Weet iemand waar je eventueel de stickers kan kopen? en ik kan nergens op AMD.com goede logo's vinden , iemand een idee?
nog bedankt
nog bedankt
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
jaja , ik heb eerst gezocht in p,M&G :Op Sunday 09 December 2001 18:05 schreef Ferdo het volgende:
/me kuch
[..]
[/b]
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Volvo V70 D5 my2011
Vast wel, ik kreeg vrijdag een poster en zaterdag een paar van die stickers, maarre heeft er al iemand van die badges gekregenOp Sunday 09 December 2001 19:19 schreef FalconM het volgende:
Ik had bij AMD ook stickers en badges etc. besteld. Eergister heb ik alvast een AMD Athlon-poster ontvangen. Nu maar hopen dat de badges nog komen...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Huh poster??? Waar is die te bestellen??Op Sunday 09 December 2001 19:19 schreef FalconM het volgende:
Ik had bij AMD ook stickers en badges etc. besteld. Eergister heb ik alvast een AMD Athlon-poster ontvangen. Nu maar hopen dat de badges nog komen...
ik wil wel een paar overnemenOp Sunday 09 December 2001 19:20 schreef Bigs het volgende:
Ik heb hier nog een rits XP stickers die ik van m'n werk mee heb genomen
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Dit is ook gratizzzzzzz neem k aan????Op Sunday 09 December 2001 21:00 schreef FalconM het volgende:
Jaja, ik ben er al, was ff niet online, sorry. Ik heb de poster besteld via de link die in deze posting wordt genoemd (hier staan ook alle bestelcodes bij voor de diverse stuff):
[topic=291922/1/25]