Toon posts:

[Oproep]Oude racegame met support voor stuurtje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben nu al 4 dagen druk aan het zoeken naar een leuk race-spelletje voor mijn broertje (net 5 geworden)

hij heeft van mij namelijk een oude opgelapte Pc gekregegen (voor zijn verjaardag)

specs:

P200
64MB ram
3,9Gb HD
S3 virge PCI (video)
SB AWE 64 Value ISA

Van mijn vader heeft ie zo'n stuurtje met pedalen gekregen welke geen drivers nodig scheen te hebben.

het stuurtje bleef echter op "not connected" staan maar werkte toch in sommige games (alleen die liepen vast omdat ze te zwaar waren)

Nu is mijn vraag of iemand zich nog een dergelijk spel kan herinerren waarbij een 3dkaart, Snelle CPU of DirectX 6 of hoger niet nodig is (hij heeft DX5 nu) maar waarin hij zijn stuurtje en pedalen wel kan gebruiken...

Alvast bedankt

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14
Screamer, dat werkte bij mij met stuurtje, en ik geloof dat het wel werkt op die pc.

There is no magic.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat ene spel met die radiografisch bestuurbare auto's?
Weet nie meer hoe het heet :(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14
Re-volt

There is no magic.

Verwijderd

Ik geloof dat Need for Speed 2 en 3 ook ondersteuning bieden voor een stuurtje, en die zijn 'licht' genoeg voor een P200.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

RAQ rally championship

da's inclusief netwerk ondersteuning en ligt voor 5,- in de bakken van intertoys...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 10 december 2001 00:47 schreef Duur het volgende:
RAQ rally championship

da's inclusief netwerk ondersteuning en ligt voor 5,- in de bakken van intertoys...
International Rally Championship is volgens mij hiervan de opvolger, zou ook vlot moeten lopen, net als GP2 , met beiden kan je overweg met een stuurtje

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Need for Speed 1, 2 en 3. Grand Prix 2.

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Wat voor stuurtje is het?

Waarschijnlijk is het iets heel simpels waarom gij niet herkend wordt.

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 03:54 schreef Lister_Storm het volgende:
Wat voor stuurtje is het?

Waarschijnlijk is het iets heel simpels waarom gij niet herkend wordt.
het zwarte stuurtje (met 2 pedalen) schijnt bij de halfords in de aanbieding te staan welke het precies is heb ik niet kunnen zien (het is me half-broertje en daar kom ik maar 1's per week)

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 19:09
nascar racing 1 + 2 hebben ondersteuning voor stuurje en zullen ook wel werken op die pc. Grand prix 2 draait ook wel goed denk ik, maar of dat een spel is voor een 5 jarige...

Verwijderd

als je een beetje goed kan sturen/racen dan is Grand Prix Legends wel een aanrader. jaren 70 f1 auto's met wegligging van het jaar 0, altijd drifting door bochten en dan net zo veel pk's als een moderne F1 auto...
/me is verslaafd aan GPL

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 30-01 15:29
een 5 jarige die de eerste bocht normaal doorkomt met GPL moet volgens mij nog geboren worden :)

Kheb hiero NFS2se.. draait gewoon software (of glide) en biedt zelfs ondersteuning voor FF...

NFS gaat misschien ook nog werken...maar wel wat minder denk ik..

Die rally spellen zijn ook wel leuk.. alleen uhm vierkant :D

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

fatal racing doet het ook nog mijt mijn formula force stuurtje.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Pagina: 1