Everytime I suffer I become a better man because of it
Verwijderd
Spullen met alcohol zoals bijv eau de toilette werkt goed.
Voortaan wel ff de search gebruiken, want er is een huge topic net voorbij.
Voortaan wel ff de search gebruiken, want er is een huge topic net voorbij.
Babycreme niet te veel gebruiken
Pak eens een doekje, haal daarmee de ergste rommel era. De rest kan je met een zachte gum (zo'n school artikel) eraf halen.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
loop ffies langs een drogisterij of zo en haal wat ontsmettins alcohol. Werkt perfect (niet drinken das wat minder voor je
)
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Ligt eraan wat je wilt bereiken en wat je goed voor jezelf vind(niet drinken das wat minder voor je)
Verwijderd
Sommige mensen zullen dit ook nog doen ook, als het het horenOp maandag 10 december 2001 10:36 schreef Jaded het volgende:
Met een staalborstel er flink op rossen
Maare, nagellakremover is daar ideaal voor.
Van anderen hoor je dat het met thinner ook goed kan, maar ik heb alleen ervaring met nagellakremover.
En trouwens, gebruik de search ook ff, daar is er genoeg over te vinden
Verwijderd
heb ook nagellakremover gebruikt, maar gebruik toch liever artic silverOp maandag 10 december 2001 20:50 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen dit ook nog doen ook, als het het horen
Maare, nagellakremover is daar ideaal voor.
Van anderen hoor je dat het met thinner ook goed kan, maar ik heb alleen ervaring met nagellakremover.
En trouwens, gebruik de search ook ff, daar is er genoeg over te vinden.
Jij gebruikt AS om koelprut te verwijderen?Op maandag 10 december 2001 21:35 schreef McD_Rulz het volgende:
[..]
heb ook nagellakremover gebruikt, maar gebruik toch liever artic silver
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Pagina: 1