Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mag ik vragen hoe oud de muis in kwestie is? 
Lijkt me dat 'ie gewoon versleten is, ik heb met mijn Cordless Wheelmouse op ieder geval LANG gedaan, zeker 1,5 jaar en toen was 'ie nog 2ehands ook!
Het enige dat ik je kan aanraden is:
- Nieuwe muis kopen
- Met je mouseware de functies van de rechter en de linkerknop omdraaien waardoor je dus met je rechtervinger, "links"klikken kunt. (hoe bedoel je moeilijk geformuleerd dan het is, maar ja, tis :Z-tijd
)
Lijkt me dat 'ie gewoon versleten is, ik heb met mijn Cordless Wheelmouse op ieder geval LANG gedaan, zeker 1,5 jaar en toen was 'ie nog 2ehands ook!
Het enige dat ik je kan aanraden is:
- Nieuwe muis kopen
- Met je mouseware de functies van de rechter en de linkerknop omdraaien waardoor je dus met je rechtervinger, "links"klikken kunt. (hoe bedoel je moeilijk geformuleerd dan het is, maar ja, tis :Z-tijd
Waarschijnlijk een versleten knopje. Als je handig in het solderen bent, kan je proberen het knopje van de linkermuisknop met dat van de rechtermuisknop te verwisselen, dus beide drukknopjes lossolderen, verwisselen en terug vastsolderen. Heb ik ook al gedaan. Op eigen risico, je kan er je muis mee mollen. (wat een dierentuin
)