Mario Kart FC 1590-4774-1019
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
maar dan krijg je een site waar de hele tijd staat dat je hem moet reloaden... weet jij hoe je dat moet veranderen?
en camarades vin ik ook niet echt alles...
en html source ken ik nie
javascripts.com en dan eens reload zoeken, succesOp Sunday 09 December 2001 22:27 schreef neggix het volgende:
had ik ook al naar gekeken..
maar dan krijg je een site waar de hele tijd staat dat je hem moet reloaden... weet jij hoe je dat moet veranderen?
en camarades vin ik ook niet echt alles...
en html source ken ik nie
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
snap geen donder van html source of javascript
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
want als ik alles in de encoder invoer en dan op mijn eigen ip adress kijk gebeurt er nix...
Die URL moet je openen in Windows Media Player (zit standaard in Windows).Op Sunday 09 December 2001 23:19 schreef neggix het volgende:
ja... windows media encoder heb ik ook gedownload en geinstalleerd + config... maar wel media player object bedoel je dan?
want als ik alles in de encoder invoer en dan op mijn eigen ip adress kijk gebeurt er nix...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| <script LANGUAGE="VBScript">
<!--
On Error Resume Next
lngMP70 = IsObject(CreateObject("WMPlayer.OCX"))
' Windows Media Player 7 Code
If (lngMP70) Then
document.write "<OBJECT ID=MediaPlayer "
document.write " CLASSID=CLSID:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6"
document.write " standby=""Loading Microsoft Windows Media Player components..."" "
document.write " TYPE=""application/x-oleobject"">"
document.write "<PARAM NAME=""url"" VALUE=""http://<HIER_JE_IP>:8080"">"
document.write "<PARAM NAME=""AutoStart"" VALUE=""true"">"
document.write "<PARAM NAME=""ShowControls"" VALUE=""1"">"
document.write "<PARAM NAME=""uiMode"" VALUE=""mini"">"
document.write "</OBJECT>"
' Windows Media Player 6.4 Code
Else
document.write "<OBJECT ID=MediaPlayer "
document.write " CLASSID=CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95"
document.write "CODEBASE=http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=6,4,5,715"
document.write " standby=""Loading Microsoft Windows Media Player components..."" "
document.write " TYPE=""application/x-oleobject"">"
document.write "<PARAM NAME=""FileName"" VALUE=""http://HIER_JE_IP:8080"">"
document.write "<PARAM NAME=""AutoStart"" VALUE=""true"">"
document.write "<PARAM NAME=""ShowControls"" VALUE=""1"">"
document.write "</OBJECT>"
End If
-->
</script> |
Vervang wel ff de 2 URL's in deze code
Graag gedaan, voor vragen: post hier maar.Op Sunday 09 December 2001 23:27 schreef neggix het volgende:
ok... thnx
Wat bedoel je, in die code hierboven? Anders in Windows Media Player bij Openen.Op Sunday 09 December 2001 23:33 schreef neggix het volgende:
nog ff 1 vraag.. waar moet je die url precies intikken.. want ik heb hem wel ergens ingetikt maar hij werkt nog nie
Die url bedoel ik...Op zondag 09 december 2001 23:20 schreef jelmervos het volgende:
[..]
ja... windows media encoder heb ik ook gedownload en geinstalleerd + config... maar wel media player object bedoel je dan?
Die URL moet je openen in Windows Media Player (zit standaard in Windows).
maar waar in mediaplayer?
never mind.. weer ff niet goed gekeken
Aha, oke. En die HTML code hierboven zorgt er alleen voor dat er een Media Player object op je page komt (alleen IE).Op zondag 09 december 2001 23:54 schreef neggix het volgende:
[..]
Die url bedoel ik...
maar waar in mediaplayer?
never mind.. weer ff niet goed gekeken
een ander proggie ofzo?
Chriet Titulaer is de man
Verwijderd
Nou heb ik alles gedaan, maar zie nou net pas dat de Html codes voor oude versies van Windows Media Player zijn... Kan iemand zeggen waar ik de nieuwe kan vinden voor WMP 9?? of is er inmiddels een betere manier om je webcam online te krijgen?
Ik zou zeggen open even een nieuw topic. De informatie die in dit topic staat is zo verschrikkelijk verouderd dat het weinig zin heeft dat je voor je vraag een bestaand topic kicktVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 08:25:
heb hetzelfde problleem als de topicstarter.
Nou heb ik alles gedaan, maar zie nou net pas dat de Html codes voor oude versies van Windows Media Player zijn... Kan iemand zeggen waar ik de nieuwe kan vinden voor WMP 9?? of is er inmiddels een betere manier om je webcam online te krijgen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()