Amateurcoureur en fervent banktukker
haha jij kan nog nie in de huiskamerOp maandag 10 december 2001 03:21 schreef El_GringO het volgende:
De muis is origineel redelijk zwaar, dus voor de mensen die hem graag lichter hadden gehad: D'r zit een ijzeren plaatje in om hem te verzwaren. Kan je er zo uitschroeven, dan issie lekker licht.
he gringo dat lijkt me ook wel wat..daarvoor ben je aan het juiste adres
...Leg uit?Op maandag 10 december 2001 03:22 schreef senater het volgende:
[..]
haha jij kan nog nie in de huiskamer
edit:
Ik snap hem inmiddels,
maar als dit soort posts jou wel in de huiskamer leiden, dan mag ik hopen dat het niveau daar toch wat hoger ligt...
Ik snap hem inmiddels,
maar als dit soort posts jou wel in de huiskamer leiden, dan mag ik hopen dat het niveau daar toch wat hoger ligt...
je moet eerst een stuk of wat tech posts hebben.. [offtopic] alles goed jeroen? http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06
Ja prima, met jou?Op maandag 10 december 2001 03:25 schreef Brazza het volgende:
je moet eerst een stuk of wat tech posts hebben.. [offtopic] alles goed jeroen?
Ben lekker aan het doen alsof ik niet vroeg op moet morgen...
lol maar heb je die muis gekocht
Jij wel met zoŽn onzinnige opmerking?Op maandag 10 december 2001 03:22 schreef senater het volgende:
[..]
haha jij kan nog nie in de huiskamer
[terugnaaimodus]
Grow up (volgens mij moet jij allang in bed liggen.)
[/terugnaaimodus]
Ff weer ontopic, thx goeie tip, zal het eens proberen met de mijne. Eens zien of dat lekkerder hanteert.
Sinterklaas is zo'n vriendelijke manOp maandag 10 december 2001 03:27 schreef Brazza het volgende:
lol maar heb je die muis gekocht
edit:
typo
typo
dan is er bij jou zeker een andere sint langs geweest ik kreeg wat onzinnige dingetjes (o.a. nitraatbommetjes
)oud & nieuw begint vroeg dit jaar...
Verwijderd
ik heb ook de logiech mouseman dual optical gekocht...
ik vind um niet zo zwaar, de draadloze versie, dies pas zwaar
ik vind um niet zo zwaar, de draadloze versie, dies pas zwaar
[/triviaal]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()