Ik heb vandaag iets erug vaags ontdekt op mijn pc.
Mijn C partietie is 6gig FAT32.
Ik heb alleen Windows XP pro hierop geinstalleerd. Alle geinstalleerde programma's staan op D schijf.
Van die 6 gig is nog 2.9 gig vrij op de schijf. Dat zou dus betekenden dat de bestanden van XP die op C staan in totaal 3.1 gig zouden moeten innemen.
Maar, als ik alle bestanden op C selecteer en dan eigenschappen doe, staat er dat deze bestanen een ruimte van 1,46GB innemen...
Waar zijn die andere 1,5GB gebleven?????
Op mijn D schijf heb ik trouwens hetzelfde probleem. Hier ben ik 2GB kwijt.
Zou iedereen die XP draait dit eens willen checken..
Bij 98SE heb ik dit probleem nooit gehad.
Mijn XP installatie is trouwens 2 dagen oud. En die system restore optie staat uit... Ik heb 1,5GB geheugen en virtual mem staat ook uit.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Mijn C partietie is 6gig FAT32.
Ik heb alleen Windows XP pro hierop geinstalleerd. Alle geinstalleerde programma's staan op D schijf.
Van die 6 gig is nog 2.9 gig vrij op de schijf. Dat zou dus betekenden dat de bestanden van XP die op C staan in totaal 3.1 gig zouden moeten innemen.
Maar, als ik alle bestanden op C selecteer en dan eigenschappen doe, staat er dat deze bestanen een ruimte van 1,46GB innemen...
Waar zijn die andere 1,5GB gebleven?????
Op mijn D schijf heb ik trouwens hetzelfde probleem. Hier ben ik 2GB kwijt.
Zou iedereen die XP draait dit eens willen checken..
Bij 98SE heb ik dit probleem nooit gehad.
Mijn XP installatie is trouwens 2 dagen oud. En die system restore optie staat uit... Ik heb 1,5GB geheugen en virtual mem staat ook uit.
Iemand enig idee hoe dit kan?