Toon posts:

Kent iemand deze DVD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Op Neckerman.nl heb ik een Home cinema set gevonden van het merk Palladium. Weet iemand iets van dit merk af? Ik kan er namelijk helemaal niks over vinden?

Dit is de beschrijving die erbij staat:

PALLADIUM DVD-Home Cinema Sound set met RDS-receiver en DVD/CD-speler voor Real Home Cinema entertainment. Da's lekker vanuit je luie stoel films bekijken met een beeld- en geluidskwaliteit om van te watertanden. Je voelt je geen kijker meer maar figurant, want je zit midden in het gebeuren en voélt de spanning. Ja, DVD is een beleving die een onuitwisbare indruk maakt. En dit absolute multi-talent maakt het voor u mogelijk! De DVD-speler met ingebouwde DTS- en Dolby Digital (AC3) decoder ondersteunt Dolby ProLogic en Virtual Surround. De 5 satelliet-luidsprekers en 1 subwoofer maken deze installatie tot "powerfulle" krachtpatser met 900 Watt :) :) muziekvermogen; u beleeft een overweldigend klankavontuur!
Verdere features:
On Screen Display.
PLL-tuner (FM/AM) met PTY, 40 voorkeuzezenders en automatische zenderzoekloop met programmeermogelijkheid.
DVD-speler: PAL/NTSC-weergave.
Keuze beeldformaat.
Instellen van de camerahoek (indien mogelijk op de DVD-film). Screensaver.
Aansluitingen: AM/FM-antenne, 1x Scart, 1x S-Video, Video-out, digitale en optische audio-uitgang, hoofdtelefoon (regelbaar).
Afm.: satellietspeakers: B9 x H15 x D11 cm, subwoofer: B20 x H34 x D31 cm, systeem: B42 x H7 x D36 cm.
Kleur: zilver.

Kosten: F1199,-

NU wil ik eigenlijk graag weten of hij ook MP3 afspeelt, CD-R CD-RW etc. Dus eigenlijk wat meer technische specificaties...kunnen jullie mij helpen?

Dit is de link...ik weet niet hoe ik m hier erin moet plakken:

http://www.neck.nl/index2.mb1?mb_f020_id=LDNdVZJTF6EaaWLWjz7&set=produkt&p_id=532372&nm=1024&mb_v301_ch=f3c5f

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op maandag 10 december 2001 08:13 schreef Chopper het volgende:
NU wil ik eigenlijk graag weten of hij ook MP3 afspeelt, CD-R CD-RW etc. Dus eigenlijk wat meer technische specificaties...kunnen jullie mij helpen?
Daarvoor kan je Neckermann toch gewoon opbellen :?

Trouwens: wat moet je met een screensaver op je DVD-speler? Ik word er namelijk nogal pissig van als de screensaver op m'n PC aanspringt onder het DivX kijken :P

Siditamentis astuentis pactum.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

Screensaver springt alleen aan na 5 minuten de DVD in pause te hebben staan.

WWW.RC5.NL

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:36
Ziet er wel gelikt uit, maar heb nog nooit van dat merk gehoord en ik denk niet dat ie MP3 cd afspeelt de rest zal wel lukken denk ik

Teteringen

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb vroeger geloof ik wel eens een tuner en versterker van palladium gehad waar ik wel tevreden over was (15 jaar geleden).

Dat gezegd zou ik NOOIT iets bij neckerman,otto,wehkamp kopen omdat ze duurder zijn of goedkope meuk verkopen.

Maar deze zijn vond ik toch wel raar
De DVD-speler met ingebouwde DTS- en Dolby Digital (AC3) decoder ondersteunt Dolby ProLogic en Virtual Surround. De 5 satelliet-luidsprekers en 1 subwoofer
Virtual surround:WAUW een stereo signaal over je al je speakertjes met een galm!
Ik vind het vaag dat er niet staat dat hij DTS of DD ontersteunt terwijl ze wel zeggen dat hij het decodeert?

Alle dvdspelers hebben ongeveer een DTS/AC3 output dat wil nog niet zeggen dat je versterker het aankan.

Al met al vind ik het vaag. Als je iets van audio of viedeo koopt dan boeit het merk niet! Ga naar de winkel kijk en luister, degene die JIJ het beste vindt is het BESTE!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op maandag 10 december 2001 08:13 schreef Chopper het volgende:
Tweakers,

Op Neckerman.nl heb ik een Home cinema set gevonden van het merk Palladium. Weet iemand iets van dit merk af? Ik kan er namelijk helemaal niks over vinden?

Dit is de link...ik weet niet hoe ik m hier erin moet plakken:

http://www.neck.nl/index2.mb1?mb_f020_id=LDNdVZJTF6EaaWLWjz7&set=produkt&p_id=532372&nm=1024&mb_v301_ch=f3c5f
Heb ik dit "merk" ook niet wel eens gezien bij Kijkshop?

(url="http://www.je.url/enzoverder")naampje(/url)

vervang haakjes () door blokhaken []

Lees/koop de HVT van december, daarin worden een stuk of 10 DVD setjes getest.

Edit. Ik zou die Palladium never kopen. beter een paar honderd gulden xtra uitgeven

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:14

BaRF

bijna kerst

Op maandag 10 december 2001 09:27 schreef it0 het volgende:
[...] degene die JIJ het beste vindt is het BESTE!
YEAH! één bonk waarheid! Zo hebben wij hier in de shop wat boxen staan van KODA van 350 / stuk 300W, en 500watt boxen van JBSystems van 599,- / stuk, en iedereen vind die duure het coolst, maar het geluid van die 'goedkopere'is gewoon stukkkkkeeeennnnn beter :) vind ik 8-)

[off-t]
-Hij heeft het aan JOU te danken, JIJ hebt het gedaan, wees er trots op want het is van JOU!
-Nou niet helemaal hè...
-Hoezo? -Nou da konijn kon da al hè, toen 'k hem kocht...[/off-t]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1