lampje cartridge knippert

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36272

Topicstarter
Ik heb een nieuwe cartridge in mijn printer gedaan. Nu begint er een lampje te knipperen op mijn pinter. Het is het lampje van de cartridge die gaat knipperen. Betekent dit dat ik een verkeerde cartridge erin heb zitten? Ik heb een deskjet 840C (3e lampje daarvan begint te knipperen)

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik denk dat je daarvoor toch echt even moet RTFM'men ;)

heb je geen handleiding oid ervan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26436

Heb je wel eerst het afdek-plastic er vanaf gehaald? :?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RTFM'en? is dat tweaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op Sunday 09 December 2001 20:08 schreef flierefluiter het volgende:
RTFM'en? is dat tweaks?
LOL :)
de handleiding lezen
Read The Fucking Manual ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat een niveau hier, ten eerste ik ben niet dom en ten tweede de handleiding heb ik natuurlijk niet meer. Geef gewoon antwoord op mijn vraag!!!|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 16:04

markvt

Peppi Cola

www.hp.com > support

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:40
flierefluiter: jij komt hier een vraag stellen met NIKS informatie over wat waar en gaat dan zo reageren als iemand een fatsoenlijk antwoord geeft? tststs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Read The Fucking Manual

niet echt een fatsoenlijk antwoord

wat = HP-deskjet 840C
waar = in mijn kamer

Logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26436

Maar wat is het probleem?

Kun je er wel mee printen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12310

Ik vond het geen rare vraag hoor, ik heb hier een HP 560 (ja oud) en printte altijd de sterren van de hemel m.a.w. niets loos. Koop een nieuwe cardrige van HP (de goede) en nu zegt de printer volgens de handleiding ER ZIT GEEN CARDRIDGE IN. Dit was een crd. met de kleur zwart maar zonder die cardridge kan je dus helemaal niet printen. En deze is ook niet dom, kontakten schoongemaakt e.d. maar no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 13:25

d-Frag

74% completed

Helaas het is een bekend probleem, HP maakt er nogal een janboel van door fysiek identieke cardridges te maken die niet universeel bruikbaar zijn.

Voorbeeld:
HP C6625A kleurencardridge voor de HP 840C
HP C1283D kleurencardridge voor de HP 820C

Je kan rustig een HP C6625A in een HP 820C printer stoppen het past gewoon, alleen pikt de printer het niet die meldt gewoon dat er geen cardridge inzit....

Dit heeft alles te meken met de verschillende verkoopstrategieen die er zijn.
Een goedkope printer met dure cardridges.
Of een dure printer met goedkopere.
Jammer genoeg nemen ze niet de moeite om rekening te houden met de klanten.
Die kopen uit onwetendheid de verkeerde cardridge (ziet er precies hetzelfde uit als de vorige die ze hadden)en kunnen deze vervolgens zo de prullenbak ingooien.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 14:51

RammY

Dát!

Het kan niet missen... Je hebt een HP >:) das heel iri heb het ook wel es gehad... gewoon de cartridge eruit printer aan cartridge erin en dan moet iet doen. >:)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KutHP, we denken dat de printer de cartridge niet wil pakken. We denken verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12310

JA en de klant zit met de gebakken peren, vandaar dat ik nu kijk naar een andere printer en dat is geen HP. Trouwens de cardridges zijn precies hetzelfde, dacht namelijk dat het aan mij lag. HP geeft hierop als antwoord dat de printer kapot is maar met die huidige prijzen is het verstandiger om een nieuwe printer te kopen. Ik heb er al een avond energie in gestopt en het hele ding doorgemeten en schoongemaakt maar voor mij hoeft het niet meer. Ik zit te denken aan een XEROX met gescheiden cardriges voor elke kleur en ze hebben een mooie aanbieding op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
en die cartridges zijn ook zo fucking duur!! Ik heb wel een site gevonden waar je tegen een lagere prijs HP-cartridges kunt bestellen en ook eigen merk. http://www.inkclub.nl

Kijk maar eens

laten we deze topic nu maar sluiten
Pagina: 1