http://www.google.com/search?q=keybinder+tactical+ops&hl=nl&lr=
nou komop jongen..nog ff wat klikjes en je bent er..ik heb het meeste werk al voor je gedaan..KOMOP HE! *juig*
nou komop jongen..nog ff wat klikjes en je bent er..ik heb het meeste werk al voor je gedaan..KOMOP HE! *juig*
dunno
Zoek aub eerst eens voordat je hier je vragen post. Eerst 'wat is 3dmark' en nu dit weer. Als ik jouw profiel bekijk blijkt dat je bijna alleen maar topics opent, zie je zelf niet in dat dat toch niet de bedoeling kan zijn
Ik zie in spielerij ook alweer tig topics van jou over het zelfde onderwerp staan (over TO), kun je er nou echt niets over vinden of ben je zou lui dat je maar alles wat in je hoofd komt direct hier vraagt? En moet dat dan in tig topics, had dat niet in 1 topic gekunt?
Ik zou zeggen, probeer eens www.google.com en de GoT-search voordat je hier vragen stelt, kan me niet voorstellen dat je het antwoord op deze vraag en "wat 3dmark is" niet kunt vinden op google...
Ik zou zeggen, probeer eens www.google.com en de GoT-search voordat je hier vragen stelt, kan me niet voorstellen dat je het antwoord op deze vraag en "wat 3dmark is" niet kunt vinden op google...
"Entschuldigung,
hier gibt es noch nichts zum downloaden, aber wenn die erste offizielle Beta-Version von TOol fertig ist, findest du sie hier"
Van de site af..oftewel..hijs nog niet uitgegeven totdat de eerste officele betas uitkomen.
hier gibt es noch nichts zum downloaden, aber wenn die erste offizielle Beta-Version von TOol fertig ist, findest du sie hier"
Van de site af..oftewel..hijs nog niet uitgegeven totdat de eerste officele betas uitkomen.
dunno
Bedoel je dat je guns kan kopen door op een knoppie te drukken? Daar staat in een readme file die bij TO zit.
Taunts kan je instellen in het speechbinder menu in To zelf
Taunts kan je instellen in het speechbinder menu in To zelf
Feyenoord!
Of gek worden van die n00bsOp Sunday 09 December 2001 19:35 schreef goku13 het volgende:
als ze niet antwoorden dat ze te druk zijn met het spel?
Feyenoord!
http://www.gamegenie.com/unreal/console/binding.shtml
10 seconden zoeken. Ik neem aan dat dit gewoon werkt want het is een mod voor UT toch?
Anders moet je ff vrienden zoeken die in de scene zitten en er verstand van hebben.
edit: Met google btw.. luv that
10 seconden zoeken. Ik neem aan dat dit gewoon werkt want het is een mod voor UT toch?
edit: Met google btw.. luv that
dunno
Verwijderd
laat die jongen toch lekker enthousiast zijn over zijn game 
sure met Google wil het ook, dan weet ie dat nu voor de volgende keer
sure met Google wil het ook, dan weet ie dat nu voor de volgende keer
Hmm goku je bent wel vaste klant of niet. Maar ome Interstice wil jou best even helpen hoor 
Als je nou eerst is dat spel installeert he dan hebben we een begin. Dan ga je naar deze map: (die letter die ervoor staat moet je even veranderen in diegen die jij gebruikt hebt maar dat zal wel standaard wezen
c:\Program Files\UnrealTournament\TacticalOps
Daarin staan tekst bestandjes. Die kan je openen met Word of notepad of wordpad (Zo'n brak iets dat jij ongetwijfeld mee hebt geinstalleerd toen je de standaar win install deed.
Nou lees die door eventueel met een engels woordenboek die je kan bestellen bij een boekwinkel of kan lenen in de bibliotheek.
Dan weet je al heel wat meer over Tacical Ops en keybinds.
Zo snappie ik hoop dat het helpt
Als je nou eerst is dat spel installeert he dan hebben we een begin. Dan ga je naar deze map: (die letter die ervoor staat moet je even veranderen in diegen die jij gebruikt hebt maar dat zal wel standaard wezen
c:\Program Files\UnrealTournament\TacticalOps
Daarin staan tekst bestandjes. Die kan je openen met Word of notepad of wordpad (Zo'n brak iets dat jij ongetwijfeld mee hebt geinstalleerd toen je de standaar win install deed.
Nou lees die door eventueel met een engels woordenboek die je kan bestellen bij een boekwinkel of kan lenen in de bibliotheek.
Dan weet je al heel wat meer over Tacical Ops en keybinds.
Zo snappie ik hoop dat het helpt
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Daar heb je die holmaat van Icestorm weerOp zondag 09 december 2001 20:03 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verwijderd
Kop dicht aub als je toch geen antwoord geeft.Op zondag 09 december 2001 19:24 schreef sewer het volgende:
Zoek aub eerst eens voordat je hier je vragen post.
Deze is handigSpeech Commands
You can add speech to the binds in the same way as you do for the buying of weapons.
Radio Message Speech Command
"Area Cleared" speech 4 11 0
"Attack Main Target" speech 2 2 -1
"Clean This Place Out" speech 2 4 -1
"Cover Me" speech 2 3 -1
"Emergency" speech 4 1 0
"Fall Back To Base" speech 4 0 0
"Friendly Fire" speech 1 1 0
"Hey Friendly Fire" speech 1 0 0
"Hold This Position" speech 2 1 -1
"I Copy" speech 0 0 0
"I Got Your Back" speech 4 3 0
"I Need Some Backup Fast" speech 4 2 0
"I Need Some Backup Fast" speech 4 8 0
"I'm Hit" speech 4 4 0
"I'm Under Heavy Attack" speech 4 6 0
"I've Got Your Back" speech 4 15 0
"Objective Accomplished"" speech 5 16 0
"Return To Base" speech 4 0 0
"Roger That" speech 0 1 0
"Roger" speech 0 1 0
"Target In Sight" speech 4 14 0
"Watch For Cover" speech 4 5 0
"Watch Who You Are Shooting" speech 1 1 0
"You Got It" speech 0 2 0
"You Got It" speech 4 7 0
To use the speech & text functions you put the following commands in the empty field boxes.
The " SAY " command is used to talk to everyone in the game e.g. SAY Hello Everyone
The " TEAMSAY " command is used to talk only to your team e.g. TEAMSAY HELP ME
Use the " SPEECH # # # " command to print & say the commands from the list
e.g. SPEECH 0 1 0 (Says Roger & prints it)
Pagina: 1