ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
dat idee had ik ook al maar ik weet niet of er pci kaarten met tv out bestaan (wat oudere dan)
Verwijderd
Jawel, ik heb een pci kaart met tv-out wel het merk sparcle maar goed dat maakt ff niet uit...... nou suc6 met zoeken, maar ik denk dat je het op een pc discount toch wel kan vinden hoor... (je weet wel... zo'n doos waar alles iin is gepleurd
2e hands lijkt me, nieuw is meestal OF te duur Of neit meer te verkrijgen.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
Ik heb hier nog een diamond viper 330 pci met TV-out in mijn tweede pc hangen.
Alleen betreft hier om een ntsc(never the same colour) versie
.
Voor de normale nederlandse TV heb je daar geen zak aan.
Ooit gekocht bij Mycom
.
Alleen betreft hier om een ntsc(never the same colour) versie
Voor de normale nederlandse TV heb je daar geen zak aan.
Ooit gekocht bij Mycom
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat nieuw niet meer te krijgen is. Iets in die specs is al snel AGP
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
32mb in een mp3 speler
vind ik nogal jammer en zwaar overkill
In "graaibakken" zul je weinig vinden, want de tvout is eigenlijk pas vanaf de voodoo2 een beetje gebruikt. Je kunt natuurlijk markplaats even proberen, maar er zullen sowieso weinig kaartjes zijn met een hoge kwaliteit tvout. Als je tv rgb ondersteund, kun je ook ff hier kijken. Ding is simpel te bouwen. Deze http://www.platino.it/guests/dario/vga.htm is nog simpeler. Kijk dus ff met welke videokaarten je deze schema's het makkelijkst aan de praat kan krijgen en kijk naar zo'n videokaart. Ik zag laatst op een computerbeurs voor rond de 105,- een tnt264 pci met tvout. Ik denk dat je op zo'n prijs moet rekenen, ook 2e hands. Ik zou dus gewoon voor dat 32mb kaartje van alternate gaan, want dat zal betere kwaliteit leveren dan zo'n oude tnt2m64, en het prijsverschil is minimaal
ik kijk wel een keer op de beurs voorlopig heb ik hem nu draaien zonder monitor of iets en dat werkt nu ook goed
en dat schema
ben niet zo'n kenner op dat gebied
en dat schema
Pagina: 1