drivers redhat 7.2

Pagina: 1
Acties:

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 14:50
ik heb de nieuwe drivers voor mijn geforce 2 mx
van nvidia afgeplukt wou ik die gaan installeren zegt hij dat hij er geen goede gebruiker voor heeft geinstalleerd dus toen dacht ik even bij de eigenschappen kijken daar stond root dus ik ingelogt als root en nog steeds zegt hij dat er geen goede gebruiker voor is ik heb al gezocht enzo maar niemand lijkt dat probleem te hebben maarja het zal wel weer aan mij liggen

please help me :'(

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op Sunday 09 December 2001 20:32 schreef martijnf het volgende:
ik heb de nieuwe drivers voor mijn geforce 2 mx
van nvidia afgeplukt wou ik die gaan installeren zegt hij dat hij er geen goede gebruiker voor heeft geinstalleerd dus toen dacht ik even bij de eigenschappen kijken daar stond root dus ik ingelogt als root en nog steeds zegt hij dat er geen goede gebruiker voor is ik heb al gezocht enzo maar niemand lijkt dat probleem te hebben maarja het zal wel weer aan mij liggen

please help me :'(
Geef eens de precieze foutmelding...

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 14:50
Nautilus heeft geen geinstalleerde bekijkers die "/home/martijn/NVIDIA_kernel-1.0-2313.rh7up.i386.rpm"
kunnen tonen

ik kon dit gewoon toen ik nog mandrake 8.1 had uitvoeren allen dat deed het niet zo goed dat mandrake

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh, maar je moet ook ff de tar.gz pakken ;) Dat werkt met die Nvidia prut veel makkelijker!
Vervolgens in de console:
cd goedemap
tar xvfz nv*.tar.gz
./configure
make
make install

Wel de kernelsource en kernelheaders geinstalleerd hebben.

Trouwens die foutmelding die je krijgt is alleen maar dat je voor .rpm bestanden geen applicatie hebt opgegeven die dat moet openen. Soort van Openen Met in Windows.