Toon posts:

[AMD XP]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje..

Ik heb een ABit KT7A... een maandje of 3/4 geleden gekocht. Nu heb ik een AMD 1,4Ghz maar ik ga een AMD XP 1900+ kopen... alleen kan ik er maar niet achter komen of mijn Mobo het aan kan. Een KT7a versie 1.3 kan het aan.. maar hoe weet ik in hemelsnaam welke versie ik heb? Ik heb geen doos meer |:(

Hopelijk weet iemand het hierzo.. want ABit zelf heb ik al 4 keer gemaild maar daar kreeg ik geen antwoord op :(

DaVinci

Verwijderd

Kijk even bij de BIOS-updates of er iets te vinden is over XP compatibility..

Verwijderd

Topicstarter
http://www.abit.nl/eng/download/bios/bios-kt7a-raid.htm

hier zie je dat er 2 verschillende versies zijn van de KT7a... dus er zijn bios updates voor maar mijn probleem is dat ik niet weet welke versie mobo ik heb :(

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

The Legend

*Plop*

2 Versies ja :) De RAID en de normale versie. Moet niet zo moeilijk zijn om te zien welke je hebt ?

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
heb je op die site gekeken?

Dan zijn er 4 versies
KT7a
Kt7a versie 1.3
KT7a RAID
KT7a RAID versie 1.3

!?

Verwijderd

Check het stickertje naast je isaslot...
daar staat iets van v1.2 ofzo.. of wat voor een versie dan ook.
Als je v1.3 hebt..
dan kun je zo je XP erop prikken.. Heb je v1.0 1.1 of 1.2, dan eerst even een bios updateje downloaden..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
Op Sunday 09 December 2001 17:56 schreef NoStra het volgende:

Als je v1.3 hebt..
dan kun je zo je XP erop prikken.. Heb je v1.0 1.1 of 1.2, dan eerst even een bios updateje downloaden..
volgensmij werkt hij *officieel* helemaal niet met v. 1.0, 1.1 of 1.2...... OOK niet met nieuw bios :(

maar 't *schijnt* wel te werken...maar dan zonder de SSE instructies ofzow :(

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 17:56 schreef NoStra het volgende:
Check het stickertje naast je isaslot...
daar staat iets van v1.2 ofzo.. of wat voor een versie dan ook.
Als je v1.3 hebt..
Als er niks te vinden is over de revisie op je isa slot kijk dan ff links naast pci slot 4 en 5 daar heb je op sommige boards ook een sticker met de revisie.
Pagina: 1