Spullen zonder gezeik

Pagina: 1
Acties:

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zoek:

Een intern 56K modem. (Zo rond de 70 piek)
Een Videokaart. (Max 160 piek)
Geluidkaart. (70 piek)

Nu weet ik dat ik spullen voor die prijs in de pricewatch zo kan opzoeken. Ik wil alleen spullen hebben waarmee ik geen gezeik krijg. Het moet dus gewoon lekker herkend worden door XP en gewoon goed werken. Wat kunnen jullie me adviseren. Ik ben namelijk zelf niet echt thuis in de wat goedkopere/oudere spullen. tnx

Systeem | Strava

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
een e-tech faxmodempje, en een asus tnt2 kaartje, of een geforce2mx ongeveer zou ik zeggen :)

denk dat dat ongeveer die prijzen heeft

170 is wel weinig voor een vid kaart hoor

• Brakkie
  • Niet online
Op Sunday 09 December 2001 21:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:
een e-tech faxmodempje, en een asus tnt2 kaartje, of een geforce2mx ongeveer zou ik zeggen :)

denk dat dat ongeveer die prijzen heeft

170 is wel weinig voor een vid kaart hoor
Klopt. Is weinig Ze hebben alleen een 14 inch monitor en ze willen geen nieuwe. Het lijkt me niet dat je daar een videokaart van veel meer dan 160 piek voor hoeft te hebben.

Systeem | Strava

Verwijderd

pff, voor dat geld kun je gewoon nieuwe dingen kopen, die gewoon werken in XP.... 19 vd 20 keer werkt et gewoon, als een betje normaal gangbaar gedrocht in je comp duwt...

Niet zo kleinzerig, en angstig doen, als het gaat om dit soort cheap ass dingen...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

precies
volgens mij werken alle standaart el cheapo kaartjes ook gewoon in XP

• Brakkie
  • Niet online
Ok SORRY! :) Je hebt alleen van die standaard klote spullen die gewoon om problemen vragen. En ik wil ff voorkomen dat ik die koop. Het is namelijk voor een PC voor iemand anders en dan heb ik liever dat het gewoon in een keer werkt. snappie....

Systeem | Strava

Verwijderd

Je hebt gelijk dat je niet teveel wilt betalen voor spullen.
Alleen bij Tweakers zijn er een hoop (zeggen ze) mafkezen die graag duizend gulden voor een videokaartje willen neertellen want anders ziet Castle Wolfenstein er weer niet mooi genoeg uit of de framerate zakt weer onder 3000 frames per seconde en dat kan natuurlijk niet!!!
Terwijl zo'n peperdure kaart na 6 maanden alweer zwaar veouderd is en alleen maar wordt afgeschilderd als een blokkengenerator!!!

Betaal dus niet te veel koop gewoon wat oudere spullen die doen het best zat!

Pinomans

• Brakkie
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 00:18 schreef pinolief het volgende:
Je hebt gelijk dat je niet teveel wilt betalen voor spullen.
Alleen bij Tweakers zijn er een hoop (zeggen ze) mafkezen die graag duizend gulden voor een videokaartje willen neertellen want anders ziet Castle Wolfenstein er weer niet mooi genoeg uit of de framerate zakt weer onder 3000 frames per seconde en dat kan natuurlijk niet!!!
Terwijl zo'n peperdure kaart na 6 maanden alweer zwaar veouderd is en alleen maar wordt afgeschilderd als een blokkengenerator!!!

Betaal dus niet te veel koop gewoon wat oudere spullen die doen het best zat!

Pinomans
Hey bedankt voor je reactie maar dat vroeg ik niet echt. Kijk voor de grap ook even naar m'n signature en constateer dat ik ook graag veel betaal voor m'n comp :)

Het gaar hier om een PC die ik voor iemand moet bouwen en waar ik componenten voor wil kopen die niet veel kosten maar wat gewoon werkt! Nog suggesties voor de onderdelen die ik noemde?

Systeem | Strava

Pagina: 1