Verwijderd
Beetje heel vreemd ja...
Er vanuitgaande dat je niet hebt zitten Photosjoppen of zo, die 128 K hoort inderdaad 256 K te zijn.
Doettie hier tenminste wel. Hoe krijg je dit nu voor elkaar? Wat heb je met dat ding uitgespookt ???
Er vanuitgaande dat je niet hebt zitten Photosjoppen of zo, die 128 K hoort inderdaad 256 K te zijn.
Doettie hier tenminste wel. Hoe krijg je dit nu voor elkaar? Wat heb je met dat ding uitgespookt ???
Erg vreemd ja, hier ook gewoon 256. Welke versie van sandra heb je? Heb je al andere geprobeerd? Ik heb 8.11, die geeft mijn proc. wel goed aan.
Probeer anders WCPUID eens.
Probeer anders WCPUID eens.
Kan het ook zo zijn dat je moederbord maar 128 herkent????
Of is het gewoon een software bug
Of is het gewoon een software bug
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Ik denk dat het gewoon een software bug is.. Maargoed, probeer het eens met de andere hier genoemde tools.. Dan kun je vergelijken!
Sandra is gewoon een erg onbetrouwbare bitch
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sandra is right in dit geval,

Kan ik weer die cpu onder die shit koeler vandaan slopen en richting winkel
Moederbord is een Abit KT7A, hij herkende de CPU eerst als Duron, maar dat bleek een bekende fout te zijn en na een BIOS flash wordt hij gewoon als Athlon herkent.
Kan ik weer die cpu onder die shit koeler vandaan slopen en richting winkel
Moederbord is een Abit KT7A, hij herkende de CPU eerst als Duron, maar dat bleek een bekende fout te zijn en na een BIOS flash wordt hij gewoon als Athlon herkent.
vage shit man! zal wel aan je mobo liggen denk ik.
Deze kreeg ik van Funprice (daar kocht ik mijn CPU):
De cache van de cpu is correct. De 256k cache = totaal cache L1 + L2
Deze cpu beschikt over:
64k L1-I Cache
64k L1-D Cache
128k L2 Cache
----- +
256k Cache
Met vriendelijke groet
Maar goed, al een link teruggestuurd met de AMD specs.
De cache van de cpu is correct. De 256k cache = totaal cache L1 + L2
Deze cpu beschikt over:
64k L1-I Cache
64k L1-D Cache
128k L2 Cache
----- +
256k Cache
Met vriendelijke groet
Verwijderd
Daar klopt niks van..... Athlons hebben 128k L1 en 256 kb L2
Welke bios versie draai je? Ik zal vanavond ook eens gaan kijken. Zelf draai ik nog de ZT trouwens.
Welke bios versie draai je? Ik zal vanavond ook eens gaan kijken. Zelf draai ik nog de ZT trouwens.
bij mij zegt bios enzo: 384kb totaal, maar CPUID zegt: 64L1 en 256L2. Klopt volgens mij gewoon niet helemaal.
Ik heb 1000B (200 dus)
Ik heb 1000B (200 dus)
Ik het R bios (KT73R) waarbij als punt genoemd wordt:
4. Add 1400(133) Athlon support for KT7A/KT7A-RAID
Lijkt me goed moeten gaan. De 4A BIOS fixt maar 2 dingen, en mijn systeem loopt standaard gewoon superstabiel dat ik liever niet weer ga flashen.
Maakt het kwa performance veel uit die cache? En dan met name game performance (3Dmark score van 3100, vind em wat laag maar of het aan de cache te wijten is
).
4. Add 1400(133) Athlon support for KT7A/KT7A-RAID
Lijkt me goed moeten gaan. De 4A BIOS fixt maar 2 dingen, en mijn systeem loopt standaard gewoon superstabiel dat ik liever niet weer ga flashen.
Maakt het kwa performance veel uit die cache? En dan met name game performance (3Dmark score van 3100, vind em wat laag maar of het aan de cache te wijten is
Verwijderd
3100 is wel aan de lage kant idd......ik haal tegen de 3800 in W2K met zo'n creative GTS(mijne op 220/380 btw), KT7A en 1200 MHz CPU. Maar dat kan natuurlijk ook aan je geheugeninstellingen liggen, dat scheelde bij mij ook echt heel erg veel.
Volgens mij was het juist de gameperformance die baat had bij veel cache, bij office apps maakte het d8 ik erg weinig uit. Lullig is alleen dat je niet weet of je mobo/bios het gewoon verkeerd meld, of dat die TB echt maar 128kb gebruikt.
Volgens mij was het juist de gameperformance die baat had bij veel cache, bij office apps maakte het d8 ik erg weinig uit. Lullig is alleen dat je niet weet of je mobo/bios het gewoon verkeerd meld, of dat die TB echt maar 128kb gebruikt.
Ja ik vind het een vage zaak, tis alles of niks dacht ik altijd maar goed, kreeg mail van Funprice:
U heeft gelijk ik heb me vergist in de totale cache.. het zou 384 moeten zijn..
Mijn vermoeden is dat er 128 k 'dood' is in de cpu, en dan moet hij retour naar
ons ter omruil (dit kan ook in 1 van onze winkels..)
Het beste kunt u even telefonisch contact met ons opnemen, of de retour-instructies
gebruiken die u reeds van onze auto-responder kreeg.
Met vriendelijke groet,
Toch wel ok, van de week eens langs de winkel gaan. Hopen dat ze nog een 1400 hebben liggen, zul je altijd zien dat zoiets op is en je PC 2 weken op z'n gat ligt
U heeft gelijk ik heb me vergist in de totale cache.. het zou 384 moeten zijn..
Mijn vermoeden is dat er 128 k 'dood' is in de cpu, en dan moet hij retour naar
ons ter omruil (dit kan ook in 1 van onze winkels..)
Het beste kunt u even telefonisch contact met ons opnemen, of de retour-instructies
gebruiken die u reeds van onze auto-responder kreeg.
Met vriendelijke groet,
Toch wel ok, van de week eens langs de winkel gaan. Hopen dat ze nog een 1400 hebben liggen, zul je altijd zien dat zoiets op is en je PC 2 weken op z'n gat ligt
Pagina: 1