Toon posts:

Probleem met mijn intern

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Heb weer eens een probleempje met mijn geheugen (van de pc :)).

Ik heb laatst een reepje van 128 intern 133 Mhz gekocht voor mijn pctje. Nu zet ik dat in mijn pc, en windows start en alles draait goed. Nu reboot ik de pc en hij start nog wel maar tijdens het laden van het user menu boot hij de pc opnieuw (de optie boot by errors staat uit).

En hij verkl**t me ook nog eens een paar verwijzingen op mijn hdd. (dit zijn ook user instellingen).

Specs van de pc:
PIII 600 Asus p2b mobo.

Nu heb ik ook nog een 2e pc (een must voor de gemiddelde tweaker en Kabel inetter). en daarin werkt het geheugen ook niet goed. Weer hetzelfde probleem.
dit is een AMD 350 op een AX59PRO Mobo (of zoeits).

Ik heb al met bios settings liggen te spelen, maar dit heeft geen effect.

Beide pc's kunnen goed overweg met 133Mhz geheugen (heb in beide namelijk al een reepje van 128 zitten van 133Mhz) en ik run op beide pc's XP.

Het kan ook aan het geheugen zelf liggen, maar dat zal dan al de 2e keer zijn dat het geheugen kapot is van dezelde leverancier.

Ik heb ook al verschillende banken geprobeerd.

Verder zou ik niet weten wat ik zou moeten doen.

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.

Verwijderd

Als het geheugen dezelfde reactie geeft in een andere pc lijkt het mij dat het geheugen kapot is.

Verwijderd

probeer cas 333 7/9 instelling, is traag, maar wel stabieler, Ook kun je proberen de VI/O te verhogen van 3.3 naa bijv, 3.5 anders is het zooitje idd kapot.