Toon posts:

SCSI cdrom spelers, waar en hoeduur?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In pricewatch kan ik er nog maar 1 vinden, de plextor, heeft iemand nog een zaak waar ik terecht zou kunnen hiervoor, met een linkje ofzo.

Ik zoek een 36 a 40 speed zodat ik weer op 12 speed on the fly kan branden want m`n dvd spelertje trekt dat niet

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Waarom perse on-the-fly :?

Ik heb een 50 cd-rom hier met een Plextor 16/10/40a... wanneer ik on the fly ga fikken gaat ie dus mooi buffer underrunnen... de verklaring hiervoor is dat ze beide op hetzelfde IDE-kanaal zitten, maar ik heb geen zin om daar weer in te gaan lopen prutten.. zo'n probleem is het niet om ff via een image op je hd te fikken :)

offtopic:
toffe icontekst heb je *D

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
On the fly is af en toe wel makkelijk.
Ik heb een Plextor 40x die op een sobere ochtend open ging bij het aanzetten van m`n pc, en hij ging nooit meer dicht
:(

Maar m`n dvd speler leest haast geen cdrs geen enkele cdrw z`n zoektijd is enkele decenia.

Dus ik zou graag weer zo`n spelertje willen hebben.

offtopic:
Ja komop, win xp zuigt toch ook enorm, niets doet het, het ziet eruit als de binnenkant van een kist met duplo en alles is enorm groot, en ik ben niet blind, dus ik ben het ook helemaal met jou sig eens. :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34
die plextors zijn toch wel nog gewoon te krijgen.?

Hier in Groningen nog wel ieg. (norrod bijvoorbeeld)
zijn alleen wel een beetje duur (200+) vergeleken met een gewone speler.
Maar ik vind het wel waard (heb 3 plextors in m'n systeem, alles scsi (behalve 2 hdd's en dvd))

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01-2025
Wanneer je een plex wil kopen, die dingen gaan ook niet tof om met je CDRW's hoor, bij mij iig, maar audio cd's en de wat betere data cd's vliegen !

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Probeer Alternate eens....
http://www.alternate.nl
of Informatique
http://www.informatique.nl

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-04 00:14
Op maandag 10 december 2001 00:24 schreef LG_Greenman het volgende:
Wanneer je een plex wil kopen, die dingen gaan ook niet tof om met je CDRW's hoor, bij mij iig, maar audio cd's en de wat betere data cd's vliegen !
Mijn 3,5 jaar oude Ultraplex 32x heeft ook beetje (veel) moeite met 10x RW's, maar de 40x van een vriend van mij weer niet. Maar voor de rest trekt ie alle huidige cdrom spelers er nog vierkant uit. :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-04 16:00

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb nog nooit problemen gehad met on the fly kopieren.
Maar ik heb dan ook een Plextor 1210S (12x10x32 SCSI) en m'n DVD speler is een Aopen 1040pro (40 speed cdrom zeggen ze..geloof er geen zak van) op IDE.

Misschien kan je een 2e hands Plextor kopen, er staan een paar bij vraag&aanbod.
Zo ben ik ook aan m'n plexwriter gekomen, scheelde 150,- met de goedkoopste winkel in de pricewatch en ziet er als nieuw uit en werkt perfect.
Plextor is sowieso goed, m'n oude brander (plex 412RC SCSI) werkt ook nog steeds perfect en die is inmiddels 4 jaar oud en heef letterlijk duizenden cd's gebrand.

Niet?
[Specs]

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-04 16:00

SiGNe

Ook hoi!

Fuck..wil je nog ff een typfout editten druk je per ongeluk op quote :(

Niet?
[Specs]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:33

Yucko

One clown to rule them all !

gewoon kijken op zo'n pcdiscount beurs of iets dergelijks. Bij ons stond toen een gastje met allemaal (nog nieuw in de doos zittende) 24x cdrom's voor Fl 50,- / stuk. Meteen eentje gekocht voor mijn all-in scsi bak >:)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1