And Bob's your uncle ...
Wat bedoel je?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932
Volgens mij moet je dat zelf instellen, en is dat niet standaard.Op maandag 10 december 2001 00:14 schreef TheDancer het volgende:
Het zou ook kunnen dat het het defragmenteren is wat XP standaard doet. Ik weet niet precies hoe lang je XP 'niets' moet hebben gedaan voor defrag wordt gestart....
Ikzelf heb het ook nog nooit gehad en heb vaak genoeg uren xp laten idlen om het zo maar te zeggen. Heb er zelfs nog nooit van gehoord dat defragmentatie automatisch kan verlopen. Als het bestaat is het zowieso niet standaard...
Out of order...
Ofwel .. windows voor gevorderden. Iemand een paar leuke sites of tips?
And Bob's your uncle ...
En ik draaide XP op een 733 met 512MB, dus swappen lijkt me nogal vreemd.
Er was nog wel meer wat me niet beviel aan XP dus erg lang heeft 't niet gedraaid bij mij
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
<off-topic BS>Op maandag 10 december 2001 00:35 schreef BackSlash32 het volgende:
Komt mij iig bekend voor..
Er was nog wel meer wat me niet beviel aan XP dus erg lang heeft 't niet gedraaid bij mij
Gompie. Mijn Kenhout MD-spelert is uit mijn auto gemonteerd (op minder vrijwillige basis). TOen heb ik ook maar zo'n makkelijke MD6090R gekocht (in de winkel
</off>
And Bob's your uncle ...
wmiprvse.exe = iets van Windows Management Instrumentation
Je kunt dit soort services gewoon stoppen in Start -> Control Panel -> Administrative Tools -> Services. Zet daarna de service op "Manual" ipv "Automatic", dan start ie ook niet meer automatisch op bij het booten.
Btw, de Indexing Service kun je zelfs helemaal uninstallen, zie Add/Remove programs.
My other computer is your windows box.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Hierdoor kun je dan dus bij Add/Remove programs "hidden" services verwijderen...
/beetje off-topic:
Weet iemand een link naar waar tekst en uitleg wordt gegeven over welke services nou echt belangrijk zijn voor WinXP? Wil zo weinig mogelijk services draaien om natuurlijk maximaal geheugen over te houden maar ga niet ergens aan beginnen waar ik niks vanaf weet
Out of order...
win2000= winxp
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Niet helemaal... geldt ook met die services. Had ik nameljk al geprobeerd en in Windows XP staan dus echt wel services die 2000 niet heeft...Op maandag 10 december 2001 15:59 schreef the_virus het volgende:
zoek maar na win2000 hints op google of zo
win2000= winxp
Out of order...
Verwijderd
Kijk hier eens dit levert misschien wat op.
kheb ook een 733 met 512 mb ram, maar bij mij loopt alles prima (maar ik heb het pas 3 dagen).Op maandag 10 december 2001 00:35 schreef BackSlash32 het volgende:
Komt mij iig bekend voor..
offtopic
en hij loop tniet meer zomaar vast in operation flashpoint na 3 min, wat hij altijd eed in 98
offtopic
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Heb je die niet geinstalleerd? Hoe heb je dat gedaan dan? Dat ding komt er vanzelf in hoor. Je moet hem uitzetten als je het niet wilt.Op maandag 07 januari 2002 13:34 schreef dvdstelt het volgende:
Ik heb Indexing Services niet eens geïnstalleerd en hij ratelt als een debiel...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Er zijn er zo veel.
Hier een hele nuttige site voor welke services je nu wel of niet nodig hebt...
Ik raad je wel een backupje aan voor het geval je iets te enthousiast bent
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Dit topic is gesloten.
![]()