pagina: 1