Ik krijg op mijn pc binnenkort dan eindelijk
adsl
mijn pa wil op zijn kamer ook op inet kunnen.
we willen onze pc's dan verbinden dmv een draadloos netwerk, want mijn moeder wordt gek van alle kabels
hij heeft een 200mmx (amd) en hij zegt 56mb ram
is volgens mij mogelijk, maar wel een vaag getal
iig kan zo'n pc als er win98/95 op staat dan teglijk een verbinding met mijn pc realiseren via het draadloze netwerk en dan ook nog eens op internet bezig zijn, via dit netwerk?
nu ik toch bezig ben: kan ik hetvolgende doen: ik heb op mijn pc (zie specs) een verbindeing met buren over het dak, met een netwerkkaart, nummer 1
dan heb ik binnenkort dus een adsl verbinding, via netwerkaart met modem beneden in het huis, netwerkkaart2
dan heb ik dus ook nog een draadloosnetwerk met mijn pa, 3e netwerkkaart
gaat winXP (prof) dan niet een beetje vaag worden?
THX ALOT
mijn pa wil op zijn kamer ook op inet kunnen.
we willen onze pc's dan verbinden dmv een draadloos netwerk, want mijn moeder wordt gek van alle kabels
hij heeft een 200mmx (amd) en hij zegt 56mb ram
is volgens mij mogelijk, maar wel een vaag getal
iig kan zo'n pc als er win98/95 op staat dan teglijk een verbinding met mijn pc realiseren via het draadloze netwerk en dan ook nog eens op internet bezig zijn, via dit netwerk?
nu ik toch bezig ben: kan ik hetvolgende doen: ik heb op mijn pc (zie specs) een verbindeing met buren over het dak, met een netwerkkaart, nummer 1
dan heb ik binnenkort dus een adsl verbinding, via netwerkaart met modem beneden in het huis, netwerkkaart2
dan heb ik dus ook nog een draadloosnetwerk met mijn pa, 3e netwerkkaart
gaat winXP (prof) dan niet een beetje vaag worden?
THX ALOT