Silverado : wel of geen artic silver?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Nog steeds lees ik her en der dat er dringend wordt geadviseerd GEEN arctic silver te gebruiken met een Silverado, maar de bijgeleverde koelpasta. Dit zou iets te maken hebben met het feit dat de Arctic Silver prut grotere deeltjes bevat dan de onderkant van de Silverado (die zeer glad is) en waardoor er dus warmteoverdrachts problemen zouden ontstaan.
Maar ik zie ook honderden berichten van gebruikers van een Silverado die wel gewoon Arctic Silver gebruiken. Ik zelf ook hoor ;)
Hoe zit dat nou? Wel of niet gebruiken? :?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

[off-t]
het is Arctic silver en niet Artic silver
[/off-t]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Op Sunday 09 December 2001 23:01 schreef Limited het volgende:
[off-t]
het is Arctic silver en niet Artic silver
[/off-t]
Ach, het is maar hoe je het beestje noemt. In ieder geval begreep je wat ik bedoelde.. :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Gewoon gebruiken dus... ze kunnen bij NoiseControl zeggen wat ze willen, maar de temp daalde wel met AS2 :)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op Sunday 09 December 2001 23:23 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Gewoon gebruiken dus... ze kunnen bij NoiseControl zeggen wat ze willen, maar de temp daalde wel met AS2 :)
En niet zo'n klein beetje ook. Daalde ruim 6 graden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something