tis gewoon niet leuk meer !
ik heb nu al 3 vaste mail adressen van mijn ISP verneukt aan dit forum, alleen omdat om vage redenen mijn inlog gegevens naar de klote gaan !
ik heb verneukt:
me eigen mail adres
me vaders gelrevision mail adres
me broers gelrevision mail adres
en nu nog maar wachten totdat me pap's Chello mail adres naar de klote gaat !
strax moet ik nog een nieuwe ISP kiezen om wat te kunnen posten hier das toch belachelijk !
ik zal ff uitleggen hoe het zit:
ik heb een jaar terug geregistreerd met me eigen gelrevision mail adres.
ik ben username EN password kwijtgeraakt, omdat ik een tijd niet meer ingelogd had, en dus was dat mail adres naar de klote.
hetzelfde verhaal met mijn broers gelrevision adres
daarna heb ik mijn pap's gelrevision mail adres misbruikt.
ik heb daarmee 1 x ingelogd, mijn pass veranderd, en daarna werkte alweer nix meer, de passmailer zei dat de usrname / mail adres combo niet zou kloppen, wat een bullshit ik heb het zelf ingevuld.
nu dus maar hopen dat niet mijn pap's chello mail adres naar de klote gaat.
is er iets aan te doen trouwens, dat al die mail adressen ui t de tweakers.net database worden gehaald ?
ZAAD
ik heb nu al 3 vaste mail adressen van mijn ISP verneukt aan dit forum, alleen omdat om vage redenen mijn inlog gegevens naar de klote gaan !
ik heb verneukt:
me eigen mail adres
me vaders gelrevision mail adres
me broers gelrevision mail adres
en nu nog maar wachten totdat me pap's Chello mail adres naar de klote gaat !
strax moet ik nog een nieuwe ISP kiezen om wat te kunnen posten hier das toch belachelijk !
ik zal ff uitleggen hoe het zit:
ik heb een jaar terug geregistreerd met me eigen gelrevision mail adres.
ik ben username EN password kwijtgeraakt, omdat ik een tijd niet meer ingelogd had, en dus was dat mail adres naar de klote.
hetzelfde verhaal met mijn broers gelrevision adres
daarna heb ik mijn pap's gelrevision mail adres misbruikt.
ik heb daarmee 1 x ingelogd, mijn pass veranderd, en daarna werkte alweer nix meer, de passmailer zei dat de usrname / mail adres combo niet zou kloppen, wat een bullshit ik heb het zelf ingevuld.
nu dus maar hopen dat niet mijn pap's chello mail adres naar de klote gaat.
is er iets aan te doen trouwens, dat al die mail adressen ui t de tweakers.net database worden gehaald ?
ZAAD
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.