24x sf175s + gw5000-dt op oost
ehm
niet?
probeer gewoon te fikken met nero, prop die cd erin en zorg dat je niet meer dan 220 mb fikt!
niet?
probeer gewoon te fikken met nero, prop die cd erin en zorg dat je niet meer dan 220 mb fikt!
Inderdaad niet de Platinum. Wel de Arita:
Arita ? 185MB / 21 min 22min blau Sim. TEAC CDR-55s Kein Quatsch! Minidisk (Single) !
Lijkt dus een minuutje extra op te kunnen, zal bij Platinum wel ongeveer gelijkwaardig zijn.
Edit: move GT -> OM graag!
Arita ? 185MB / 21 min 22min blau Sim. TEAC CDR-55s Kein Quatsch! Minidisk (Single) !
Lijkt dus een minuutje extra op te kunnen, zal bij Platinum wel ongeveer gelijkwaardig zijn.
Edit: move GT -> OM graag!
Verwijderd
Hij heeft idd gelijk als je de cd erin gooit en nero opstart dan kan je altijd zien hoeveel mb je kan fikken zoniet dan heb je een probleem. Ga dan over naar de 80 min cd`s.Op maandag 10 december 2001 10:40 schreef 4hp het volgende:
ehm
niet?
ok das waar, er staat 205mb, maar je kunt er toch meer op overburnen. Iig dat kan ik met mijn 80 minuten cd's wel daar krijg ik zo 712mb op een 700mb schijf
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Pagina: 1