Verwijderd
uhm nee, het grootste voordeel van een ietsje duurdere kaart (paar piek), is dat het vaak beter compitable is met je besturingssysteem en ook als er een nieuwe windows versie ofzo uitkomt, het compitabel blijft... qua snelheid, en zeker qua ping maakt het geen hol uit 
koop een dynalink kaartje, zijn goed en zijn goedkoop
koop een dynalink kaartje, zijn goed en zijn goedkoop
Een ISDN modem bestaat niet, een IDSN kaart wel. Een ISDN kaart moduleert en demoduleert immers niet, dus je kunt niet spreken van een modem
Verwijderd
Dat klopt wel, maar het is toch makkelijker om het een modem te noemen want dan weten mensen waar je het over hebt
(tis eigenlijk een terminal adapter)
Ik heb hier een Dynalink kaartje, die werkt prima (onder NT4, W98 en ME doet ie het bij mij). Maar het lijkt me niet dat het veel uitmaakt welk kaartje je gebruikt...
Ik heb hier een Dynalink kaartje, die werkt prima (onder NT4, W98 en ME doet ie het bij mij). Maar het lijkt me niet dat het veel uitmaakt welk kaartje je gebruikt...
Volgens mij heb je dit standaard in je clipboard staan, voor dit soort topics.Op zondag 09 december 2001 19:40 schreef havana het volgende:
Een ISDN modem bestaat niet, een IDSN kaart wel. Een ISDN kaart moduleert en demoduleert immers niet, dus je kunt niet spreken van een modem
Vandaag geen signature
Valt mee
Ik heb wel andere standaardreplies overigens
Pagina: 1