Gratis/goedkope ASP.NET Web hosts

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zoek een gratis/goedkope webhost die ASP.Net en MS SQL Server of MS Access databases ondersteunt.

Ik heb twee webhosts geprobeerd die genoemd worden in VS.Net bij webhosts, maar beide hebben problemen met de code behind technologie van asp.net.

Nu werkt hostings.msugs.ch in principe wel, maar ik zoek nog meer providers zodat ik meer kan testen (ook met meer account ruimte dan 10 MB).

Dus heeft er iemand ervaring met een webhost die ASP.Net ondersteund tegen een niet te hoog bedrag per maand, laat het dan hier even weten.

edit:
Oops, zie dat ik vergeten ben de twee web hosts die bij VS.NET geadverteerd worden te noemen (Deze werken dus niet!):
www.brinkster.com
www.eraserver.net

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Volgens mij doet Brinkster ook .Net bij het gratis abbonnement.
www.brinkster.com

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op Sunday 09 December 2001 23:31 schreef Gert het volgende:
Volgens mij doet Brinkster ook .Net bij het gratis abbonnement.
www.brinkster.com
Ze zouden het moeten doen, maar de .aspx en .asmx pagina's werken niet. Ik heb ze een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat ze problemen hebben ermee. (In ieder geval met de gratis accounts) Ook het brinkster forum staat vol met mensen bij wie het niet werkt. Krijgen allemaal een server configuration error terug.
Dit geeft me niet veel vertrouwen in een betaald account bij hun.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:54

HenkS

Da_king alias HenkS

eigen server :)

heb net met visual studio 7 en asp.net mijn 1e pagina in elkaar geknutseld :7

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:46

Nitai

Live the life you love.

ik heb die cd besteld bij MS. Ik hoop dat ik ehm snel krijg, kan ik ook ff uitprobere...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering