Notebook CDrom en HD in normale pc...

Pagina: 1
Acties:

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Is het mogelijk om een internet Notebook CDRom/Writer en een Harddisk aantesluiten op een normale huis tuin en keuken pc?

En waar kan je die cdrom spelers krijgen?

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Een notebook HD heb ik ook een tijdje in mijn PC gehad. Gewoon even een kabeltje kopen bij Conrad en je hangt m zo in je PC, no problemo. Zoeken op 3.5 HDD BRACKET KIT is handig. Kost je ongeveer een geeltje ofzo. Andere shops hebben ze ook wel (zoals bijvoorbeeld Dunnet). Dit was trouwens allemaal ook wel in de search te vinden ;)

CDrom lijkt me ook niet zo'n probleem...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Forum is weer brak ofzo want kan mijn eigen bericht niet meer aanpassen omdat dat al door een modje gedaan zou zijn ?!? beetje wazig allemaal.

Ik wilde even op die cdrom terugkomen. Waarom zou je die vervelende fragile laptop cdroms in je vaste pc willen hebben?!?

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
ach ja, kwou mayb iets customs maken, iets kleins, en een notebook cdrom scheelt een hoop ruimte, en waarschijnlijk ook warmte :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

in principe zou een notebook CD-ROM wel kunnen, het is gewoon een IDE apparaat, maar ik vraag me af of alle notebookfabrikanten wel dezelfde aansluiting gebruiken voor die spelers, immers je kunt er vaak een floppy of een CD_ROM in zetten.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• edgar108
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-04 08:40

edgar108

www.dune.de

voor zover k weet zit bij een notebook IDE kabel de voeding er ook al in, maar bij mij op me stage bedrijf hadde we een converter ervoor zodat je die gewoon in je comp. kon hangen alleen zeker weten dat die kabel er goed in zit, anders komt er rook uit >:)

Maar ik weet niet of die converter los te koop zijn of dat ze die zelf gemaakt hadden...

inderdaad AAD

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
ik weet wel zeker dat ze die los verkopen , ik weet alleen niet zeker hoe het met compatibiliteit zit (wat een xxx woord) en de verkrijgbaarheid van die cd/dvd-rom spelers
Pagina: 1