Toon posts:

TNT2 Pro kapot of foute instelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft een HP Pavilion met een TNT2 Pro. Nu gaan in 3d apps de textures helemaal mis, rijen pixel out of alignment en random pixels overal.

Nu had hij sinds hij die bak kreeg geen nieuwe drivers meer geinstalled, dus had ik eerst maar ff alles gepatched etc. Maar het probleem blijft.

Die bioses van HP zijn echt vrij beperkt en daar viel dus nix in te stellen. Is de kaart nou kaduk of is dit een ander probleem.

Ik heb gezocht, maar is er een naam voor dit soort rare texture probs?

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

Kaart ffies testen op een ander computer, weet je meteen of het de kaart is of iets anders ;)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:21
Als je em eruit haalt vervalt de garantie..

edit:
Probeer em anders met powerstrip te underclocken en kijk dan of ie nog steeds dezelfde problemen geeft

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, zal dat underclocken es proberen. Ik ben vandaag 't net nog wat aan het afspeuren geweest en 't lijken inderdaad spikkels als bij 't overclocken. Wel raar bij een kant 'n klare HP, maarjah.

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07
Heeft niemand hem ge oced of niet als het zo is dan moet je hem wat lager zetten.
dit lijkt er op als je hem te ver oced dat je foutjes krijgt in het beeld dus stotteringentjes of andere rare dingen.
als dat zo is moet je hem unclocken of iets lager zette.

ik had dus wel de kaart er wel effen uitgehaald en in een andere pc gezet omdat die kaarten toch niks meer waard is en dat er toch geen garantie meer opzit

Gr kokkel

Verwijderd

garantie? daar heeft ie jou toch voor?

>:)

Verwijderd

wie weet nou dat dat ding ff in een andere pc heeft gezeten en met overcloken van dingen vervalt garantie evengoed :)
Pagina: 1