Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

RTCW serial code probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was al een tijdje rtcw aan het spelen op de zelfde server , op een gegeven moment werd ik het zat en ging ik weg , op zoek naar een andere server . Ik zag een goeie server en ik wou joinen . Maar hij kwam met de fout melding INVALID_SERIAL code. Dus ik naar een andere server en het daar proberen weer die zelfde foutmelding |:(
En toen ging ik de game uit , en kwam + - 10 min later weer terug , en toen kon ik wel zonder probleem joinen :?
Kan het mischien zo zijn dat iemand over mijn code aan het spelen was ? zo ja is daar dan ook een oplossing voor ? bijv een programma :?

Verwijderd

Software kopen voorkomt zo veel problemen soms :+

Verwijderd

Topicstarter
tis nog waar ook :'(

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Ja ik had hetzelfde probleem. Dat is net als wanneer je op een netwerk ingelogd bent, en je PC opnieuw opstart, dan duurt het effe voordat de server weet dat je niet meer ingelogd staat

Zo zit dat ook met RTCW. Het duurt effe voordat de server in de gaten heeft dat je niet meer met die CD key aan het spelen bent. Al join je dus op een andere server, denkt ie dat er dus met 1 CD key tegelijk gespeeld wordt.

Enige oplossing is dus effe een minuutje wachten voordat je een andere server joint.