Zo zie je maar weer Den-Haag doet geen flikker en als ze iets doen lukt het ze niet eensEerder dit jaar kwam er vanuit de Tweede Kamer tegenstand tegen dit plan. Dat heeft kennelijk niet mogen baten: het staat nu als een feit op de website van KPN.
Verwijderd
Vind het wel tercht, al die weggeef mobieltjes waar ze verlies opmaken, en dan nooit beltegoed kopen.
Hadden ze dat niet een beetje aan kunnen zien komen danOp maandag 10 december 2001 03:39 schreef MREn het volgende:
Vind het wel tercht, al die weggeef mobieltjes waar ze verlies opmaken, en dan nooit beltegoed kopen.
Dit hoort gewoon bij het marketing-plan...
Eerst iedereen lekker maken met (bijna) gratis mobieltjes, en gunstige voorwaarden...
Heeft de grote vis (lees: de consument) gehapt, dan wil men niet meer terug, en kan de telco doen wat ze willen als het ware...
Men wordt geconditioneerd, afhankelijk gemaakt, zodat de telco's daarna echt kunnen gaan verdienen...
Het is voor hunnie gewoon een investering, volgens mij was dat ook al lang ingecalculeerd...
Neemt natuurlijk niet weg dat wij consumenten ons ook lekker hebben *laten* maken...
Hoe meer luxe hoe beter, vooral als het nix kost, dat weten die marketingjongens natuurlijk ook...
Ergens geef ik die grote multinationals nog groot gelijk ook, we laten ons toch zelf bedonderen
Zie Voicemail; zie kabelinternet; zie M$...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Nog een reden om niet met KPN mobiel te gaan bellen.... die geldwolven bedenken steeds meer om de consument te laten dokken
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Topictitel editted "Uitzuigerij ! :r" -> "Houdbaarheid KPN Prepaid beltegoed gehalveerd", is wat duidelijker enzo
Ik vind het wel terecht dat ze dit doen. Als je een telefoon koopt doe je dit OF met abbo, omdat je geld genoeg hebt om een telefoon aan te schaffen en je maandelijkse kosten te betalen. OF je doet het prepaid, omdat je per maand niet zoveel geld te besteden hebt. Maar niet iets daartussenin.Op maandag 10 december 2001 07:03 schreef Traag het volgende:
Nog een reden om niet met KPN mobiel te gaan bellen.... die geldwolven bedenken steeds meer om de consument te laten dokken
En ALS je het al zou doen... wat is nou 40 piek in een half jaar? Als je dat uitzuigerij noemt ben je wel ERG arm.
En wat heb jij nog meer voor redenen om niet met KPN te bellen? Ik vind de service prima, en de bereikbaarheid is veruit het beste van alle aanbieders in Nederland.
Verwijderd
naja ik heb dit al een tijd geleden gehoord.. maar t interesseert me vrij weinig koop toch wel om de zoveel maanden een beltegoed kaartje. Maar een internetabonnement wordt wel steeds voordeliger om te nemen.
ja heb ik ook gedaan, al moets ik eerst nog opletten dat mijn beltegoed na een jaar niet was verlopenOp maandag 10 december 2001 13:54 schreef mafiasven het volgende:
naja ik heb dit al een tijd geleden gehoord.. maar t interesseert me vrij weinig koop toch wel om de zoveel maanden een beltegoed kaartje. Maar een internetabonnement wordt wel steeds voordeliger om te nemen.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Verwijderd
Ik vind het niet meer dan terecht. Wel lullig dat ze het opeens nu doen, maar dat is de KPN nou eenmaal.
Inderdaad, iemand die zijn telefoon echt nodig heeft heeft een abonnement. En al die kids die zonodig een telefoon willen hebben omdat het stoer is, die hebben het totaal niet nodig.
Zoals altijd blijkt maar weer, voor niets gaat de zon op. En niets meer dan dat.
Inderdaad, iemand die zijn telefoon echt nodig heeft heeft een abonnement. En al die kids die zonodig een telefoon willen hebben omdat het stoer is, die hebben het totaal niet nodig.
Zoals altijd blijkt maar weer, voor niets gaat de zon op. En niets meer dan dat.
denk toch echt dat libertel beter is qua bereikOp maandag 10 december 2001 13:47 schreef DenMan het volgende:
[..]
en de bereikbaarheid is veruit het beste van alle aanbieders in Nederland.
Verwijderd
jupz maar t scheelt niet veel.. je mag al zeggen dat kpn en libtel even goed zijn qua kwaliteitOp maandag 10 december 2001 15:57 schreef Metalium- het volgende:
[..]
denk toch echt dat libertel beter is qua bereik
Verwijderd
Volgens het ad is kpn beterOp maandag 10 december 2001 15:57 schreef Metalium- het volgende:
[..]
denk toch echt dat libertel beter is qua bereik
Maarreh we kunnen gaan zeiken over de uitzuigers blaaaat enz..... Maar andere aanbieders hebben deze regel al langer. Voor niets gaat de zon op, wen daar maar aan. En duhh ze willen geld verdienen. Wil je hier niet aan mee werken, neem geen mobiele telefoon. Het is hartstikke duur (prepayd vooral).
Eerst cheap of gratis daarna betalen (soort van proef service) is een gewone marketing strategie die overal word toegepast. Vooral op het internet, (tweakers.net hield er ook een keer een pol over of wij wilden betalen).
Trouwens wie hier doet langer als een half jaar met zijn beltegoed?
Verwijderd
hmmz ik zou blij zijn als ik er max 4 weken meedeedOp maandag 10 december 2001 16:33 schreef Bart_traB het volgende:
[..]
heel verhaal
Trouwens wie hier doet langer als een half jaar met zijn beltegoed?
hmmmm ,..Op maandag 10 december 2001 13:18 schreef johnny appleseed het volgende:
Topictitel editted "Uitzuigerij ! :r" -> "Houdbaarheid KPN Prepaid beltegoed gehalveerd", is wat duidelijker enzo![]()
zat hem al te zoeken ...
oke dan.
Verwijderd
Boeiend, met de gesprekstarieven van KPN is je beltegoed kaart toch wel binnen 2 maanden op.:7
Pagina: 1