[Cordless Wheelmouse] onbedoelde dubbelkliks???

Pagina: 1
Acties:

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:36

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ik krijg steeds meer last van onbedoelde dubbelkliks mijn Logitech Cordless Wheelmouse. Ik klik gewoon één keer, maar het wordt geïnterpreteerd als twee klikjes heel snel achter elkaar. Nieuwe batterijen werkt niet. Receiver dichter bij de muis ook niet.

Het begon met heel af en toe, nu is het zo ongeveer tussen één op de twintig en één op de tien linkskliks die dubbel geïnterpreteerd worden. Lijkt niet zoveel, maar denk maar eens na hoeveel je klikt, dan is dat vrij irritant...

Wil bijvoorbeeld nog wel eens voor dbblpsts zorgen enzo...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mag ik vragen hoe oud de muis in kwestie is? :?

Lijkt me dat 'ie gewoon versleten is, ik heb met mijn Cordless Wheelmouse op ieder geval LANG gedaan, zeker 1,5 jaar en toen was 'ie nog 2ehands ook!

Het enige dat ik je kan aanraden is:
- Nieuwe muis kopen
- Met je mouseware de functies van de rechter en de linkerknop omdraaien waardoor je dus met je rechtervinger, "links"klikken kunt. (hoe bedoel je moeilijk geformuleerd dan het is, maar ja, tis :Z-tijd >:))

Dividend for Starters

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 00:27
Waarschijnlijk een versleten knopje. Als je handig in het solderen bent, kan je proberen het knopje van de linkermuisknop met dat van de rechtermuisknop te verwisselen, dus beide drukknopjes lossolderen, verwisselen en terug vastsolderen. Heb ik ook al gedaan. Op eigen risico, je kan er je muis mee mollen. (wat een dierentuin :) )

Verwijderd

..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 14:52 ]