Toon posts:

[Quake 2] multiplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds enkele dagen kan ik nie meer online spelen, met quake2. ook niet als ik de firewall uitzet,

ik heb van alles geprobeerd, maar niets werkt, weet iemand hoe dat zo ineens kan komen ? |:(

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
quake 2 licentie verlopen ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
ehh,

na 3,5 jaar ??

ik ben eigenlijk best wel hooked up aan q2, en het werkt op geen manier, zelfs niet na het opnieuw - installeren :(

[Need help %L %H]

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Wat werkt er niet meer precies dan?
Is de server waar je op wilt spelen wel up? (GamePoint & XS4ALL servers zijn tijdelijk down...)

Verwijderd

Topicstarter
omg, hehe, en ik ook echt ALLES proberen,

je kent me wel ien0 :P

(st0n3d^) whe, ok dan.

wanneer zij nze weer up dan ?

• iENO
  • Niet online

iENO

pep

w00t, st0n3d! :)

De GP servers zouden als het goed is volgende week weer up moeten zijn, incl. vernieuwde bot-protectie \o/
De XS servers weet ik niets van, maar op clanbase q2 forum stond dat ze ook komende weer up kwamen :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Leuk om te lezen dat er nog 2 mensen zijn die nog Q2 spelen :) Heb het vroeger ook een hele tijd gespeelt.. die goeie ouwe tijd toen er nog (bijna) geen cheaters waren... *zucht* O+

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik heb Q2 ook een tijdje gespeeld, maar kwam als n00b binnenzetten tussen mensen die al 2-3 jaar speelden. Was niet meer tussen te komen. Wel een heel cool spel, waar je echt heel taktisch na moest denken.

Pas geleden nog even gekeken naar een 1on1. Damn, wat zijn die gasten daar ziekelijk goed in :) Mooi spel.

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

'k speel ook nog quake2, alleen geen dm, is te moeilijk psies wat die gast zegt. meesterlijk goed zijn die gasten. Ik hou het zelf liever op qw tf >:)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
hehehe, !!

jah, wat is internet een kleine wereld he ien0 ? :)

ik d8 al, damn alle servers doen nie, ligt aan inet ... :(

whehe, bot-protectie roelssss !!

ik ben ooit gestopt, omdat ik vond dat er te veel botjes rondliepen, dat verziekt het spel best wel..

(wallhack + brightskins ook btw !) nhja, ik hoop dat er nu "normale" lui spelen, en niet mensen die niet KUNNEN winnen, en dan maar triest een botje aanzette, blehhhhh

gr. "St0n3d^[FM]" wheh,

p.s. ien0, regel mij eens ff in een war ;)

kusjeee
Pagina: 1