[psp] Meer keus bij selectietool

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Hallo,

ik gebruik nog dagelijks mijn vertrouwde Paint Shop Pro 6, maar sinds ik dus de full version heb is me wat opgevallen. Bij de Selection tool kun je alleen Rectangle, Square, Ellipse en Circle kiezen.
Als je een shape wilt maken, kun je weer wl meerdere dingen (zoals rounded rectangle, hexagon, etc.) kiezen.
Ik heb al geprobeerd uit te zoeken hoe dit uit te breiden is, maar ik heb niks gevonden.

[edit] Ga nou niet roepen 'neem dan PS...' want die gebruik ik ook al, maar ik wil gewoon weten hoe ik het voor PSP weer kan krijgen, want ik meen dat het in de demoversie wl mogelijk was.

Weet iemand hoe ik meer mogelijkheden voor de selectietool kan downloaden/aanmaken?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:27
kheb hier psp7 demo + crack en het werkt wel gewoon, kweetniet of het in de psp7 full version ook zit, kheb wel ooit nog psp6 demo gebruikt maar kan me niet herinneren of die rounded retrangle daar ook in zat

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Jah, in PSP7 full werkt het gewoon.

Heb overigens al gezocht naar files waar die muk in kan staan, maar nix gevonden ;(

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je kabel of ADSL??? Download dan gewoon lekker PSP 7.02 trial...

+ crack uiteraard...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Op Sunday 09 December 2001 18:50 schreef Osiris_NL het volgende:
Heb je kabel of ADSL??? Download dan gewoon lekker PSP 7.02 trial...

+ crack uiteraard...
Een variant op 'neem Photoshop'... :z
Bedankt voor je tip maar ik weiger PSP 7 te downloaden en al helemaal een demo... nu ik de volledige versie heb.
Ik heb wel even met PSP7 gewerkt maar ik vond het heel lastig... daarom dus weer terug naar 6 gegaan.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Lang leve de vooruitgang.......
Pagina: 1