"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Nee, is waarschijnlijk alleen voor i386. Je port hem namelijk niet zo maar even naar de PPC architectuur. Maarja, zoeken zal het leren, zal vast wel ergens op de site staan. RedHat heeft trouwens geen PPC distributie, misschien dat dat ook al wat zegt.
Mahja dat het voor redhat is hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk alleen maar onder redhat zou werken... da's meestal meer marketing praat dan dat het daadwerkelijk ergens op slaat. Ik bedoel... linux is linux, toch?
Jawel, maar het punt is dat het programma dus waarschijnlijk alleen voor linux/i386 geleverd wordt. Programma's die voor i386 gecompiled zijn, draaien niet op andere architecturen (zoals ppc waar nieuwere Macs op gebaseerd zijn).Op Sunday 09 December 2001 17:44 schreef iGadget het volgende:
Mahja dat het voor redhat is hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk alleen maar onder redhat zou werken... da's meestal meer marketing praat dan dat het daadwerkelijk ergens op slaat. Ik bedoel... linux is linux, toch?
Een hercompile voor ppc zou (mits het programma netjes geschreven is) gewoon moeten werken en een ppc-binary op moeten leveren, maar iets zegt me dat Maya niet opensource is...
Dus je zult moeten zoeken naar Maya voor linux/ppc.
En dat het voor Red hat is, betekent idd niet dat het alleen maar onder Red hat zou werken.
Da's dan weer een beetje jammer idd... nah dan moet 'ie toch maar wachten op een goeie versie voor OS X, en aan OS X zien te komen (of een PC kopen natuurlijk
).
gewoon een OS X update cdtje op snorren, schijnt de volledige versie gewoon op te staan http://www.tweakers.net/nieuws/19436Op Sunday 09 December 2001 19:38 schreef iGadget het volgende:
Da's dan weer een beetje jammer idd... nah dan moet 'ie toch maar wachten op een goeie versie voor OS X, en aan OS X zien te komen (of een PC kopen natuurlijk).
Pagina: 1